Omituisin petikaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli vain mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Ihana persereikä sulla", "Aivan fantastinen pyllykolo", "nam, mikä ahdas ja ihanainen persvako.", "aah ihana, sykkivä, huumaava, rietas pikkuahnas reikä."

Noin mies kommentoi kun pani mua takaapäin... olis ehkä halunnut sitä kakkostakin, mutta ei kyllä mua houkutuellut. Ei varsinkaan tuollaisen jälkeen. Kertaan jäi... tuossa vain osa kommenteista.

Kesken tavallisen seksin: "Mä oon täysin sun armoilla". En ollut varma kuulinko oikein (sanoi myös aika hiljaa) joten kysyin mitä, johon toisti saman lauseen. Vastasin siihen jotain että "aha, okei......" Ei todellakaan kiinnosta olla mikään dominatrix, tyyppi muutenkin aina joskus puhui että kun mä oon sitä niin paljon vanhempi... oltiin molemmat jotain 24 ja ikäeroa huimat 9 kuukautta, sama syntymävuosi...

Samalla tyypillä oli eräs fantasia, jonka kertoi joskus sängyllä makoillessa. Hän sanoi että haluaisi kuristaa kuoliaaksi naisen jota samalla panee. "Mut en mä sua viittis"
Sillon en ollut ihan varma oliko se kohteliaisuus vai ei, kaikkea sitä..... :eek:

Mulla sattui kesällä ravintolasta mukavan oloinen nuori vaaleaverikkö matkhan ja hän sitten kesken touhun rupes puhumaan että hän rakastaa minua ja haluaa että ollaan ikuisesti yhdessä.. Haluaa että muutetaan yhthen ja tehdään heti lapsi ja mennään naimisiin ennen kuin lapsi syntyy!! Vaikka oli kaunis ja hyvä kroppainen muija niin kyllä laski tunnelma aika rajusti, ei siinä että olisi vain kerran tuon sanonut mutta nainen hoki tuota samaa hetken aikaa. Totesin että nyt on kylmänsuihkun paikka ja tilasin taksin itelleni.

Tämä pohjois-pohjanmaa on hieman sellainen paikka että taisi nainen olla tosissaankin..

• Tykkää
Reactions: Dongxi ja moekoe
Ai vitsi miten hauskoja nää on (vaikka tapahtuessaan tietysti monet enemmänkin kiusallisia)! Mulla oli 18-vuotiaana yksi vähän oudompi kokemus. Tapasin baarissa yhden brassiäijän, joka sitten melkein raahasi mut kämpillensä kun kävi niin kuumana. Odotin tietty villiä seksiä ja aluksi vaikuttikin siltä, kun mies vei mua pöydältä seinää vasten, sängylle ja koko sen opiskeijaboksin ympäri. Mutta se ei vaan saanut sitä ylös ja toimimaan. Mua alkoi naurattamaan, olin itse kokematon ja vissiin vähän kolhaisin sen miehen itsetuntoa sitten kun kikattelin sen toiminnalle. Lopulta päätin lähteä kun mistään ei tullut mitään ja sitten mies näytti mulle kuvaa _tyttöystävästään_, joka oli siellä brasseissa odottamassa. Tosi kaunis, mallimainen nainen ja tää kundi pokaili sitten muita naisia opiskelijavaihdossa ollessaan. Mies vielä kysyi multa, että eikö olekin kaunis nainen ja mä siihen, että joo on, miksi ihmeessä sä aiot pettää sitä?? Ja lähdin kotiin, edelleen neitsyenä :D

Tapauksen ansiosta kyllä kyynistyin hieman miesten suhteen.

[QUOTE="Arwen";26151701]Varmaan vedonlyönti kyseessä. Laittanu kännykän äänitallennuksen päälle ja sitten kuuntelevat poikien kanssa sitä ja voittaa vedon. Ja ihan oikeesti tämmösiä tapauksia on.[/QUOTE]

Mä oon ihan varma että ei ollu kyse sellaisesta. Hävettää myöntää, mutta ko. ukko oli mun vakipano ja se oli joka kerta se sama perkeleen raketti ku tuli...

Feissarimokiss aoli joskus jonkun naisen pieni avautuminen yhdenillan jutusta. Oli kaveri ottanut naiselta housut jalasta ja tuuminut että mikäs majava se täällä on, sitten jatkanut käsituntumalla ja lauleskellut itekseen "soo soo sormileikki alkaa.."

En muista tarkkaan tuota juttua mutta sai pari yötä valvoneen yh-iskän nauramaan itekseen ääneen :laugh:

Ou gaad, mää varmaan kuolisin nauruun :D Ja mun majava puris sitä sormesta, prkl!

Yks mies hoki kovasti miten tulen kohta saamaan kovasti liikuntaa. Päästiin sänkyyn eikä hänellä ollut harmaintakaan aavistusta mitä oli tekemässä.. No.. Tuli sit kuitenkin miun päälle ja tökkäs vehkeensä sisään. Työnsi kaksi kertaa ja veti itsensä ulos ja samalla käden jalkoväliinsä. mies poisti kortsun ja tuli reisille. Kehui jälkikäteen miten haluaa urheilla kohta uusiks. Ei urheiltu.

Feissarimokiss aoli joskus jonkun naisen pieni avautuminen yhdenillan jutusta. Oli kaveri ottanut naiselta housut jalasta ja tuuminut että mikäs majava se täällä on, sitten jatkanut käsituntumalla ja lauleskellut itekseen "soo soo sormileikki alkaa.."

En muista tarkkaan tuota juttua mutta sai pari yötä valvoneen yh-iskän nauramaan itekseen ääneen :laugh:

Mäkin luin sen ja nauroin ääneen. :laugh:

Se sormileikkijuttu oli kyllä feissarimokissakin todellinen helmi, nauroin itseni tärviölle sitä lukiessa :laugh:!

[QUOTE="vieras";26153960]Se sormileikkijuttu oli kyllä feissarimokissakin todellinen helmi, nauroin itseni tärviölle sitä lukiessa :laugh:![/QUOTE]

Kyllä tuollaset piristää omaa arkea, ei voi kuin välillä ihmetellä sitä millasia ihmisiä on oikein petihommassa :)

[QUOTE="Mies";26151666]Sit yksi tapaus oli semmonen, että olin ite joku 24-25v ja tyttö 19v. Baarista iskin ja eka yö meni peruskännisekstailuksi, ei mitään erikoisuuksia. Mut seuraavana päivänä sitten ekaksi mentiin suihkuun ja siellä kävin käsiksi ja ajattelin naida takaapäin mutta se ei käyny, saunan lauteilla sitten niin että muija oli päällä. Sitten illelmmalla kun hiplasin sitä alapäästä se käski lopettaa... ei halunnut menettää itsehillintää.

Vain lähetyssaarnaaja ja sitten nainen päällä kävi. Pillua ei saanut sormeilla kuin hetken eikä nuolla laisinkaan. Tyttö ei saanut orgasmia, eikä halunnutkaan saada... Tosi kaunis tyttö, mutta hirveän estoinen...[/QUOTE]

Jumaklavita! Sää oot käyny nusasee mun vaimoa ennen mua!

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Tämä mies, joka ekan seksikertamme jälkeen totesi, että onpa hyvä että on nyt sitten ohi tämäkin. Mä tietty että jaa niin mikä on ohi. Yhdyntä, se totesi. Mä tietty olin hämilläni että ai jaa....

-kai se oli jännittänyt ekaa kertaa yhdessä mut silti..

Minä olen itse ollut se kaikkein omituisin petikaveri. Olen kertonut tapauksesta täällä ennenkin, mutta mikäs sitä kerratessa. Silloin avokkaani sanoi kerran, että tykkää kuunnella kiihottavia puheita sängyssä. Seuraavalla yhdyntäkerralla kähisinkin sitten hänen korvaansa työntöjen välissä: "Mä työnnän sen suhun niin syvälle, että se tulee sun suustas ulos!" Avokas mietti sanojani hetken otsa rypyssä ja alkoi sitten nauraa tunnelmaa latistavasti. Jälkeenpäin hän täsmensi toivomustaan: "Kiihottavia, ei pimeitä."

No sehän ratkaisi asian. Olen ilmiselvästi plagioinut Jari Tervoa tässä. "Työnnän sen sinuun niin syvälle, että" edustaa niin nerokasta sanataiteilua, että ainoastaan Jari Tervon kaltainen sanaseppo on voinut sellaisen keksiä.

Näitähän riittää... Olen vissiin jonkin sortin pervomagneetti:D Joskus tosi nuorena hilasin baarista kotiini sen "elämäni miehen". Tunnelman ollessa kohdillaan siirryttiin makkariin. Kaveri riisui vaatteensa ja mitä sieltä paljastuikaan, jumalattoman karvainen ukko ja leopardi-tangat. Loppui mielenkiinto välittömästi.
Yks tyyppi oli aivan hulluna sukkahousuihin, varsinkin valkoisiin. Olisi pitänyt kävellä lumessa pelkästään ne päällä. Ei päästy säkyyn senkään kanssa.
Viimeinen vaan ei yhtään muita vähäisempi huusi saadessaan kuin elukka ja jotenkin sen saaminen ja huuto vain kesti... Erään kerran jälkeen miehen lähtiessä oli naapurin rouva tullut rappukäytävään tarkasti mies tuijottaen. Myöhemmin kun näin rouvaa niin hän vain totesi että piti tulla katsomaan että osaa poliiseille tuntomerkit antaa,jos vaikka jotain olisi sattunut...

[QUOTE="Hmmm";26150021]No se mies oli ihan pelle.. Se huusi ja ärjyi koko ajan ja kirjaimellisesti huusi kaikkea "ime mun munaa " tartu mun kaluun".. Meni vähän fiilikset koko äijään:([/QUOTE]

Mulla oli myös tällainen, mutta se karjui niitä rivouksiaan jostain syystä englanniksi?! Siis supisuomalainen mies. Pokka petti siinä vaiheessa, kun tyyppi ähisi rallikuskienglannillaan "fak mai pusi, fak mai pusi." Meni vissiin repliikit vähän sekaisin. :laugh:
Joo, ja jäi siihen yhteen kertaan, vaikka oli omalla tavallaan viihdyttävää.

Yhteistyössä