Olenko vainoharhainen? vai oletteko samaa mieltä asiasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harhainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harhainen

Vieras
Aloin puhumaan miehelleni viime viikolla, että olisi kivaa päästä viihteelle nyt perjantaina,kun minulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu. Kaikki oli hoidettu lastenhoitopaikkaa myöten. Ja miehen kanssa oli puhetta, että pyydetään erästä ystävääni Jenniä mukaan. Jenni ilmoitti eilen ettei pääse lähtemään. Noh, pyysin sitten toista ystävääni Katjaa mukaan joka asiasta innostui. Miehelle kerroin myös, että näin on asiat.

Tänään kysyin mieheltä miten on, milloin lähdetään niin hän vastasi, ettei me lähdetä. Olin ihan hölmönä, että mitä vittua. Mutta mies ilmoitti, että hän olisi halunnut lähteä kahdestaan.

Ensinnäkin... hmm...kahdestaan viihtelle? Itse ehdotti Jenniä mukaan pyydettäväksi? Kun Jenni perui mies muutti mielipiteensä että on koko ajan halunnut lähteä kahdestaan....

Olisiko nyt jotain hämärää miehellä mielessä?

Alkuperäinen kirjoittaja harhainen:
Aloin puhumaan miehelleni viime viikolla, että olisi kivaa päästä viihteelle nyt perjantaina,kun minulla on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu. Kaikki oli hoidettu lastenhoitopaikkaa myöten. Ja miehen kanssa oli puhetta, että pyydetään erästä ystävääni Jenniä mukaan. Jenni ilmoitti eilen ettei pääse lähtemään. Noh, pyysin sitten toista ystävääni Katjaa mukaan joka asiasta innostui. Miehelle kerroin myös, että näin on asiat.

Tänään kysyin mieheltä miten on, milloin lähdetään niin hän vastasi, ettei me lähdetä. Olin ihan hölmönä, että mitä vittua. Mutta mies ilmoitti, että hän olisi halunnut lähteä kahdestaan.

Ensinnäkin... hmm...kahdestaan viihtelle? Itse ehdotti Jenniä mukaan pyydettäväksi? Kun Jenni perui mies muutti mielipiteensä että on koko ajan halunnut lähteä kahdestaan....

Olisiko nyt jotain hämärää miehellä mielessä?

No mun mielestä toi on melko selvä, miehes ei halua sen Katjan kanssa viihteelle.

Mikä sun vainoharhateoria sit oli?

No siis ollaan oltu paljon Katjan kanssa viihteellä ja aina on ollut hauskaa.. eli siitä se ei ole kiinni.. Mutta nyt vainoharhat kohdistuvat tähän, että mitä mieheni on "suunnitellut" kun Jennin kanssa olisi niin hyvä ollut lähteä..ettei vaan ole jotain äääh..

Jotenkin minulle tuli nyt sellainen hassu olo tosiaan tästä kuviosta..en tajua. Ja jos ajattelen näitä kahta naista niin Jenni on vetävämpi kuin Katja.. äh, nyt mä menen jo liian pitkälle..prkl!

No juu oltas voitu mennä kahdestaankin, mutta mies nimenomaan oli sitä mieltä ettei kahdestaan lähdetä... ja kas kummaa yhtäkkiä olisikin ollut pakko mennä kaksin.. hmm

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
jos se vaan ei tykkää katjasta? tarviiko aina epäillä ukkoja jonkinlaisesta uskottomuudesta? :o

No kyllä se on aiemmin Katjaa kehunut miten on mukava ja plaa plaa...

No oiskos se sitten Katja jossa vika?

Mikäs siinä nyt ois? Kun siis tosiaan aiemmin mies on ollut niin, että kyllä se on hauska jne.

No siis ollaan oltu paljon Katjan kanssa viihteellä ja aina on ollut hauskaa.. eli siitä se ei ole kiinni.. Mutta nyt vainoharhat kohdistuvat tähän, että mitä mieheni on "suunnitellut" kun Jennin kanssa olisi niin hyvä ollut lähteä..ettei vaan ole jotain äääh..

Se ei halua innostua Katjasta koska on ehkä ihastunut jos teillä kerta on niiiiin kivaa aina ollut, eikä anna varaa siihen että kännissä pettää tms....

On tämä elämä kyllä perseestä... ukko on oikeestaan aina hyvin kireä, kiukuttelee lapselle ja minulle..huutaa jatkuvasti ja kiroilee.. Mutta kai se on vaan sitten juuri toisesta naisesta kyse... *lähtee NYT selvittämään tilanteen *

On tämä elämä kyllä perseestä... ukko on oikeestaan aina hyvin kireä, kiukuttelee lapselle ja minulle..huutaa jatkuvasti ja kiroilee.. Mutta kai se on vaan sitten juuri toisesta naisesta kyse... *lähtee NYT selvittämään tilanteen *

no jos teillä kerta huonosti menee niin sit se kuola valuu jennistä :/ kerro miten kävi. :/

Yhteistyössä