Onko hän teidän mielestänne maailman kaunein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neilikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksiköhän kaikilla "kauniilla" naisilla pitää nykyään olla tuollaiset pullero-töttöröhuulet. Mun mielestä ne näyttää jotenkin hassuilta aina. Vähän niinkuin sitä huulta olis liikaa siinä naamassa.

Tää on kyllä yks näteimmistä:
On kyllä tytöllä tuuri käynyt geeniarvonnassa..

megan-fox-low-cut-2.jpg

• Tykkää
Reactions: Almandiini
Olen saanut hänestä median välityksellä niin ystävällisen kuvan, että voisin äänestääkin häntä maailman kauneimmaksi. Kauneus kuitenkin lähtee sisältä. On siinä mielessä paljon kauniimpi kuin kolea Kardashian tai vamppimainen Megan Fox, tai ylimielisen oloinen Angelina Jolie.

Noh, ei toi Megan Fox täysin "luomu" taida olla. Eiks sillä ainakin nenää ja leukaa ole muokattu? Lähinnä kuitenkin tarkoitan et ne kuvat jossa on meikittä, hiukset laittamatta yms niin ihan perusnätti tyttö eikä tuollainen tyrmäävä ilmestys. Uskoisin et monestakin perusnaisesta saisi samannäköisen taitavien ihmisten käsissä.

Miksiköhän kaikilla "kauniilla" naisilla pitää nykyään olla tuollaiset pullero-töttöröhuulet. Mun mielestä ne näyttää jotenkin hassuilta aina. Vähän niinkuin sitä huulta olis liikaa siinä naamassa.
Ei se oo nykyään, kyllä se on aina ollut niin. Nykyään vaan ne pullerohuulet on helpompaa saada myös sille lituskahuulelle.

Huulet on erogeeninen alue ja turpeat huulet korostaa naisellisuutta. Se kyllä täytyy sanoa että nykyään se kyllä joillakin ampuu hieman yli.

[QUOTE="silakka";26025544]Ei se oo nykyään, kyllä se on aina ollut niin. Nykyään vaan ne pullerohuulet on helpompaa saada myös sille lituskahuulelle.

Huulet on erogeeninen alue ja turpeat huulet korostaa naisellisuutta. Se kyllä täytyy sanoa että nykyään se kyllä joillakin ampuu hieman yli.[/QUOTE]

Vai niin, no hassuilta ne näyttää silti mun silmään. Varsinkin, jos se ylähuuli on sellainen tötterö.

[QUOTE="vieras";26025536]Noh, ei toi Megan Fox täysin "luomu" taida olla. Eiks sillä ainakin nenää ja leukaa ole muokattu? Lähinnä kuitenkin tarkoitan et ne kuvat jossa on meikittä, hiukset laittamatta yms niin ihan perusnätti tyttö eikä tuollainen tyrmäävä ilmestys. Uskoisin et monestakin perusnaisesta saisi samannäköisen taitavien ihmisten käsissä.[/QUOTE]

SPL234106_019.jpg

• Tykkää
Reactions: Almandiini
Oi! Hän on ihana!. Mutta en tiedä voiko ketään sellaista sanoa maailman kauneimmaksi, jota ei tunne ja rakasta. Tuo tyttö on ihana, mutta minun mielestäni oma tyttäreni ja sisareni tytär ovat vielä kauniimpia, koska heissä on enemmän ulottuvuutta minun näkökulmastani.

Pidän kauniimpana esim tämmöstä kroppaa kuin ylipitkän mallin kroppaa.

G3442_photo01.jpg

Noh, köh, olen nähnyt hänen tehostetun peppunsa ja koska mulla on samanlainen luonnostaan ilman tehostuksia, en osaa nähdä asiaa kauniina. Mutta ihanaa että tuo nainen on ns "sinut" itsensä kanssa....vai oliko, kun kuitenkin niitä implantteja päätyi peppuunsa laittamaan:| Kaunis hän on kyllä :)

Yhteistyössä