J
juuh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja y:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja jep:koska hyvännäköisen ei tarvi sortua pelkkänä pilluna oloon,kun taas punkerot saa olla iloisia jos edes saa..
Pyh.
On naisia, jotka haluavat vain seksiä, ja kammoksuvat jos kumppani alkaa puhumaan seurustelusta.
Esimerkiksi allekirjoittanut oli aikoinaan (nuorena, kauniina, hoikkana ja timminä ) sellainen.
Meinasin justä tätä sanoo kanssa. Ei mulla oo ikinä ollut, eikä toivon mukaan tule ikinä olemaankaan sellasta käsitystä, että mitä seksiin tulee niin oon vaan se antava osapuoli.
Mä olen ainakin aina ollut saavanakin osapuolena. Mun mielestä seksissä antaa ja saa kummatkin. Jos toinen vain antaa, niin se on kamalaa. Siihen mä en ikinä suostuisi koska musta ei ole makaamaan lahnana.
pakko sanoa että pelkkä ajatus että lihava nainen harrastaa seksiä on niin oksettavaa, mä en ymmärrä miksi ei voi laihduttaa... siis yök
No älä ajattele sitä. En mä ainakaan ajattele muita harrastamassa seksiä vaan keskityn ihan itseeni vain.
nojoo, mutta älä mee koskeen kuitenkaan toisen mieheen, kunnioita sä ees sitä toista naista