Oliko Breivik ottanut kannabista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ton ketjun aloittajahan on se Irti Huumeista ry:n perustaja, Jouko Pallari.

Sen skitsofreeninen ja yli 50-vuotias poika taas asui omaa isäänsä paossa monta vuotta ulkomailla, teltassa asuen. Tuossa suvussahan tuo tauti on yleinen, Jouko on itse niin kertonut vuosien saatossa, ja hänellä on myös saman sairauden näkyviä oireita, sen lisäksi, että on selvästi narsistisen persoonallisuushäiriön omaava uskonnollinen hörhö. Jehovantodistajiakin ovat myös, ja ainahan Suomessa huumevalistuksesta ovat huolehtineet jonkun marginaalisen uskonnollisen liikkeen edustajat, mutta Jouko sai siihen hommaan veromiljoonat vielä mukaan kun perusti oman kannabisuskontonsa, eli Irti Huumeista ry:n, joka on vain pelkkä miljoonaluokan huijaus ja pahentanut oleellisesti Suomen päihde- ja huumeongelmia.

Sen skitsofreeninen ja yli 50-vuotias poika taas asui omaa isäänsä paossa monta vuotta ulkomailla, teltassa asuen. Tuossa suvussahan tuo tauti on yleinen, Jouko on itse niin kertonut vuosien saatossa, ja hänellä on myös saman sairauden näkyviä oireita, sen lisäksi, että on selvästi narsistisen persoonallisuushäiriön omaava uskonnollinen hörhö. Jehovantodistajiakin ovat myös, ja ainahan Suomessa huumevalistuksesta ovat huolehtineet jonkun marginaalisen uskonnollisen liikkeen edustajat, mutta Jouko sai siihen hommaan veromiljoonat vielä mukaan kun perusti oman kannabisuskontonsa, eli Irti Huumeista ry:n, joka on vain pelkkä miljoonaluokan huijaus ja pahentanut oleellisesti Suomen päihde- ja huumeongelmia.

Ei kuulemma pidä paikkaansa.
Jostain kumman syystä olin lukemassa jotain normi uutista ja siellä oli kyseisen herran kirjoitus [näemmä kirjoittaa joka paikassa omalla nimellään) ja googlasin hänet ja osuin "luopio" jt sivustolle.

Siellä hän kirjoittaa seuraavanlaisesti >

Alkuperäinen kirjoittaja Jouko Pallari:
Kirjoitin jo 3.11.2014, eli suhteellisen alussa että olen kirjoitellut muillakin keskustelupalstoilla mm. "HUUMEET" palstalla jo 8 vuoden ajan. Tällä "Huumeet" palstalla on mielestäni 98 % kirjoitajina pilviveikkoja. Se oli ja on minulle aikamoinen "sudenpesä" ja toki kirjoittelen siellä joskus vieläkin.

Siellä HUUMEET palstalla nimimerkki "Mikke" joka itse on ilmoittanut käyttävänsä kannabista ja ollut ilmoituksensa mukaan myös pakkohoidossa ko. psykoosienja skitsofrenian takia, niin hän keksi tuollaisen valheen, että poikani olisi isäänsä paossa Köpiksessä. Asia siellä loppuunkäsiteltiin, kun poikani itse ilmoitti "Mailmanmenoa" palstalla, että" ei hän ketään ole siellä ollut paossa" ja että välit isän kanssa on OK.
Jokainen voi jos haluaa tarkistaa asian tsekkaamalla kahdeksan vuoden ajalta "huumeet" ja myös "päihdepolitiikka" palstalla.
Tämän palstan lukijat eivät ole kiinnostuneet lukemaan pojastani...enkä minäkään enää sen jälkeen kun sain siitä "satikutia" ole kiinnostunut asiaa setvimään kovinkaan paljoa.
Samoin tämä sama avohoidossa oleva "Mikke" keksi tarinan että suvussani on sktsofreniaa, ja sekin asia selvitettiin, että näin ei ole.

Toivon, että näille toisella palstalla jo kästellyille asioille laitetaan PISTE.

http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=3&t=6731&start=60

"Taidan itse lopettaa omaan kysymykseeni vastauksen odottelemisen. Pointtini oli selvittää, että kiinnostaako Jouko Pallaria lainkaan se, että onko hänen argumenttinsa päteviä. Hän näyttää pyörittävän samoja väitteitä yhä uudelleen ja uudelleen, vaikka hänelle toitotetaan virheistä, joita ne sisältää. Eli toisinsanoen, sillä ei ole mitään merkitystä miten laadukkaita argumentit ovat. En näe järkeväksi jatkaa keskustelua sellaisen henkilön kanssa, joka ei välitä pätkääkään siitä, että onko siinä mitä hän sanoo oikeasti mitään järkeä."

Ei kuulemma pidä paikkaansa.
Jostain kumman syystä olin lukemassa jotain normi uutista ja siellä oli kyseisen herran kirjoitus [näemmä kirjoittaa joka paikassa omalla nimellään) ja googlasin hänet ja osuin "luopio" jt sivustolle.

Siellä hän kirjoittaa seuraavanlaisesti >
Ei teillä aina ole välit ihan kunnossa olleet:

"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"

Yhteistyössä