Oliko Breivik ottanut kannabista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitten pitäisi taas sekunti miettiä, tappoiko Breivik porukkaa päihteiden takia vai jostain muusta syystä.

Minusta kannabiksen vetäminen ammuskelutilanteeseen lähtiessä on aika laho ajatus.

edit: Breivik, eikä Brevik.. Miksi kirjoitan sen jatkuvasti väärin? Varmaan päihteiden syytä!

Viimeksi muokattu:
Eipä tuo kannabis nyt niin huume ole kuin media antaa ymmärtää. Kannabista annetaan suomessakin lääkkeenä reseptillä joillekin. Suomi vaan niin rajoittunut maa, että kannabis kielletty. Niinkuin moni muukin asia. Alkoholi on terveydelle haitallisempaa kuin kannabis.

Luulen, että kannabis ehkä oli vähintä mitä se oli vetänyt. En usko, että sen vaikutus olisi niin dramaattinen, kun vertaa vaikkapa siihen steroidien popsimiseen.

Ei kai yleensä ihmiset kannabispäissään edes viitsi lähteä ammuskelemaan, nehän vaan lojuu jossain, rötköttää toimettomana.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24353014:
Luulen, että kannabis ehkä oli vähintä mitä se oli vetänyt. En usko, että sen vaikutus olisi niin dramaattinen, kun vertaa vaikkapa siihen steroidien popsimiseen.

Ei kai yleensä ihmiset kannabispäissään edes viitsi lähteä ammuskelemaan, nehän vaan lojuu jossain, rötköttää toimettomana.

Totta, yleensä niillä on mäiskeet ja mässyt mielessä kuin ammuskelu.

• Tykkää
Reactions: idunnor
:D Voi jessus sentään näitä aloituksia! Kun mistään ei tiedetä mitään ja kuitenkin ollaan niin tietävinään... :D
No kun koulun päihdevalistuksessa sanottiin, että huumeet! Että kun sitä kannabista piikittää, niin varastelee autostereoita! Nih! Kyllä minä tiedän nämä asiat, olen saanut kaiken tietoni vain koulun valistuksesta enkä mistään muusta lähteestä.

• Tykkää
Reactions: idunnor
Kyllä minua ainakin pelottaisi maista akannabista. Eihän sitä voi tietää mitä se tekee kun sitä ei ole tiutkittu. Vaikka tappaisi perheensä tai itsensä kun sekoaisi

[QUOTE="Stinde";24353136]Runkkaaminen aiheuttaa mielisairautta ja näppylöitä käsiin. Sama homma jos piikittää kannabista suoneen.[/QUOTE]

Ei kannabista piiketetä vaikka se aiheuttaa sen, että kohta piikittää!!

Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353104:
Kyllä minua ainakin pelottaisi maista akannabista. Eihän sitä voi tietää mitä se tekee kun sitä ei ole tiutkittu. Vaikka tappaisi perheensä tai itsensä kun sekoaisi

Yleensä pilveilijät diggaavat sohvista, tyynyrykelmistä ja hiilihydraattipitoisesta mässyruoasta.

Yhteistyössä