Ollaanko ainoa 2 lapsinen perhe, joilla näin? Sekä tyttö, että poika IHAN saman näköisiä :).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Te, joilla on 2 lasta...Onko teillä molemmat lapset jommankumman vanhemman näköisiä ainostaan?
Vai niin, että toinen on äidin näköinen ja toinen isän näköinen.

Meillä kun on MOLEMMAT LAPSET ihan isänsä näköisiä, plus että he ovat vielä kaikenlisäksi tyttö ja poika :D...Siis kun monesti saattaa olla niin, että tyttö on isänsä näköinen ja poika äitinsä, tai niin, että veljekset kyllä ovat saman näköisiä, mutta sisarusssarjan tyttö sitten taas ihan eri näköinen :).
Ymmärsikö kukaan? :ashamed:

Meillä tyttö on vielä ihan vauva (5kk), mutta ainakin vielä ihan samannäköinen kuin veljensä vauvana. Molemmat on mun näköisiä ja poikaa usein luullaankin tytöksi.... Johtunee kyllä osittain pitkästä kiharasta tukasta.

Mulla on 3 lasta. Esikoinen (poika) ja nuorimmainen (tyttö) on kun samasta puusta. Ruskeat silmät ja muutenkin samat piirteet. Keskimmäinen tyttö on kuin isänsä, vaalea ja sinisilmäinen :)

Mulla on kolme lasta, 2 tyttöä ja kaksi poikaa. Ja etenkin nuorempi likoista ja poika ovat täysin samannäköisiä - vaikka on eri isä. Mutta ovat vaan niin mun näköisiä molemmat. Poika ei kuitenkaan mun mielestä tytöltä näytä, kauniilta pojalta vaan. :)

Meillä on tyttö 3v7kk ja poika 7kk ja ovat ainakin vauvoina ihan samannäköisiä. Tytön vauvakuvia kun katselee niin joistain kuvista ei monikaan tiedä kumpi siinä on :)

Meillä kaksi tyttöä ja ovat kyllä erinäköisiä vaikka mielestäni sisaruksiksi tunnistaakin. Silmät erityisesti tekevät paljon eroavaisuutta, koska toisella on isänsä silmät, toisella mun.

Yhteistyössä