On ihanaa olla toinen nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos se ei haittaa, että aina joutuu sovittamaan omat tarpeensa jonkun perhetilanteen mukaan, niin kai ne murusetkin jotka vaimolta yli jää voi parhaimmillaan olla ihania. :D
Jos käyttötavarana olemisen saa naamioitua vapaudeksi niin eipähän tule paha mieli kun mies saa tarpeekseen. :)

[QUOTE="vieras";28616867]Varmaan valtaosa ihmisistä ajattelee kuten sinä. :) Kaikille, kuten minulle, ei vaan sovi vakituinen parisuhde tai vastaava. Kaikki eivät myöskään koe sitä varatun kanssa sekstailua siten, että olisi jokin varanainen. Mulle on fine, jos mies ei halua jatkaa, koska en ole kiintynyt häneen. Seksi hänen kanssaan on upeaa. Voihan olla, että olen jollain tasolla tunnevammainen, mutta toisaalta normaaliuden raja on äärimmäisen häilyvä ja ainahan tarjotaan jotain mt-ongelmaa diagnoosiksi, jos ihminen ei kaipaa rakkautta ja niin edelleen... :D[/QUOTE]

En nyt ihan mt-ongelmaksi nimittäis, mutta jonkinlaista tunneblokkia tuossa minustakin on kyllä näkyvissä. Tottakai voi haluta olla vapaa ja itsenäinen. Mutta jos pakkomielteisesti haluaa olla juuri varattujen miesten kanssa, niin se kielii jostain traumasta/patoumasta/kostosta/kompensaatiosta, mikä sitten onkaan kohdallasi kyseessä.

Tuo on puppua tuo, että sinkkumiehet aina haluaisivat sitoutua. Eivät todellakaan aina halua, monellekin kelpaisi pelkkä seksiseura. Taidat käyttää ajatusta vain "oikeuttaaksesi" varattujen kanssa olon ja ollaksesi ajattelematta todellisia motiivejasi. ;)

[QUOTE="noo";28622096]En nyt ihan mt-ongelmaksi nimittäis, mutta jonkinlaista tunneblokkia tuossa minustakin on kyllä näkyvissä. Tottakai voi haluta olla vapaa ja itsenäinen. Mutta jos pakkomielteisesti haluaa olla juuri varattujen miesten kanssa, niin se kielii jostain traumasta/patoumasta/kostosta/kompensaatiosta, mikä sitten onkaan kohdallasi kyseessä.

Tuo on puppua tuo, että sinkkumiehet aina haluaisivat sitoutua. Eivät todellakaan aina halua, monellekin kelpaisi pelkkä seksiseura. Taidat käyttää ajatusta vain "oikeuttaaksesi" varattujen kanssa olon ja ollaksesi ajattelematta todellisia motiivejasi. ;)[/QUOTE]

Ei vaan tässä on tällainen akka, joka kuvittelee elävänsä todeksi Sex & the Cityä. Hän kuvittelee olevansa Uudenmaan Samantha, kun kehuskeli tuossa uraputkellaan, itsenäisyydellään, varattujen kanssa peuhaamisella ja vaikka millä. Ei tässä ole mitään syvällisempää taustalla. Säälittävää, mutta oikeasti tällaisia tyhjäpäitä löytyy.

En minäkään haluaisi elää, olla ja naida naista mikä on lihonnut 30 kiloa, naama pukkaa finniä ja tukka rasvaa, sohvalla sipsiä syöden, naama valmiiksi nurinpäin, lapset huutaa kurkut suorina, nenät räässä kun mies tulee töistä kotiin.. Ja sitten ihmetellään miksi miehet käy vieraissa...
Niin se vaan on että perhe perustetaan sen perusturvallisen tantan kanssa, mikä pysyy tyytyväisenä siellä kotona sipsipussin kanssa, ja se intohimo ja tunne haetaan jostain aivan muualta.

Oot vaan kateellinen kun ne tantat on sellaisia persoonia, ettei miehet niitä hylkää vaikka tuliskin se 30kg lisää painoa. Kun taas sunlaiset toiset naiset lentäis kuin leppäkeihäät vuoteesta ja elämästä, jos tulis grammaakaan liikaa tai yksi finni otsaan. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mitä hä?;28620579:
Eli itsekin pidät miestä surkeana reppanana ja "moisena tyyppinä"... sitten kuitenkin haluat antaa sille namia :D Etkö koe ansaitsevasi mitään "moisia tyyppejä" kummempaa?

Tässä on hyvä pointti. Jos "toinen nainen" ei itsekään arvosta miestä, niin eikö se ole itselle halventavaa olla sellaisen kanssa? Luulisi että on varaa valita, vai eikö olekaan? Eikö ottajia ole kuin tämä reppana?

En minäkään haluaisi elää, olla ja naida naista mikä on lihonnut 30 kiloa, naama pukkaa finniä ja tukka rasvaa, sohvalla sipsiä syöden, naama valmiiksi nurinpäin, lapset huutaa kurkut suorina, nenät räässä kun mies tulee töistä kotiin.. Ja sitten ihmetellään miksi miehet käy vieraissa...
Niin se vaan on että perhe perustetaan sen perusturvallisen tantan kanssa, mikä pysyy tyytyväisenä siellä kotona sipsipussin kanssa, ja se intohimo ja tunne haetaan jostain aivan muualta.

No kyllä muakin naurattaa jos tuo on sinun maailmankuvasi. Onko niin, että muutoksia tapahtuu vain naisille? Miehet säilyy ihanina, nuorina, kauniina uroina, ei kaljamahaa, ei tukka lähde päästä, eivät istu koneella pelaamassa?

Jos noin onnettomasti kävis, että ei se siippa sitten enää nappaa, ei napeksi, niin voi hyvänen aika.... sitten ottaa sen eron! Kenenkään kanssa ei ole pakko olla. Ihan turha ruikuttaa, kun on niin kauheeta olla yhdessä. Ei edes lasten vuoksi tartte olla, oikeesti. Kyllä ne lapset kestää eron jos vanhemmat osaavat heitä auttaa ja tukea.

Aivan todella säälittävää roikkua jossain paskassa suhteessa ja sitten munattomana luuserina lähtee vieraisiin. Ja sit sen munattoman salahempukka lällättää täällä kun voitti sen finninaamaisen norsunvitun ukon kerran viikossa kahden minuutin panolle.

Ihan sama millä asenteella ja mitä miettien "toiset naiset" - joko maksulliset tai ilmaiset - tuolla kulkee, syyttömiä toisten parisuhteiden ongelmiin he ovat. Syyllinen on AINA se varattu, joka lähtee toisen matkaan.

En ymmärrä, miksi miehiä pitäisi pitää jonain aivottomina ja tahdottomina sätkynukkeina, joita kuka vaan voi neneästä vetää minne vaan. Lähdettekö te mammat, jotka tällaista väitätte, itsekin jokaisen vilkkusilmän mukaan, vai mistä moinen epäluottamus miesten moraaliin oiken kumpuaa?

[QUOTE="vieras";28621019]Mutta joskus olet hyväksynyt pettämisen, itse en ole hyväksynyt sitä koskaan, eikä miehenikään. Edes huonoissa suhteissa ei ole lähdetty pettäjän tielle, silloin on lopetettu suhde.[/QUOTE]

Niin olen ja ymmärsin kyllä, että sinä et ole sitä koskaan pitänyt hyväksyttävänä. Mutta miksi mieheni olisi pitänyt jättää sitomatta parisuhde kanssani sen takia? Minähän olen ottanut opikseni. Mieheni olisi menettänyt hyvän, uskollisen vaimon, jos olisi pitänyt sinun tavoin tiukasti kiinni siitä, että joskus jotain toista pettänyttä ei puolisokseen huoli. Ja edelleen kysyn, miksi mieheni ei voisi minulta vaatia uskollisuutta, vaikka olen joskus jotain toista pettänyt?

[QUOTE="vieras";28623363]Niin olen ja ymmärsin kyllä, että sinä et ole sitä koskaan pitänyt hyväksyttävänä. Mutta miksi mieheni olisi pitänyt jättää sitomatta parisuhde kanssani sen takia? Minähän olen ottanut opikseni. Mieheni olisi menettänyt hyvän, uskollisen vaimon, jos olisi pitänyt sinun tavoin tiukasti kiinni siitä, että joskus jotain toista pettänyttä ei puolisokseen huoli. Ja edelleen kysyn, miksi mieheni ei voisi minulta vaatia uskollisuutta, vaikka olen joskus jotain toista pettänyt?[/QUOTE]

Missä sanoin, mitä miehesi olisi pitänyt tehdä? Puhuin vain omasta moraalikäsityksestäni ja vaatimuksistani puolisolleni, toisilla ne voi olla erilaiset.

[QUOTE="vieras";28622208]Oot vaan kateellinen kun ne tantat on sellaisia persoonia, ettei miehet niitä hylkää vaikka tuliskin se 30kg lisää painoa. Kun taas sunlaiset toiset naiset lentäis kuin leppäkeihäät vuoteesta ja elämästä, jos tulis grammaakaan liikaa tai yksi finni otsaan. ;)[/QUOTE]

Joo kyllä, te olette juurikin niiiiiiiiin MAHTAVIA persoonia mitkä on ajanu ukkonsa etsimään seuraa muualta..

[QUOTE="random";28623145]Ihan sama millä asenteella ja mitä miettien "toiset naiset" - joko maksulliset tai ilmaiset - tuolla kulkee, syyttömiä toisten parisuhteiden ongelmiin he ovat. Syyllinen on AINA se varattu, joka lähtee toisen matkaan.

En ymmärrä, miksi miehiä pitäisi pitää jonain aivottomina ja tahdottomina sätkynukkeina, joita kuka vaan voi neneästä vetää minne vaan. Lähdettekö te mammat, jotka tällaista väitätte, itsekin jokaisen vilkkusilmän mukaan, vai mistä moinen epäluottamus miesten moraaliin oiken kumpuaa?[/QUOTE]

Ai toiset naiset on syyttömiä, kun suostuvat kolmanneksi suhteeseen? Ihanko totta, että näin vastuuttomasti voi elää? Tottakai pettäjässä on vikaa, mutta ei kolmannen vastuuta voi poistaa. Etkö sinä yhtään mieti toisia ihmisiä? Eikö äitisi ole opettanut, että toista ei saa satuttaa?

En ikinä suostuisi kolmanneksi. Ensinnäkin en halua sekaantua mihinkään suhdesoppaan ja mietin sitä puolisoparkaa. Toisekseen, millainen on sellainen ihminen, joka pettää? Pelkkää saastaa. "Hei, olen jorma helsingistä, huumorintajuinen, epäluotettava..." Tietäisi vain ja ainoastaan ongelmia, jos ei heti niin jossain vaiheessa. Mutta toisaalta, jos sellaisen mukaan lähtee, niin saastaa on sekin....lika barn leka bäst ja onnee vaan.

Kolmansilla on jääny oidipaalivaihe kesken, sitten sitä pitää toistaa ikuisesti. Ne on niitä ihmisiä, jotka pieninä nautti siitä, kun sai jättää jonkun ulkopuolelle leikeissä. Että en kyllä kehtaisi kehuskella kuinka vajaalla kehityksellä on aikuisena.

Joo kyllä, te olette juurikin niiiiiiiiin MAHTAVIA persoonia mitkä on ajanu ukkonsa etsimään seuraa muualta..

No minä en ole lihonut 30kg, mutta jos sen tekisinkin niin ukkoni ei musta eroa ottais. Se ihana varmuus on sellaista, mitä te toiset naiset ette voi edes kuvitella. Ehdotonta rakkautta, jos joskus sellaista tulette kokemaan niin sitten tiedätte mistä minä puhun. :)

Niin ja heitän tähän vielä löylyä; jos lihoisin sen 30kg niin ukkoni ei silloinkaan sortuisi toisiin naisiin. Ihan tyytyväisenä paneskelisi hyllyvää lihaa, kun se olis mun lihaa.

[QUOTE="vieras";28624196]Ai toiset naiset on syyttömiä, kun suostuvat kolmanneksi suhteeseen? Ihanko totta, että näin vastuuttomasti voi elää? Tottakai pettäjässä on vikaa, mutta ei kolmannen vastuuta voi poistaa. Etkö sinä yhtään mieti toisia ihmisiä? Eikö äitisi ole opettanut, että toista ei saa satuttaa?
[/QUOTE] Siis minähän en ole tuolla pettämässä ketään. Mutta jos mieheni vehtaisi selkäni takana toisen naisen kanssa, syyttäisin kyllä tasan tarkkaan vain ja ainoastaan miestäni - hän on se, joka pettää luottamukseni. Jos hän kykenee salasuhteeseen, on mulle ihan sama onko se toinen nainen joku vapaamielinen sinkku vai maksullinen jakorasia. En todellakaan vaivaa päätäni sillä, kenen kans se mua pettää vaan sillä että se pettää mua. Ei olis mun mies enää sen jälkeen.

Jokainen itse päättää tekemisistään, MIESKIN. Ne ei hei tosiaankaan ole (tai ei ainakaan pitäis olla) aivottomia ja tahdottomia viettelijän uhreja, vaan ihan itse ovat leikkiin lähteneet mukaan.

[QUOTE="vieras";28616867]Varmaan valtaosa ihmisistä ajattelee kuten sinä. :) Kaikille, kuten minulle, ei vaan sovi vakituinen parisuhde tai vastaava. Kaikki eivät myöskään koe sitä varatun kanssa sekstailua siten, että olisi jokin varanainen. Mulle on fine, jos mies ei halua jatkaa, koska en ole kiintynyt häneen. Seksi hänen kanssaan on upeaa. Voihan olla, että olen jollain tasolla tunnevammainen, mutta toisaalta normaaliuden raja on äärimmäisen häilyvä ja ainahan tarjotaan jotain mt-ongelmaa diagnoosiksi, jos ihminen ei kaipaa rakkautta ja niin edelleen... :D[/QUOTE]

Oet jollain tasolla tunnevammainen ja sinulle on olemassa diagnoosikin :)

Jos jokin tärkeä asia on mahdoton saavuttaa, ihminen selittää itselleen, ettei sitä missään nimessä haluaisikaan, kieltää asian arvon painaen samalla pintaan pyrkivän agressiivisuuden ja katkeruuden taka-alalle.

Uusimmat

Yhteistyössä