S
"Stinde"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353228:Ei se ole mikään porttiteoria. Se on fakta
Mene tykittämään sitä maitoa suoneesi, mä en jaksa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353228:Ei se ole mikään porttiteoria. Se on fakta
Jep. Merkillistä, että parin tunnin vaikutusajan päihde ei rauhoita koko iäksi. Keskisuuri mysteeri.Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353236:" Huumeet, erityisesti hasis, astuivat kuvaan Breivikin ollessa 16- vuotias"
Että tämä siitä "rauhoittavasta huumeesta".
Äkkiä gannabis laittomaksi ennen kuin tulee lisää!
Toden totta. Kokeilin kannabista 17-vuotiaana, ja heti yhden hatsin jälkeen aloin myydä persettä kadulla ja hakata mummoja vasaralla. Vaarallista tavaraa :|Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353322:Se on jo laitonta. Vaikka se tuhoaa elämän jo kertakokeiliulla tuntuu näitä hehkuttajia silti riittävän.
Jep. Merkillistä, että parin tunnin vaikutusajan päihde ei rauhoita koko iäksi. Keskisuuri mysteeri.
Jep. Merkillistä, että parin tunnin vaikutusajan päihde ei rauhoita koko iäksi. Keskisuuri mysteeri.
Toden totta. Kokeilin kannabista 17-vuotiaana, ja heti yhden hatsin jälkeen aloin myydä persettä kadulla ja hakata mummoja vasaralla. Vaarallista tavaraa :|
Toden totta. Kokeilin kannabista 17-vuotiaana, ja heti yhden hatsin jälkeen aloin myydä persettä kadulla ja hakata mummoja vasaralla. Vaarallista tavaraa :|
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353363:Toivottavasti joskus ymmärrätte mitä huume teille teki.
Kannabis ei välttämättä heti tapa. Mutta kannabis tuhoaa
No se selittääkin nämä jatkuvat Vietnam-flashbackit. Kokeilin tosiaan kannabista 17-vuotiaana, ja eilen ruokakaupassa kuvittelin olevani Vietnamin sodassa vankeja teloittamassa. Ei tullut kaunista jälkeä, siellä oli lihatiskillä ylimääräistä uutta lihaa kun hurja kannabishallusinaatio pamahti päälle. Siellä M16 kourassa lahtasin Vietcongin sisseiksi luulemiani eläkeläisiä. Sellaista se kannabis on.Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353333:Vaikka selviäisit kokeilusta et koskaan tiedä miten se vaikuttaa myöhemmällä iällä. Milloin tahansa saattaa iskeä hallusinaatio tai psykoosi päälle ja silloin saatat olla vaikka ajamassa moottoritiellä. Tai pahimmassa tapauksessa teet silloin jotain peruuttamatonta kotonasi.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24353365:Haha. Mutta joo, joskus kannabis saattaa kuulemma aiheuttaa hurjia hallusinaatioita. yksi tuttu sanoi, että se sai kerran semmosta, mistä tuli koko illaksi tunne, että joku ajaa takaa ja puu kaatuu päälle. "KRRRT!", puunkaatumaääni soi korvissa vaan ja se oli juossut pitkin kaupunkia ihan vainoharhaisena. Se sanoi kyllä, että vaan sillä yhdellä kerralla kävi noin, oli kuulemma huono satsi.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353382:Hyvää tuuria oli mukana. Ajattele, jos sillä olisi ollut moottorisaha ja se olisi kuvitellut ystäviensä olevan niitä puita.
Puhut kannabiksen aiheuttamista harhoista, ja sitten alat puhua rukoilemisesta? Oletko kenties ironian ruumiillistuma?Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353410:Minä rukoilen sinunkin puolestasi
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353508:Pölyesteri: Ystäväsi voi vetää helposti sinutkin mukaan jos et pidä varaasi. Huumeidenkäyttäjän ystävänä on vaikeaa ja vaarallista olla.
Stinde: Laitan sinulle luettavaa. Huumepoliisi Toivon, että löydät totuuden
Decsh: Tuomas sanoi hänelle: "Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?" Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet."
Wait, what? Minä luulin koko ajan, että nimimerkki näin laski leikkiä ja parodioi luokatonta huumevalistusta, mutta nyt alkaakin vaikuttaa siltä, että se oli tosissaan :O
Niin mäkin ajattelin ja sitä toivon edelleen, ehkä hän vain vetää roolinsa hyvin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353508:Stinde: Laitan sinulle luettavaa. http://www.uskojaurheilu.fi/2009/huume/]Huumepoliisi Toivon, että löydät totuuden
Breivik oli käyttänyt steroideja, efedriiniä ja kofeiinia pillereinä. Breivik ei ollut koskaan käyttänyt kannabista, vaan kyseessä on Iltalehden toimittajan melko tökerö käännösvirhe artikkelista ja aiheesta, josta tuon keskustelun lopussa paljonenemmän:
Olisiko näillä tapahtumilla jotain yhteistä ? - Päihdepolitiikka - Suomi24