A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihan kivan kuuloset kulissit, toivottavasti myös henkinen puoli on kunnossa.
Onhan se ihan selviö, että osa teinivanhemmista pärjää loistavasti, toivottavasti kukaan ei ole niin typerä, että olettaa asioiden menevän tietyllä tavalla KAIKILLA tietyn ikäisillä.
Ja voi v**u et mua v**uttaa tää ainainen naisten arvostelu, on niillä teiniäitien lapsilla isätkin!
Ja yleensäkin aivan sama mistä on kyse, niin negatiivisessa mielessä keskitetään huomio naisiin ja tyttöihin.
Ihan kivan kuuloset kulissit, toivottavasti myös henkinen puoli on kunnossa.
Onhan se ihan selviö, että osa teinivanhemmista pärjää loistavasti, toivottavasti kukaan ei ole niin typerä, että olettaa asioiden menevän tietyllä tavalla KAIKILLA tietyn ikäisillä.
Ja voi v**u et mua v**uttaa tää ainainen naisten arvostelu, on niillä teiniäitien lapsilla isätkin!
Ja yleensäkin aivan sama mistä on kyse, niin negatiivisessa mielessä keskitetään huomio naisiin ja tyttöihin.
Ja mä en ikinä ymmärrä,että miks joku tulee aina kysymään tällästä...Mitä ite tekisit? Se on kuule aivan sama onko koulutusta vaiko ei,,silti se mies voi jättää ja kuolla..Tai ihan yhtälailla voit itekki kupsahtaa heti seuraavan nurkan takana..
Fiksumpia ei taida kyllästyttää.
Niitä muita sen sijaan ehkä...
![]()
Tämmösellä perusteella,jokaikinen jolla ei ole sitä työkokemusta on vaikeus saada työtä..
Mitäpä luulet..Millä sitä työkokemusta saa,just sitä mitä ei siellä koulunpenkillä opita?