Oliko Breivik ottanut kannabista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353236:
" Huumeet, erityisesti hasis, astuivat kuvaan Breivikin ollessa 16- vuotias"

Että tämä siitä "rauhoittavasta huumeesta".
Jep. Merkillistä, että parin tunnin vaikutusajan päihde ei rauhoita koko iäksi. Keskisuuri mysteeri.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353322:
Se on jo laitonta. Vaikka se tuhoaa elämän jo kertakokeiliulla tuntuu näitä hehkuttajia silti riittävän.
Toden totta. Kokeilin kannabista 17-vuotiaana, ja heti yhden hatsin jälkeen aloin myydä persettä kadulla ja hakata mummoja vasaralla. Vaarallista tavaraa :|

• Tykkää
Reactions: idunnor
Jep. Merkillistä, että parin tunnin vaikutusajan päihde ei rauhoita koko iäksi. Keskisuuri mysteeri.

Vaikka selviäisit kokeilusta et koskaan tiedä miten se vaikuttaa myöhemmällä iällä. Milloin tahansa saattaa iskeä hallusinaatio tai psykoosi päälle ja silloin saatat olla vaikka ajamassa moottoritiellä. Tai pahimmassa tapauksessa teet silloin jotain peruuttamatonta kotonasi.

[QUOTE="Stinde";24353347]Sama juttu kun mulla, tosi vaarallista kamaa.[/QUOTE]

Toivottavasti joskus ymmärrätte mitä huume teille teki.

Kannabis ei välttämättä heti tapa. Mutta kannabis tuhoaa

Toden totta. Kokeilin kannabista 17-vuotiaana, ja heti yhden hatsin jälkeen aloin myydä persettä kadulla ja hakata mummoja vasaralla. Vaarallista tavaraa :|

Haha. Mutta joo, joskus kannabis saattaa kuulemma aiheuttaa hurjia hallusinaatioita. yksi tuttu sanoi, että se sai kerran semmosta, mistä tuli koko illaksi tunne, että joku ajaa takaa ja puu kaatuu päälle. "KRRRT!", puunkaatumaääni soi korvissa vaan ja se oli juossut pitkin kaupunkia ihan vainoharhaisena. Se sanoi kyllä, että vaan sillä yhdellä kerralla kävi noin, oli kuulemma huono satsi.

Mä en usko, että huumeet on olleet niin isona tekijänä ton tyypin kehityksessä, kuin moni muu asia.

Noin paljon käyttänyt kumminkin ihan selkeää harkintaa ja suunnitellut pitkään... Ihmiset, joihin huumeidenkäyttö oikein paljon vaikuttaa, tuskin suunnittelee hirveästi.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353333:
Vaikka selviäisit kokeilusta et koskaan tiedä miten se vaikuttaa myöhemmällä iällä. Milloin tahansa saattaa iskeä hallusinaatio tai psykoosi päälle ja silloin saatat olla vaikka ajamassa moottoritiellä. Tai pahimmassa tapauksessa teet silloin jotain peruuttamatonta kotonasi.
No se selittääkin nämä jatkuvat Vietnam-flashbackit. Kokeilin tosiaan kannabista 17-vuotiaana, ja eilen ruokakaupassa kuvittelin olevani Vietnamin sodassa vankeja teloittamassa. Ei tullut kaunista jälkeä, siellä oli lihatiskillä ylimääräistä uutta lihaa kun hurja kannabishallusinaatio pamahti päälle. Siellä M16 kourassa lahtasin Vietcongin sisseiksi luulemiani eläkeläisiä. Sellaista se kannabis on.

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24353365:
Haha. Mutta joo, joskus kannabis saattaa kuulemma aiheuttaa hurjia hallusinaatioita. yksi tuttu sanoi, että se sai kerran semmosta, mistä tuli koko illaksi tunne, että joku ajaa takaa ja puu kaatuu päälle. "KRRRT!", puunkaatumaääni soi korvissa vaan ja se oli juossut pitkin kaupunkia ihan vainoharhaisena. Se sanoi kyllä, että vaan sillä yhdellä kerralla kävi noin, oli kuulemma huono satsi.

Hyvää tuuria oli mukana. Ajattele, jos sillä olisi ollut moottorisaha ja se olisi kuvitellut ystäviensä olevan niitä puita.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353382:
Hyvää tuuria oli mukana. Ajattele, jos sillä olisi ollut moottorisaha ja se olisi kuvitellut ystäviensä olevan niitä puita.

joo, kauheaahan se, enkä meinaa, että huumeita pitäisi käyttää. Ei kannata, se on ihan tyhmää. Mutta silti, tosaa Breivikin jutussa on kyse varmaan ihan muusta asiasta.

Pölyesteri: Ystäväsi voi vetää helposti sinutkin mukaan jos et pidä varaasi. Huumeidenkäyttäjän ystävänä on vaikeaa ja vaarallista olla.

Stinde: Laitan sinulle luettavaa. http://www.uskojaurheilu.fi/2009/huume/ Toivon, että löydät totuuden

Decsh: Tuomas sanoi hänelle: "Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?" Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet."

Alkuperäinen kirjoittaja näin;24353508:
Pölyesteri: Ystäväsi voi vetää helposti sinutkin mukaan jos et pidä varaasi. Huumeidenkäyttäjän ystävänä on vaikeaa ja vaarallista olla.

Stinde: Laitan sinulle luettavaa. Huumepoliisi Toivon, että löydät totuuden

Decsh: Tuomas sanoi hänelle: "Herra, emme me tiedä, minne sinä menet. Kuinka voisimme tuntea tien?" Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani. Jos te tunnette minut, opitte tuntemaan myös minun Isäni. Te tunnette hänet jo nyt, olettehan nähneet hänet."

Kiitos huolenpidosta. :) Ystäväni on satunnaisesti hölmöillyt, mutta minulla ei ole aikomustakaan tehdä mitään samansuuntaista. Jos sulla on kumminkin huoli musta, saat toki rukoilla minun puolesta, koska rukouksia aina tarvitaan.

Wait, what? Minä luulin koko ajan, että nimimerkki näin laski leikkiä ja parodioi luokatonta huumevalistusta, mutta nyt alkaakin vaikuttaa siltä, että se oli tosissaan :O

Yhteistyössä