V
""Vie roskapussi!""
Vieras
Kun luin tän lauseen:
""Mutta muuten nyppii hitusen se, että ei voi nätisti keskustella asiasta vaan pitää ruveta huutaan että ""sinä et määräile ja vastaavaa"". ""
mulla välähti, että sun mies on varmaankin kärsiny äitinsä dominoivasta asenteesta ja ehkä hän pelkää nyt joutuvansa sinun määräiltäväksi eikä tajua, ettei ole päässyt irti vielä äidin määräilystäkään vaikka kotoa pääsikin pois (olikohan ymmärrettävää
, eli kaikki tehdään edelleen niin kuin kotonakin. Mun miehen äiti on ollu aina määräilevä ja heittäytynyt marttyyriksi ja mykkäkouluun jos ei ole tehty niin kuin hän haluaa ja mun mies sanoo mulle just vastaavasti kuin sun mies, jos käytän käskymuotoa kun tarvin apua (Vie roskapussi!). Ilmeisesti niillä on sisuskaluissa se äidin määräily ja ne ei kestä sitä enää vaimolta, jolloin reaktio on tuollainen turha hermostuminen.
""Mutta muuten nyppii hitusen se, että ei voi nätisti keskustella asiasta vaan pitää ruveta huutaan että ""sinä et määräile ja vastaavaa"". ""
mulla välähti, että sun mies on varmaankin kärsiny äitinsä dominoivasta asenteesta ja ehkä hän pelkää nyt joutuvansa sinun määräiltäväksi eikä tajua, ettei ole päässyt irti vielä äidin määräilystäkään vaikka kotoa pääsikin pois (olikohan ymmärrettävää