On ihanaa olla toinen nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tossa oli taaempana ketjussa maininta, että miehet ovat vietävissä? Mitä sitten mahtaakaan tarkoittaa, kaipa minäkin olen vietävissä. Tosin vain yksi nainen kerrallaan pystyy laittamaan minulle kaulapannan ja talutushihnan, enkä koe sitä viemiseksi tai itsenäisyyteni menetyksi.

Jos joku sanoo saavansa kenet miehen tahansa, niin tervetuloa lähibaariini kokeilemaan onneaan kesken shakkimatsin. Siinä ei- toivottu häiriötekijä lentää samantien pellolle, vaikka häiriötekijä olisi alaston pleiboin keskiaukeamatyttö.

Ja muutenkin. Isipapan mielenkiinnon ja etuveitikan herättämiseen vaaditaan kovasti muutakin kuin suuri luulo omasta ulkonäöstä.

Oli aapee provo tai ei, niin hän ei ole kovin suuri syyllinen, olkoonkin, että on hyväksikäyttäjä. Jos häntä ei olisi, niin huoraava mies kävisi huorissa muualla.

Et onnistu ärsyttämään vaikka kuinka yrität, toinen nainen 2. Luuletko, että nyt kaikki turpeat äitylit olis ihan hepulissa :D Sinä se paskassa möyrit, ei käy kateeks.

Se kolisee aikanaan omaaan nilkaan. Tulee vielä se ihminen kun hajoittaa sinut(teidät molemmat) niin että oikeasti tuntuu.

Olen ollut samanlainen paska kuin te jotka tässä niin puolustelette tekojanne. Ja kyllä, turpiin sitten tuli. Ihan urakalla. Ja syystä.

Mä sentäs tajusin lopettaa, kun viimein tajusin miten paha olin ollut toisille ihmisille. ITSEKÄS PASKA. Niin kauan se tuntui hyvältä kun ei ottanut neniin. Mutta se hetki sitten koitti, ihan toiselta taholta miltä osasin odottaa. EMPÄS OLLUTKAAN ENÄÄ SUURI JA mahtava, oman tien kulkija ja itsenäinen nainen...

No itse polkunne valitsette. Seuraukset tulette tuntemaan.

[QUOTE="vieras";28620324]Et onnistu ärsyttämään vaikka kuinka yrität, toinen nainen 2. Luuletko, että nyt kaikki turpeat äitylit olis ihan hepulissa :D Sinä se paskassa möyrit, ei käy kateeks.[/QUOTE]

Pakko sanoa, että samassa paskassa ne toisen naisen hoitojen vaimot möyrii, jos ei pahemmassa. Itse en ottais pettäjämiestä vaikka siitä mulle maksettais. Ja jos niin kävis, että pettäis, lentäis kyllä kertalaakista pellolle se mies, oli niitä lapsia kuvioissa eli ei.

[QUOTE="vieras";28620457]Pakko sanoa, että samassa paskassa ne toisen naisen hoitojen vaimot möyrii, jos ei pahemmassa. Itse en ottais pettäjämiestä vaikka siitä mulle maksettais. Ja jos niin kävis, että pettäis, lentäis kyllä kertalaakista pellolle se mies, oli niitä lapsia kuvioissa eli ei.[/QUOTE]

Ei ne vaimot oli kellekkään pahaa tehneet. Eli eivät möyri paskassa. Toinen nainen ja se mies ovat mustanneet sydämensä ja sielunsa, en todellakaan haluaisi olla kumpikaan noista. Kysymys on siitä millainen ihminen sinä haluat olla?

Tuntuu välillä, kun näitä juttuja lukee, että ihmiset on kovin keskenkasvuisia ja kypsymättömiä.

[QUOTE="jep";28620440]Se kolisee aikanaan omaaan nilkaan. Tulee vielä se ihminen kun hajoittaa sinut(teidät molemmat) niin että oikeasti tuntuu.

Olen ollut samanlainen paska kuin te jotka tässä niin puolustelette tekojanne. Ja kyllä, turpiin sitten tuli. Ihan urakalla. Ja syystä.

Mä sentäs tajusin lopettaa, kun viimein tajusin miten paha olin ollut toisille ihmisille. ITSEKÄS PASKA. Niin kauan se tuntui hyvältä kun ei ottanut neniin. Mutta se hetki sitten koitti, ihan toiselta taholta miltä osasin odottaa. EMPÄS OLLUTKAAN ENÄÄ SUURI JA mahtava, oman tien kulkija ja itsenäinen nainen...

No itse polkunne valitsette. Seuraukset tulette tuntemaan.[/QUOTE]

Mitkä seuraukset =D ? Mulla ei ole puupennin pyörylää tuossa miehessä kiinni, eikä mua kiinnosta jos se vaimolleen kiinni jää, parempi vaan jos jäisi niin vaimokin näkisin minkälaisen ihmisen kanssa on mennyt perheen perustamaan..
Mä en lopeta, niin kauan kuin hyvältä tuntuu, ja kiitos vaan huolenpidostasi, vielä tuntuu hyvältä.. :)
Ja kyllä minunkin mielestäni syvemmässä paskassa niiden vaimot pyörii kuin minä, mä en ole tehnyt lapsia moiselle tyypille saatikka seurustellut tai naimisiinmenosta puhumattakaan =D ja mä pääsen tuosta eroon tarvittaessa yhdellä puhelinsoitolla, ei tarvitse alkaa jakeleen lusikoita ja puklurättejä :)

[QUOTE="vieras";28620523]Ei ne vaimot oli kellekkään pahaa tehneet. Eli eivät möyri paskassa. Toinen nainen ja se mies ovat mustanneet sydämensä ja sielunsa, en todellakaan haluaisi olla kumpikaan noista. Kysymys on siitä millainen ihminen sinä haluat olla?

Tuntuu välillä, kun näitä juttuja lukee, että ihmiset on kovin keskenkasvuisia ja kypsymättömiä.[/QUOTE]

Kyllähän ne paskassa möyrii kun joutuvat kattelemaan pettäjämiehiän (ne miehet = paskaa, ei ne vaimot). Missä sanoin, että ne vaimot on tehneet kenellekään mitään pahaa? Missä syytin vaimoja? Syy on ainoastaan siinä miehessä. Mutta jos vaimo antaa anteeksi pettämisen niin sen jälkeen voi alkaa etsiä vikaa itsestään myös.

Mitkä seuraukset =D ? Mulla ei ole puupennin pyörylää tuossa miehessä kiinni, eikä mua kiinnosta jos se vaimolleen kiinni jää, parempi vaan jos jäisi niin vaimokin näkisin minkälaisen ihmisen kanssa on mennyt perheen perustamaan..
Mä en lopeta, niin kauan kuin hyvältä tuntuu, ja kiitos vaan huolenpidostasi, vielä tuntuu hyvältä.. :)
Ja kyllä minunkin mielestäni syvemmässä paskassa niiden vaimot pyörii kuin minä, mä en ole tehnyt lapsia moiselle tyypille saatikka seurustellut tai naimisiinmenosta puhumattakaan =D ja mä pääsen tuosta eroon tarvittaessa yhdellä puhelinsoitolla, ei tarvitse alkaa jakeleen lusikoita ja puklurättejä :)

Uh... sinä olet kyllä todella älyllisesti vajaamittaiseksi jäänyt. Kai tiedät miksi toiset naiset eivät ole vaimoainesta?

[QUOTE="vieras";28620599]Uh... sinä olet kyllä todella älyllisesti vajaamittaiseksi jäänyt. Kai tiedät miksi toiset naiset eivät ole vaimoainesta?[/QUOTE]

Kiitos kysymyksestä, todellakin tiedän, minusta ei varsinkaan ole tuollaiseksi petettäväksi pikku vaimoksi kenellekkään, kenen täytyy anella petturimiestään jäämään kotiin kaikesta huolimatta..

Kiitos kysymyksestä, todellakin tiedän, minusta ei varsinkaan ole tuollaiseksi petettäväksi pikku vaimoksi kenellekkään, kenen täytyy anella petturimiestään jäämään kotiin kaikesta huolimatta..

Luuletko sinä, että ei-pettäjämiehet huolii vaimokseen tai tyttöystäväkseen moraaliltaan löyhän naisen? Vai ajattelitko valehdella ja kertoa, ettet hyväksy pettämistä etkä ikinä ole varattujen kanssa vehtaillut?

Mun mies ei ole koskaan pettänyt parisuhteessa, enkä minäkään. Ei tarvitse anella kummankaan kun tiedetään, ettei toinen hairahdu. :)

[QUOTE="vieras";28620698]Luuletko sinä, että ei-pettäjämiehet huolii vaimokseen tai tyttöystäväkseen moraaliltaan löyhän naisen? Vai ajattelitko valehdella ja kertoa, ettet hyväksy pettämistä etkä ikinä ole varattujen kanssa vehtaillut?

Mun mies ei ole koskaan pettänyt parisuhteessa, enkä minäkään. Ei tarvitse anella kummankaan kun tiedetään, ettei toinen hairahdu. :)[/QUOTE]

No sulla on kyllä liian kovat odotukset miehen vaatimuksista. Kun saat miehen ihastumaan, niin sillä ei ole väliä monenko ja kenenkö kanssa olet aikoinaan vehdannut. Toivon parasta jatkoa myös sinun ja miehesi liitolle, mutta muistathan että noin sanoo kaikki ketkä eivät ole narahtaneet: "ei mun mies/vaimo koskaan..."

Täällä myös toinen nainen, olen kaunis, hyvä kroppainen, koulutettu ja haluttu, kaikkea mitä salarakastajani elämänkumppani ei kuulemma ole. Nautin salaisista tapaamisistamme, nautin kun tiedän kuinka riippuvainen tämä pikku perheeniskä on tapaamisistamme. Ikinä en tuollaista petturia omaksi miehekseni haluaisi, säälin hänen elämänkumppaniaan.. Miettikää naiset minkälaisten luusereiden kanssa te elätte ja teette lapsia.
Terveisiä Keravalle ;)

Niin, ja miettikää, minkälaisten luuserien kanssa sitä epätoivoiset toiset naiset panee. ;)

PS. Toivottavasti sulla on ainakin ehkäisy kunnossa.

[QUOTE="vieras";28620713]No sulla on kyllä liian kovat odotukset miehen vaatimuksista. Kun saat miehen ihastumaan, niin sillä ei ole väliä monenko ja kenenkö kanssa olet aikoinaan vehdannut. Toivon parasta jatkoa myös sinun ja miehesi liitolle, mutta muistathan että noin sanoo kaikki ketkä eivät ole narahtaneet: "ei mun mies/vaimo koskaan..."[/QUOTE]

Onko sun mielestä liian kova vaatimus, jos haluaa sellaisen miehen, joka ei ole koskaan pettänyt? Minä olen löytänyt sellaisen miehen, itseasiassa jo toinen mies tässä elämässä. Eli kyllä niitäkin on. Pettäjämiesten kanssa en alkaisi seurustella, miksi alkaisin kun en sitä itsekään hyväksy?

Tulevaa käyttäytymistä ennustaa parhaiten se, miten ihminen on käyttäytynyt ennen. Eli miksi ihmeessä joku hyväksyy pettäjämiehen ja odottaa uskollisuutta, ei mee mun kaaliin.

[QUOTE="vieras";28620712]Hahaa, no siinäpä se tuli. Huomaatko? Sielusi on jo mustunut, etkä enää kykene kunnolliseen parisuhteeseen.[/QUOTE]

Sielu mustunut????? Mitä v*ttua mä just luin =D Mä oon ihan vaan realisti ...

Sielu mustunut????? Mitä v*ttua mä just luin =D Mä oon ihan vaan realisti ...

Toisinsanoin sinun moraalisi on ihan läpimädäntynyt paska. Elät sen mukaan ja näet asiat tietenkin sen kautta. Et kykene suhteeseen ja jos ikinä siihen asti pääsisit, sinun omat tekosi tulevat sinua vastaan ja työntää tikkuja kynsiesi alle.

Tiesin, että olet keskenkasvuinen. Ei ole realismia ymmärtää tekojensa vaikutukset, vaan ihan älykkyyttä.

[QUOTE="vieras";28620759]Onko sun mielestä liian kova vaatimus, jos haluaa sellaisen miehen, joka ei ole koskaan pettänyt? Minä olen löytänyt sellaisen miehen, itseasiassa jo toinen mies tässä elämässä. Eli kyllä niitäkin on. Pettäjämiesten kanssa en alkaisi seurustella, miksi alkaisin kun en sitä itsekään hyväksy?

Tulevaa käyttäytymistä ennustaa parhaiten se, miten ihminen on käyttäytynyt ennen. Eli miksi ihmeessä joku hyväksyy pettäjämiehen ja odottaa uskollisuutta, ei mee mun kaaliin.[/QUOTE]

Minä olen ollut pettäjänainen ja silti mieheni saa minulta odottaa uskollisuutta. Uskollisuuden hän myös saa. Olin aiemmin nuori, seikkailunhaluinen ja väärän miehen kanssa. Nyt tilanne on toinen, enkä missään tapauksessa miestäni pettäisi.

[QUOTE="vieras";28620830]Minä olen ollut pettäjänainen ja silti mieheni saa minulta odottaa uskollisuutta. Uskollisuuden hän myös saa. Olin aiemmin nuori, seikkailunhaluinen ja väärän miehen kanssa. Nyt tilanne on toinen, enkä missään tapauksessa miestäni pettäisi.[/QUOTE]

Mutta joskus olet hyväksynyt pettämisen, itse en ole hyväksynyt sitä koskaan, eikä miehenikään. Edes huonoissa suhteissa ei ole lähdetty pettäjän tielle, silloin on lopetettu suhde.

Aina tuntuu kuumentavan ihmisiä tämä "toinen nainen" -aihe. Mielestäni on ihan turhaa alkaa tässäkään tälle ap:lle kertomaan kuinka hän on täysin mädäntynyt moraaliton h--, koska ihan itse ne miehet varmaan sen ratkaisun tekevät etsivätkö seuraa muualta kuin sieltä kotoa. Ja tässähän ap. ei ole suhteessa, eli ihan itse tekee ratkaisunsa ja vastaavasti tämä varattu mies myöskin. Ja vaikka kuinka tuntuisi hyvälle väitteet "tommonen nainen ei sitten kunnon miestä koskaan saakkaan,nih!", niin ei sekään ihan niin mene, ihan samalla tavalla tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet salasuhteessa jossain vaiheessa elämäänsä ja nykyään ihan vakituisissa suhteissa. Mielestäni siinä parsuhteessa olijoilla on aika iso osuus siihen, lähteekö se toinen osapuoli etsimään sitä "vihreämpää ruohoa", koska jos siitä parisuhteesta saa haluamansa ja se toimii molempia tyydyttävällä tavalla ei tarvi etsiä puuttuvaa osaa muualta.

[QUOTE="kkkk";28621151]Aina tuntuu kuumentavan ihmisiä tämä "toinen nainen" -aihe. Mielestäni on ihan turhaa alkaa tässäkään tälle ap:lle kertomaan kuinka hän on täysin mädäntynyt moraaliton h--, koska ihan itse ne miehet varmaan sen ratkaisun tekevät etsivätkö seuraa muualta kuin sieltä kotoa. Ja tässähän ap. ei ole suhteessa, eli ihan itse tekee ratkaisunsa ja vastaavasti tämä varattu mies myöskin. Ja vaikka kuinka tuntuisi hyvälle väitteet "tommonen nainen ei sitten kunnon miestä koskaan saakkaan,nih!", niin ei sekään ihan niin mene, ihan samalla tavalla tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet salasuhteessa jossain vaiheessa elämäänsä ja nykyään ihan vakituisissa suhteissa. Mielestäni siinä parsuhteessa olijoilla on aika iso osuus siihen, lähteekö se toinen osapuoli etsimään sitä "vihreämpää ruohoa", koska jos siitä parisuhteesta saa haluamansa ja se toimii molempia tyydyttävällä tavalla ei tarvi etsiä puuttuvaa osaa muualta.[/QUOTE]

Opettele kirjoittamaan.

[QUOTE="kkkk";28621151]Aina tuntuu kuumentavan ihmisiä tämä "toinen nainen" -aihe. Mielestäni on ihan turhaa alkaa tässäkään tälle ap:lle kertomaan kuinka hän on täysin mädäntynyt moraaliton h--, koska ihan itse ne miehet varmaan sen ratkaisun tekevät etsivätkö seuraa muualta kuin sieltä kotoa. Ja tässähän ap. ei ole suhteessa, eli ihan itse tekee ratkaisunsa ja vastaavasti tämä varattu mies myöskin. Ja vaikka kuinka tuntuisi hyvälle väitteet "tommonen nainen ei sitten kunnon miestä koskaan saakkaan,nih!", niin ei sekään ihan niin mene, ihan samalla tavalla tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet salasuhteessa jossain vaiheessa elämäänsä ja nykyään ihan vakituisissa suhteissa. Mielestäni siinä parsuhteessa olijoilla on aika iso osuus siihen, lähteekö se toinen osapuoli etsimään sitä "vihreämpää ruohoa", koska jos siitä parisuhteesta saa haluamansa ja se toimii molempia tyydyttävällä tavalla ei tarvi etsiä puuttuvaa osaa muualta.[/QUOTE]

Se mikä kuumentaa on aloittajan asenne. Kyllä minun mielestä meillä kaikilla on yhteinen vastuu myös toistemme hyvinvoinnista. Ja varsinkin pienempien. Mä en oikeesti pysty ymmärtämään tuollaista mentaliteettia, että "ihan sama mitä muille tapahtuu, kunhan mulla vaan on kivaa" Kaikista eniten kärsii pienet lapset tuossa sopassa. Me eletän täällä yhdessä. Ei voida vaan koheltaa omia välittämättä muista. "Katoppas, nyt mua kakattaa, pistänpä pökäleen tuohon rappukäytävään, ei mua haittaa, ku se ei oo mun käytävä."

Ihmiset ihastuilee, rakastuu ja joskus tapahtuu vahinkoja. Se on surullista, mutta jotenkin ymmärrettävää, mutta tuota ap:n hedonismia en ymmärrä ikinä. Se on naisen valinta lähteekö kolmanneksi pyöräksi. Myös pettäjän valinta tietenkin. Ilman kummankaan toimintaa ei mitään tapahtumaa olisi. Mutta missään tapauksessa kolmas osapuoli ei voi pestä käsiään tilanteesta ja kuvitella olevansa jotenkin syytön ja suhteen ulkopuolella.

Se, että joku pettää ei koskaan, ikinä, ole sen petetyn syy. Vaikka olisi vaimo kuinka päässyt rupsahtamaan tai ei anna toosaansa tai mitä tahansa mies selittääkään. Josta muuten puolet on puppua, koska eihän toinen nainen astuis lankaan, jos mies sanois, että kyllä hyvin menee meillä, mutta tekis mieli nyt erilaista pimppaa. Jos suhde ja vaimo tympii niin kunnon selkärankainen mies eroaa ensin ja säätää sitten niitä toosaseikkailujaan.

En minäkään haluaisi elää, olla ja naida naista mikä on lihonnut 30 kiloa, naama pukkaa finniä ja tukka rasvaa, sohvalla sipsiä syöden, naama valmiiksi nurinpäin, lapset huutaa kurkut suorina, nenät räässä kun mies tulee töistä kotiin.. Ja sitten ihmetellään miksi miehet käy vieraissa...
Niin se vaan on että perhe perustetaan sen perusturvallisen tantan kanssa, mikä pysyy tyytyväisenä siellä kotona sipsipussin kanssa, ja se intohimo ja tunne haetaan jostain aivan muualta.

Uusimmat

Yhteistyössä