B
Beep
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Meillä molemmilla rahat tulee omille tileille. Mutta siinä määrin on yhteisiä, että se maksaa kummalla on sillä hetkellä rahaa.
Samma här.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Meillä molemmilla rahat tulee omille tileille. Mutta siinä määrin on yhteisiä, että se maksaa kummalla on sillä hetkellä rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja manimani:mä oon aina ihmetellyt kun joissakin perheissä vanhemmilla on ihan erikseen omat rahat ja siis maksetaan "omat menot" jne.
mut nyt keksin, erittäin kyllästyneenä miehen tuhlailuun, että toimiskohan se meillä.
te joilla on ihan erikseen omat rahat, miten teette sen???
miten ruoka jota kuitenkin lapset syö, kaikki hankinnat lapsille jne.???
Alkuperäinen kirjoittaja Kysy mieheltäsi:maksaako ja osallistuuko kuluihin nyt, vai mieluummin elatusmaksujen muodossa. Herättäisikö pahvin?
Alkuperäinen kirjoittaja manimani:Alkuperäinen kirjoittaja otan osaa ap:mullakin ketuttas tollanen käytös mieheltä. Itse asiassa en sietäs sitä vaan varmaan lähtisin. Mun hermoilla ei yksinkertaisesti elettäs tuollain.
Meillä minä maksan yleensä ruuat, lapsen menoja (lapsilisä tulee mulle) ja sisustamiseen liittyviä juttuja. Mies hoitaa bensakulut, tekniikan jne. Tätä isommissa hankinnoissa maksetaan yhdessä tai se jolla rahaa sattuu silloin olemaan enemmän. Molemmilla (tai itse asiassa en tiedä onko miehellä, niin vähä raha loppujen lopuksi tällä hetkellä kiinnostaa) säästötili jota käytetään tarpeen mukaan. Lisäksi lapsella oma tili johon saa mm synttäri ym rahoja.
niin no ei ole joo eroajatuksetkaan kaukana. en vaan jaksa todellakaan muuttaa.