Olin vähän lapsellinen,mutta pakko oli kokeilla:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja damn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
halusin varmistua vaan ja vähän iloa:D todellakin tyhmää ja lapsellista iloa:D edellinen mies oli ihan kauhee pettäjä. mitäs tuossa kuitenkaan jos kokeilee???

No kohta saattaakin itkettää, jos paljastuukin että mies on valmis pettämään.
Mie olisin jo ihmetellyt kovasti ettei kertonut olevansa naimisissa ja lapsista.

Voipi olla, että miehellä on hoksottimet kohdallaan ja aavistaa kuka on lähettäjä. Että kuka naruttaa ja ketä :)

Aika alhaista toimintaa kyllä, niin kuin ap itsekin arvioi.

Ihmettelen kun tässä niin monet tarttuu siihen, että ap teeskenteli jotain toista naista. Ok, ei fiksuinta, mutta tekisin saman jos mies alkaisi epäilyttää. Lisäksi kun ap kertoo, että mies kutsuu perhettään säädöksi, ketjussa sanotaan että ap sai mitä ansaitsi. Kuka ansaitsee tuollaisen puolison?

onhan tuo ukko kyllä melko nallekarhu:) ihan oikeesti se kerto mulle heti kun istu sohvalle että joku on lähetellyt sille viestiä ja näyttikin vielä:O olin ihan että aijaa:O ei helevetti nyt se suihkussa. kysyin jostain sanoista jotain niinkun että miksi ei kertonut olevansa naimisissa niin sano että ei halunnut kaikkea kertoa ja ei oikeesti muka ois valmis näkemään sitä ajatteli vaan muka laittaa että ei pahoita mieltä. entä jos tuo on todellakin sellainen mies joka ei petä?:) vähän hävettää kun huijasin mut pitäskö kuitwnkin taas huomenna laitta exänä jotain?

[QUOTE="vieras";25173812]Ihmettelen kun tässä niin monet tarttuu siihen, että ap teeskenteli jotain toista naista. Ok, ei fiksuinta, mutta tekisin saman jos mies alkaisi epäilyttää. Lisäksi kun ap kertoo, että mies kutsuu perhettään säädöksi, ketjussa sanotaan että ap sai mitä ansaitsi. Kuka ansaitsee tuollaisen puolison?[/QUOTE]

siinä mennään taas niille rajoille etten oikein tiedä..Asiat voi käsittää väärin ja todella väärin.
Toisen tekstiviestin voi lukea salaa ja saada aikaan aikamoisen sopan ymmärtäen viestin sisällön aivan väärin.
Toisen nettikeskusteluista voi saada erittäin väärän kuvan...kuin myös sähköposteista ja vaikka mistä muusta.
Jos ei ole syytä epäillä ja suhde voi hyvin, niin miksi kaivella mitään? Muussa tapauksessa kannattaa varmaan kysyä suoraan.

siinä mennään taas niille rajoille etten oikein tiedä..Asiat voi käsittää väärin ja todella väärin.
Toisen tekstiviestin voi lukea salaa ja saada aikaan aikamoisen sopan ymmärtäen viestin sisällön aivan väärin.
Toisen nettikeskusteluista voi saada erittäin väärän kuvan...kuin myös sähköposteista ja vaikka mistä muusta.
Jos ei ole syytä epäillä ja suhde voi hyvin, niin miksi kaivella mitään? Muussa tapauksessa kannattaa varmaan kysyä suoraan.

Nainen: Olen exäsi, onko sulla nyt naista kierroksessa?
Perheellinen mies: Joku säätö vaan.

Miten tuon voi käsittää väärin?

[QUOTE="vieras";25173869]Älä nyt ihmeessä enää jatka! :( Sun mies on varmasti kultainen, kun kertoi heti kaikki, sinuna olisin saman arvoinen ja kertoisin myös. Kaikkea hyvää teille! :)[/QUOTE]

Samat sanat, mun mielestä tuosta selvis jo erittäin hyvin se, ettei ole samanlainen tyyppi kuin eksäsi. Pidä omana pikku salaisuutena ja ole onnellinen uskollisesta miehestä :).

Mä kyllä lopettaisin tohon enkä kertois miehelle mitään. Kyllähän se sulle selvii jos ite alkaa siihen numeroon laittamaan viestejä ja haluaakin tavata vaikka sulle sanoo muuta.
En tosin tekis noin muutenkaan. Aikasemmin saatoin lukea miehen viestejä ym ja sain niistä aina ihan väärän käsityksen asioista. Helpommalla pääsee kun luottaa niin kauan että oikeesti on aihetta epäillä.

Yhteistyössä