H
Hisu
Vieras
Mulla on 4 v tyttö, ollut ikänsä kotihoidossa (pikkuveli täyttää kohta 2). Olen aina ajatellut että kotihoito on hyvä juttu lapselle. Mutta tuli tuosta ketjusta mieleen missä yksi lapsi jäi kutsumatta synttäreille, että olisiko päiväkoti ollut kuitenkin hyvä juttu sosiaalisten suhteiden kehittymiselle..? Tuleeko tytöstä se ulkopuolinen? Hän on luonteeltaan ujo ja arka kun on vieraassa ympäristössä, kotona ihan erilainen.
Tyttö käy kerhossa kahdesti viikossa ja on siellä jo rohkaistunut jonkin verran. Mutta mietin tässä kun olen ajatellut olla kotona niin kauan kuin talous sallii, ainakin vuoden pari vielä, että olisiko sittenkin tytölle parhaaksi mennä päiväkotiin ennen eskari-ikää?
Itse olin koulussa aina se ulkopuolinen (en kylläkään kiusattu), siksi asia mietityttää... muistan miten kurjalta se tuntui. Itsekin olin, ja olen, ujo ja arka.
Tyttö käy kerhossa kahdesti viikossa ja on siellä jo rohkaistunut jonkin verran. Mutta mietin tässä kun olen ajatellut olla kotona niin kauan kuin talous sallii, ainakin vuoden pari vielä, että olisiko sittenkin tytölle parhaaksi mennä päiväkotiin ennen eskari-ikää?
Itse olin koulussa aina se ulkopuolinen (en kylläkään kiusattu), siksi asia mietityttää... muistan miten kurjalta se tuntui. Itsekin olin, ja olen, ujo ja arka.