Olisiko tässä neutraalin palautteen paikka? (huutis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun en tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kun en tiedä

Vieras
Ostaja huuti minulta tuotteen ja minulla on käytössä vakioviesti missä tilinumero ja muuta yleistä "löpinää". Reiluun viikkoon ei kuulunut ostajasta mitään, joten laitoin hänelle sähköpostia ja kysyin että mahtaako hän maksaa huutamansa tuotteen vai missä mennään. Tällöin hän vastasi että oli unohtanut koko jutun. Maksu sitten tuli kuitenkin nopeasti tilille tämän viestin jälkeen.

Kohteessa ei ollut hintavarausta, eli huuto oli sitova.

jaa-a siinä ja siinä.. jos sillä ei entuudesta ole neutraaleja tai negoja niin antaisin kyl pos.. koska jos myöntää rehellisesti että unohti ja kuitenkin sit makso nopeasti niin kaikkihan on ok... jos sillä vaikka on lapsia pyörimässä nurkissa jootka aiheuttanu sen että hutis juttu jäänny unholaan

no eikös positiivinen ole ihan oikea palaute. Kukaan ihminen ei ole täydellinen ja unohduksiahan sattuu jokaiselle. Sait kuitenkin rahasi nopeasti heti viestin laitettuasi-

mulle kävi kerran noin ... kun huusin heti tuotteen tultua ja oli viikko viel aikaa muitten huutaa... olin jo unohtanut koko jutun... sit menin toiseen sähköpostiin sattumalta ja huom,asin et olin sen voittanu... myyjältä ei ollu tullu palautettakaan viel... laitoin heti viestiä ja pahoitteluni myyjä vastas et tekevälle sattuu ja oli muutenkin aivan ihana :heart: .. huumorintajusen positiivisen palutteenkin oli laittanut........ et tosiaan tekevälle sattuu ja dementia voi osua kenen tahansa kohdalle...