Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja onko sama:putiikki?
http://kaksplus.nettimarkkina.com/666146
Savannan näköistä kamaa on kyllä..
Alkuperäinen kirjoittaja wii:ahaa,savanna mainostaa myyntiin tulevia vaatteita täällä.
katsoo kelpaako kellekään
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ostaisi. On liian matala vyötärö, menee jo halvan näköiseksi. Mutta se ilmeisesti sun tyyli? Vaikka itse pidänkin melko matalavyötäröisiä housuja, mutta tuo jo liikaa. Ja jotenkin pissisvaate, tuo kruunu ja teksti perssiiissä, nolo.
Toivottavasti vielä joskus osaat pukeutua niinkuin aikuinen äiti ihminen. Enkä tarkoita mitään jakku- tai tuulipukua. Voi sitä pukeutua nätisti ja jopa seksikkäästi, mutta halvan näköinen ei sitä tarkoita.
NEVER
tai ainakin,kun saan ryppyä vähän,niin sitten ja en ole aikuinen,enkä sisällä edes
Alkuperäinen kirjoittaja wii:ahaa,savanna mainostaa myyntiin tulevia vaatteita täällä.
katsoo kelpaako kellekään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ostaisi. On liian matala vyötärö, menee jo halvan näköiseksi. Mutta se ilmeisesti sun tyyli? Vaikka itse pidänkin melko matalavyötäröisiä housuja, mutta tuo jo liikaa. Ja jotenkin pissisvaate, tuo kruunu ja teksti perssiiissä, nolo.
Toivottavasti vielä joskus osaat pukeutua niinkuin aikuinen äiti ihminen. Enkä tarkoita mitään jakku- tai tuulipukua. Voi sitä pukeutua nätisti ja jopa seksikkäästi, mutta halvan näköinen ei sitä tarkoita.
NEVER
tai ainakin,kun saan ryppyä vähän,niin sitten ja en ole aikuinen,enkä sisällä edes
Minusta olisi hyvä, että vain aikuiset tekisivät aikuisten juttuja. Esim. lapset, avioliitto. Mutta aina ei näin mene.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Noista vois kyllä muokata aika käheet tonne sambaan esiintymisasuksi. Liian matala vyötärö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksiköhän sinä jaksat näitä samoja aloituksia tehdä, kun tiedät jo että suurin osa on sitä mieltä että halvan näköistä? Ja aina jaksat mainostaa kuinka sinä olet niin seksikäs ja nuorekas, ja avoimesti näytät halveksuntasi normaalisti pukeutuvia kohtaan...
Sun ylimielisyytesi on jotain ihan järkyttävää. Mitä tulee housuihin, ällöttävää seksillä kaupustelua, mutta malli on kyllä kiva, vaikkakin vyötärö niin matala ettei ainakaan mulla tuntuisi kovin mukavalta päällä. Strippaukseen nuo kai kävisi?
Alkuperäinen kirjoittaja noup:No aika lutka-housut on...ainakin näin 29v. kahden lapsen äidin näkökulmasta...
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksiköhän sinä jaksat näitä samoja aloituksia tehdä, kun tiedät jo että suurin osa on sitä mieltä että halvan näköistä? Ja aina jaksat mainostaa kuinka sinä olet niin seksikäs ja nuorekas, ja avoimesti näytät halveksuntasi normaalisti pukeutuvia kohtaan...
Sun ylimielisyytesi on jotain ihan järkyttävää. Mitä tulee housuihin, ällöttävää seksillä kaupustelua, mutta malli on kyllä kiva, vaikkakin vyötärö niin matala ettei ainakaan mulla tuntuisi kovin mukavalta päällä. Strippaukseen nuo kai kävisi?
en mä seksikäs ole,mä tykkäs seksikäistä vaatteista,se on eri juttu,huoh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ihmettelen miksi täällä esittelet noita strippivaatteita! Ei kai niitä ihmiset osta, jos eivät strippaa työkseen?
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Noista vois kyllä muokata aika käheet tonne sambaan esiintymisasuksi. Liian matala vyötärö.
mä joskus ompelin itelleni melko samanlaiset keinonahasta ja otin ne sitten provinssiin koekäyttöön......haarat repes joten sinne roudarinteippii ja sit ku ne oli niin matalat ni ei meinannu pysyy ylhäällä ni teippasin ne sit viel vyötäröltäkin kiinni.....![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Boogy:Noista vois kyllä muokata aika käheet tonne sambaan esiintymisasuksi. Liian matala vyötärö.
mä joskus ompelin itelleni melko samanlaiset keinonahasta ja otin ne sitten provinssiin koekäyttöön......haarat repes joten sinne roudarinteippii ja sit ku ne oli niin matalat ni ei meinannu pysyy ylhäällä ni teippasin ne sit viel vyötäröltäkin kiinni.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hyvä, et oli edes teippiä mukana....
Alkuperäinen kirjoittaja noup:No aika lutka-housut on...ainakin näin 29v. kahden lapsen äidin näkökulmasta...
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mä joskus ompelin itelleni melko samanlaiset keinonahasta ja otin ne sitten provinssiin koekäyttöön......haarat repes joten sinne roudarinteippii ja sit ku ne oli niin matalat ni ei meinannu pysyy ylhäällä ni teippasin ne sit viel vyötäröltäkin kiinni.....![]()
![]()
![]()