Onko hän teidän mielestänne maailman kaunein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neilikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin pidän tummia naisia kauniimpana, toki jotkut vaaleatkin on kauniita. Ei sitä pelkästä hiusten väristä kattota onko kaunis vai ei.

Näissä naisissa on mun mielestä kauneutta. Miranda Kerr on söpö, mutta ei mikään suuren luokan kaunotar ja mä oon aina vähä ihmetelly tuota hänen hehkuttamistaan.

Catherine Zeta Jones
Catherine-Zeta-Jones.jpg

Salma Hayek
salma-hayek-photo.jpg

Vivien Leigh
936full-vivien-leigh.jpg

• Tykkää
Reactions: Almandiini
[QUOTE="neilikka";26024847]Hän on maailman kaunein - Katso tyrmäävät kuvat! | Viihde | Iltalehti.fi
Minusta hän on kyllä kaunis, mutta mielestäni on vieläkin kauniimpia. Hän on minun makuuni ennemminkin sellainen nätti.[/QUOTE]

On kaunis, mutta ei kaunein missään tapauksessa.

En pidä vartaloista, joissa kaula-haara-väli (torso) on näin pitkä kuin malleilla yleensä. Se on epänaisellinen ja tuo mieleen pojan, ei edes miestä.

Lisäyksenä vielä, että pitkä selkä miehellä on seksikäs, mutta naisella lyhyempi.

miranda_kerr_02.jpg

Mun mielestä todella kauniilla naisilla on aina vaalea pitkä ja kihara tukka. En osaa nähdä tummia kauniina, vaikka kauniita heissäkin.
Olen itsekin brunette ja luonnon brune vielä. Mutta en mä kaunis olisi blondinakaan.

Mun mielesta suomalaiset ovat kylla kauniita. Ma en ymmarra, miksi suomalaiset mollaa itseaan aina muutenkin niin paljon.
Tottakai kun suomalaisia nakee joka paika, niin naamoihin tottuu ja nakee eri tavalla. Aina Suomessa kaydessa huomaa, miten natteja suomalaiset ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja *Tähtilaatua*;26027202:
Ei oo luomua, on nenä kavennettu ja silikonit - ainakin. Mutta niin on tämän ketjun jokaisella naisella jotakin epäluomua? Ei kai tämä ollutkaan mikään luomuketju kauneudesta?

Keinotekoinen ei ole kaunis. Heti, kun kuulee, että jokin osa ei olekaan aito, se heti poissulkee kaiken ihailun.

Yhteistyössä