Omaa aikaa, kiitos... =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
Huhhuh... mein vauva meinaa musta ottaa kaiken irti... Itkee kokoajan lahkeessa, otan syliin ei kelpaa.. pitäisi kävellä ja näyttää kokoajan maisemia niin sitten olisi kuin naantalin aurinko.

Tää nyt vaan on tällanen purkaus.. 6lta herätty ja jotenkin tuntuu että mitenkähän taas päivän jaksaa..

Onko reilu puolivuotias? Meidän lapset on sen ikäisenä ollu juuri tuollaisia kokoajan viihdytystä kaipaavia, mutta kun on oppineet itse liikkumaan, on tilanne helpottunut paljon! Ja nuorimmainen taas päätti, että riittää kun osaa istua; se istui aina jossaikin josta näki hyvin ympärille ja komenteli vanhempia sisaruksia, oppi istumaan jo 5-kuisena, kun istumasta näki paremmin, mutta liikkumaan ei ollu kiire kun äänellä sai palvelua =)

Mulla myös poika 11 kk, ja koko ajan täytyy jonkun viihdyttää. Lahkeessa roikkuu, joko minun tai isompien sisarusten. On muutenkin jotenkin tyytymättömämmän oloinen vauva kuin isommat, ja kärsimättömämpi. Suloinen ja aurinkoinen onneksi kuitenkin myös usein. Nyt vaan kannellaan ja höpötellään, jotta viihtyisi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
epäilen kyllä hampaita, mutta on vaan raastavaa kun "mikään ei kelpaa" ja ikää vauvalla 11kk että ei mikään ihan pieni enää. Nyt nukahti syliin..

mut eiks oo lapset niin suloisia kun nukkuu sylissä :heart: rakastan katsella pientä nukkuvaa....on niin suloisia...voih.

Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
Mulla myös poika 11 kk, ja koko ajan täytyy jonkun viihdyttää. Lahkeessa roikkuu, joko minun tai isompien sisarusten. On muutenkin jotenkin tyytymättömämmän oloinen vauva kuin isommat, ja kärsimättömämpi. Suloinen ja aurinkoinen onneksi kuitenkin myös usein. Nyt vaan kannellaan ja höpötellään, jotta viihtyisi...

Tuo on niin totta, harmi vaan että isinkin lahkeessa voisi huutaa, mutta se on viikot pois niin tuntuu niin raskaalta. Toiseen huoneeseen jos menen ja vauva leikkii tyytyväisenä alkaa heti itku perään. Kai tämä joku "vaihe" on, pitkää pinnaa ja paljon rakkautta ja syliä...

Yhteistyössä