Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:Joillain sentään kummit jopa pyytävät lasta kylään, meillä ei ole poitsu ollut kuin yhden kummin hoidossa ja kummeja 5. 4 niistäkään ei koskaan ehdota itse kyläilyä tai hoitoon ottamista tms.. :/
Surullista =( miten ihanan iloista olla itsekin välillä "lapsi", leikkiä roolileikkejä, nukeilla, ajaa autoilla kilpaa jne.Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Ja mä en oo ikinä ymmärtänyt sitä, ittä aikuisen pitäs leikkiä lapsen kanssa.
Ei mulla ole edes liiemmälti aikaa sellaiseen.
Leikkimistä varten on muita lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Karkin syönnistä mun mielestä pitää antaa ohjeet hoitopaikkaan mikäli sillä on merkitystä ja näitä ohjeita tulee noudattaa, mut en mä siinä näe mitään pahaa että lapsi on leikkinyt itsekseen.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Alkuperäinen kirjoittaja mie :Kyllä mä odotan kun kummi ottaa lapsen hoitoonsa niin että hän viettää myös aikaa lapsen kanssa. Koko aikaa ei tarvitse "viihdyttää" mutta jonkinlainen kontakti ja yhteys täytyisi kuitenkin syntyä.
Lapsen paikka on siis monen mielestä pysyä hiljaa piilossa leikkimässä yksikseen.
Meilläkin lapset leikkivät yksikseen ja yhdessä mutta silti .....
Huh, joku kanssani samalla aaltopituudella..
Jotenkin ikävää huomata, että monelle tosiaan lapsen kuuluu leikkiä itsekseen, ei aikuisen kanssa =( enkä tarkoita tällä jatkuvaa viihdyttämistä.
Ja lapsi ei mennyt sinne "hoitoon", vaan kummi nimenomaan pyysi, että olisi kivaa saada poika heille leikkimään, kun eivät ole kahdestaan touhunneet. Tämä kuulosti todella mukavalta ja ilman muuta olen siitä kiitollinen. Minulle vaan yhdessä touhuaminen on muuta, kuin lapsi leikkii yksin, itse kommentoi välillä.. Mutta jokainen tosiaan tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja no juu :):Kyllä 5-vuotias pitäs pystyä itse leikkimään. Ei siinä aikuisen enää tartte leikittää.
En minä leikittele enää meille tulevia lapsia, koululaisia ja eskarilaisia, vaan annan luonnon hoitaa leikkimiset.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ap, en nyt muista ilmenikö ketjusta, onko kummitäti lapseton.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Ap, en nyt muista ilmenikö ketjusta, onko kummitäti lapseton.
Ei ole lapseton, mutta hänen lapsensa jo isoja, joista ei ole leikkikaveriksi.
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Anteeksi jankkaus,jos jonkun hermoille käy, mut ihan oikeestikko teidän mielestänne ihan ok kutsua lapsi kylään luoksenne ja kun ei ole leikkikaveria, niin hän leikkii yksin ja te istutte koko ajan koneella!!!
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Anteeksi jankkaus,jos jonkun hermoille käy, mut ihan oikeestikko teidän mielestänne ihan ok kutsua lapsi kylään luoksenne ja kun ei ole leikkikaveria, niin hän leikkii yksin ja te istutte koko ajan koneella!!!
Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:Alkuperäinen kirjoittaja no juu :):Kyllä 5-vuotias pitäs pystyä itse leikkimään. Ei siinä aikuisen enää tartte leikittää.
En minä leikittele enää meille tulevia lapsia, koululaisia ja eskarilaisia, vaan annan luonnon hoitaa leikkimiset.
Sinun luoksesi tulevilla vierailla on varmaan teillä kaveraitakin.
Mutta ihan oikeestiko teidän mielestänne on ihan ok, kutsua 5v kylään ja olla itse se aika koneella??