Olipa ikävän kuulosta,kun oltiin uimassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaisa

Vieras
Siellä oli perhe. Isä, äiti, ja kaks lasta.
Isä keskusteli jonku toisen miehen kans siinä. Ja joka toinen sana oli koroilua. Tajuskohan (tuskin) se isä et minkä kuulosta se oli. Ihan järkyttävää. Mä en edes tavalliseti muutamaan kirosanaan edes reakoi mut se oli kyllä jotain kamalaa jo...

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Meidän isäntä on just tommonen. Jos juttelee jonkun toisen miehen kanssa niin joka toinen on kirosana. Ärsyttävää mutta minkäs teet... :/

Äänitäppä joskus ja anna sen kuunnella,et miltä se oikeesti kuulostaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
Meidän isäntä on just tommonen. Jos juttelee jonkun toisen miehen kanssa niin joka toinen on kirosana. Ärsyttävää mutta minkäs teet... :/

miksi vain isiöä syyllistäte. on niitä paljon äitejäki jotka kiroilevat,

On toki. Mut nyt vaan pisti korvaan tuo isän puhe, kun äiti ei suutasa aukassu.
Mut kyllä me jokainen saatais katsoa peiliin.

Meillä mies kans samanlainen. Aina kun juttelee jonkun kaverinsa kanssa tohkeissaan niin puhe on ihan karmeen kuulosta. Mua jännittää aina viralliset tilaisuudet (esim. ristiäiset) et osaako olla ihmisiksi silloin. Tähän asti on kyllä osannut, mut mä en ymmärrä, että kun kerran osaa puhua normaalisti ja ilman kiroilua, niin miksi sitä pitää sitten joidenkin seurassa käyttäytyä niin ronskisti :|

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Meillä mies kans samanlainen. Aina kun juttelee jonkun kaverinsa kanssa tohkeissaan niin puhe on ihan karmeen kuulosta. Mua jännittää aina viralliset tilaisuudet (esim. ristiäiset) et osaako olla ihmisiksi silloin. Tähän asti on kyllä osannut, mut mä en ymmärrä, että kun kerran osaa puhua normaalisti ja ilman kiroilua, niin miksi sitä pitää sitten joidenkin seurassa käyttäytyä niin ronskisti :|

Se varmaan pönkittää sitä miehistä itsetuntoa kun osaa puhua niin ruokottomia ;)

jotku ei sitten ajattele yhtään..mä oon vieläkin ihan järkyttynyt kun meillä sattui pieni vahinko kylässä ollessa(meijän lapsi lapioi hiekkaa ja kyläpaikan lapsi just kyykisty niin osui siihen ja siltä tuli verta huulesta) niin siellä tää isä huusi naama punaisena ja meuhkas ja haukkui kusipääksi meidän pientä tyttöä.. että sellaista kielenkäyttöä 30v isältä.

joskus meillä kans menee liian pitkälle.
niin alan ite puhua samalla tavalla
kyllä aukes monttu ukolla ja älys olla vähän aikaa
kiroilematta.
vaikutus ei vaan ole pysyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:

meilläkin mies puhuu joidenkin kanssa noin ja joidenkin toisten kanssa ihan tavallisesti, en mä itekkään aina niin siveästi puhu, mut kirosanoja tulee yleensä vaan suuttuessa.

Yhteistyössä