V
Vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bla:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ja mitä muuhun kirjoittamaasi tulee; ulkomaalainen naimisissa oleva mies, joka pokaa naisia yöelämästä, ei voi olla muuta kuin limanuljaska.
Eikä tarvitse olla edes ulkomaalainen. Naimisissa oleva, vieraita naisia pokaileva mies on aina limanuljaska.
Näin on.
En nyt varsinaisesti ota kantaa tähän nimenomaiseen skenaarioon, mutta onko tosiaan niin, että jokainen aviossa elävä miespuolinen yksilö, joka lähestyy naista, on limanuljaska? Onko mahdollista, että avioitunut mies tapaisi baarissa naisen, jonka kanssa tahtoisi täysin platonisen suhteen?
Tätä minäkin mietin. Onko muka aina niin, että baarista haetaan vaan panoseuraa, vai opettaako meidän kulttuuri sen, että kaikki baarissa juttelemaan tulevat ovat seksiä vailla?? Jos suomalaisessa baarissa tulee mies juttelemaan, pitäisikö aina antaa laukusta päähän ja huutaa perään "painu v.ittuun, siitä" ??
No mun mieheni voisi ihan hyvin kaverina jutella jonkun naisen kanssa baarissa - ja tekikin niin alussa Suomessa asuessamme. Valitettavasti nää naiset oli vailla jotain muuta. Joskus yritettiin ihan räikeesti, munkin läsnäollessani iskeä tuota mun miestäni.
Töissäkään ei voinut olla rennosti, vaan jos erehtyi olemaan ystävällinen ja kohtelias, niin usein nainen kuvitteli jotain.
Meillä oli kerran todellisia vaikeuksia yhden työkaverin vuoksi - ja tuo tapahtuma opetti mieheni olemaan tyly suomalaisia naisia kohtaan. Mä sanoisin, että kyllä nykyisin on naisetkin aikasen päällekäyviä. Tää työkaveri laitteli tekstareita ja soitteli yölläkin, vaikka siitä sanottiin moneen kertaan. Kuulimme tosin myöhemmin, että tuo samainen nainen ahdisteli samaan aikaan myös toista työkaveriaan. Tuo toinen mieskin oli ulkomaalainen ja naimisissa. Oli vissiin häiriintynyt nainen