T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :Niin. Kyllä itseäkin m?ietityttää että onko luottamista. Mutta jotenkin on niin rehellisen oloinen. Hän ei edes yrittänyt suudella tai mitään, halasi vaan. Ja antoi oman numeronsa, ei pyytänyt minun. Heitti siis pallon minulle.
Ei hän vaimoaan haukkunut mitenkään mutta ymmärsin kuitenkin ettei liitto ole ehkä ihan rakkaudentäyteisin tällä hetkellä.
Sydän kyllä on tämän miehen perään. Jos annan tämän jutun olla niin kadunko loppuikäni?
Alkuperäinen kirjoittaja mitään uutta :Joko on kahvit kahviteltu.
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :Tapasin miehen. Komea, kohtelias ja naurava mies. Hän on ulkomaalainen mutta se ei haittaa; koskaan en ole kansalaisuutta katsonut.
Tapasimme discossa. Hän tarjosi minulle muutaman drinkin, pyysi pöytäänsä istumaan. Tanssimme, juttelimme, nauroimme ja pidimme hauskaa. Jossain vaiheessa hän otti minua kädestä kiinni, vieressä istuessaan. Katsoi silmiini ja sanoi että olen kaunis. Loppuillasta hän halasi minua pitkään ja antoi puhelinnumeronsa. pyysi soittelemaan.
Hänellä on vaimo. Ja lapsia. En kovasti heistä kysellyt mutta ymmärsin ettei rakkautta ainakaan hurjia määriä ole. Vaimo on suomalainen.
Olen ihastunut. TODELLA ihastunut. Mies pyörii mielessäni. Laitoin hänelle viestin, vastasi melkein heti. Olisi innokas tapaamaan uudelleenkin.
Voi että mitä teen. Pitkään aikaan en ole hullaantunut tähän malliin. Niihin silmiin voisin upota. <3
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Kerroppa mitä luulet että hän tahtoo?Ihan vaan juttelu seuraa vai mitä?Entä jos hänen vaimonsa tai joku heidän tuttunsa näkee sinut ja miehen kahvittelemassa...Mitä sit tapahtuu...?!Ihanaahan tuo,mutta mitä voi tapahtua kun juttu etenee...?!?=)
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:no onpa kyl tilanne. Miks ihmeessä sä haluat tavata ihmistä joka haluaa susta vaan ystävää jos sä oot niin kovin ihastunut?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:no et vaikuta siltä et oot sillä asenteella koska puhut koko ajan siitä miten ihastunut olet.. En myöskään kuvittelisi normaaliin kaverisuhteeseen tiedonvaihtoa siitä miten tunnetaan vetoa toisiinsa mutta ei voi mitään tehdä kun se on vaimoa kohtaan väärin.
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :Kahvilla on käyty. Enkä langennut.![]()
Mutta. Entistä ihastuneempi olen. Mies on kohtelias, ystävällinen eikä yhtään päälle käyvä. Kyselin vaimosta ja lapsista ja sanoi ettei ole pettäjäluonne. Hän ei siis meinaa alkaa vaimoaan pettämään vaikka sanoikin että tuntee vetoa minuun. :ashamed:
Tahtoo vielä tavata ja varmaan tapaammekin, vaikka sitten vaan ystävinä. Hän sanoi että minulle on helppo puhua ja vaikutan jotenkin saman luonteiselta ihmiseltä kuin hän. Teki vaan mieli ottaa korvista kiinni ja pussata mutta ei voi niin ei voi.
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut :Kun nyt osaisin tehdä oikeat valinnat. Tällä hetkellä en koe että vaimo tilanteesta mitenkään joutuisi kärsimään. (eikä lapset) Mies ei petä fyysisesti eikä henkisestikään. Eikä sekään ole vaimolta pois että MINÄ olen ihastunut mieheen. En tiedä mitä mies tarkoitti kun sanoi että tuntee vetoa minuun mutta helppoa hänen kanssaan on olla. :ashamed:
Tuon kahvireissun jälkeenkin häneltä on jo tullut yksi viesti missä toivoi minulle mukavaa iltaa ja kiitteli kovasti kahvireissusta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut jos oikeasti olette noin viattomalla ystävyyspohjalla niin mikset sano seuraavalla kerralla että haluat tutustua vaimoon ja nähdä lapsetkin. Eli jos suhteenne on ihan ok vaimolle niin tottahan mies voi kutsua sinut heille kylään, mielelläänhän sitä esittelee puolisolle mukavia uusia tuttavuuksia. Voisit saada vaimostaankin uuden ystävän.![]()