Omituisin petikaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli vain mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuli vain mieleen

Vieras
Mika on teidän omituisin kokemus petikavein kanssa ?

Olin tavannut uutta poikaystävää jo reilun kuukauden ja sit oli seksin vuoro, mutaa se suhde loppui siihen. Minun piti YSKIÄ aktin aikana että olin sille mieliksi.

On muuten ainut poikaystävä jonka kanssa olen ollut vain kerran sängyssä....

No se mies oli ihan pelle.. Se huusi ja ärjyi koko ajan ja kirjaimellisesti huusi kaikkea "ime mun munaa " tartu mun kaluun".. Meni vähän fiilikset koko äijään:(

En tiedä oliko omituisin mutta taatusti aika erikoinen,nimittäin minisika joka nukkui exän ollessa reissulla aina yöt mun vieressä sängyssä.Sen kasvettua isoksi heräsin aamuisin aina sorkankuvat perseessä ja kyljissä kun se kiipesi mun yli toiselle puolen sänkyä eikä se ollut mikään mini, nimensä mukaisesti.
Tosin meidän suhde oli hyvinkin platoninen lemmikki - omistaja -suhde.Se oli vielä naispuolinenkin :P

• Tykkää
Reactions: Wolt ja emeleia
Tyttöystävän äiti tuli oven takaa kysymään että tapanko tytärtä vai miksi moinen huuto. Oli melko hiljaista aamiaspöydässä.....ja tyttöystävän äiti hymyili taukoamatta

Se tottui asiaan ja hyvä anoppii siitä tuli

[QUOTE="Hmmm";26150021]No se mies oli ihan pelle.. Se huusi ja ärjyi koko ajan ja kirjaimellisesti huusi kaikkea "ime mun munaa " tartu mun kaluun".. Meni vähän fiilikset koko äijään:([/QUOTE]

Olisko katsonut vähän liikaa leffoja, vai mistä lie oli oppinsa saanu :D

Mun yks petikaveri halus, että mennään suihkuun seksin jälkeen ja pissaan sen kädelle! Seksi oli ihan ok mutta se pissajuttu meni vähän yli. En pissannut ja lähdin aika vähin äänin sieltä pois :D

Semmoinen joka hoki koko ajan: "Sano heti jos et tykkää tästä. Sano heti jos sua ällöttää. Sano heti jos et halua. Voinko tehdä näin? Voinko koskettaa sun... Sano heti..."
Onhan se kiva jos ottaa toista huomioon, mutta...

No on ollut kaikenlaisia tapauksia, suurin osa normaaleja, jokku vähän villimpiä toiset hillitympiä. Yks nainen, jonka kanssa oli pidempi seksisuhde, halus että isken sen baarista joka kerta. Ja joskus sillä oli jopa jotain kavereita messissä. Ja oli etukäteen sovittu repliikit, ei nyt tarkasti mutta sinne päin. No hauskaa se oli, ihan kuin olis ollut näytelmässä ja seksi oli hyvää...

Sit yksi tapaus oli semmonen, että olin ite joku 24-25v ja tyttö 19v. Baarista iskin ja eka yö meni peruskännisekstailuksi, ei mitään erikoisuuksia. Mut seuraavana päivänä sitten ekaksi mentiin suihkuun ja siellä kävin käsiksi ja ajattelin naida takaapäin mutta se ei käyny, saunan lauteilla sitten niin että muija oli päällä. Sitten illelmmalla kun hiplasin sitä alapäästä se käski lopettaa... ei halunnut menettää itsehillintää.

Vain lähetyssaarnaaja ja sitten nainen päällä kävi. Pillua ei saanut sormeilla kuin hetken eikä nuolla laisinkaan. Tyttö ei saanut orgasmia, eikä halunnutkaan saada... Tosi kaunis tyttö, mutta hirveän estoinen...

yks tapaus sai tullessaan sellasen krampin että multa oli happi loppua ja toinen piti hirveän ähinän ja puuskutuksen mutta mitään ei tapahtunu :D Nolointa ehkä koskaan oli silloin, kuin ex anoppi marssi paikalle kesken toimituksen :xmas:

No kerran oli semmonen muutenkin vähän kummallinen kaveri (varsinkin jälkikäteen). Kun meillä oli sitten kerran seksiä, niin sanoin siinä kliimaksin lähestyessä että "työnnä sormi peppuun" (taidan siis itekkin olla outo), no tyyppi työnsi sitten sen omaan peppuunsa... sanoin kyllä että "eikun mun peppuun"... no oli vähäsen noloo...

Noin yleisesti sanoisin, että uudelta kumppanilta on hyvä tiedustella mieltymyksiä esimerkiksi S/M-juttuihin ennen kuin ryhtyy tuumasta toimeen :O

Oli eka ja vika kerta sen kaverin kanssa :D

Joo mulla oli vähän semmoinen, kundi ois halunnu laittaa käsiraudoilla sänkyyn kiinni. Kieltäydyin tästä, ja jatkettiin halailua. Ja sit se saakeli yrittää SALAA hivuttaa mulle ne raudat.

En oo usein ketään lyöny mut sillon irtos litsari ihan refleksillä. Sinne se jäi rautojensa kans, kämmenenkuva poskessa...

• Tykkää
Reactions: Xtina
[QUOTE="Elsi";26151732]No kerran oli semmonen muutenkin vähän kummallinen kaveri (varsinkin jälkikäteen). Kun meillä oli sitten kerran seksiä, niin sanoin siinä kliimaksin lähestyessä että "työnnä sormi peppuun" (taidan siis itekkin olla outo), no tyyppi työnsi sitten sen omaan peppuunsa... sanoin kyllä että "eikun mun peppuun"... no oli vähäsen noloo...[/QUOTE]

hmph.. tää on tämmönen juttu minkä kuulee monesti elämänsä aikana.. täysin urbaani legendaa..

[QUOTE="...";26151751]hmph.. tää on tämmönen juttu minkä kuulee monesti elämänsä aikana.. täysin urbaani legendaa..[/QUOTE]

Totta se on. Siitä en sitten tiiä, että tekikö tyyppi sen juuri siksi. Jostian ne urbaanilegendatkin alkunsa saa...

[QUOTE="Elsi";26151767]Totta se on. Siitä en sitten tiiä, että tekikö tyyppi sen juuri siksi. Jostian ne urbaanilegendatkin alkunsa saa...[/QUOTE]

voi olla et sit sen takia.. oon meinaan kuullu tän tarinan ainaki 50 kertaa, ja aina eri tyypeiltä.. et "tieks mitä mä kuulin.." "haluuks kuulla hauskan jutun.."

Yhteistyössä