R
reissuleski
Vieras
onko kauan pois kotoa kerrallaan? missä asti käy töissä? onko vakituinen asunto tms toisella paikkakunnalla? miten lapset/itse suhtautuu tilanteeseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mä en tajua, miten voitte vaan tottua siihen. Mä en totu varmaan ikinä. Itken joka hiivatin sunnuntai ja maanantai ja tiistai, loppuviikosta en ehkä enää. Lapset kyselee isiä aina välillä, onneks niillä tuntuu kuitenkin olevan kivaa kun keksitään yhdessä sit aina tekemistä viikoiksi. ja on mullaki nyt sentään sit aina kivaa, mut kyl sunnuntait on mun inhokkilistassa ykkösenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mä en tajua, miten voitte vaan tottua siihen. Mä en totu varmaan ikinä. Itken joka hiivatin sunnuntai ja maanantai ja tiistai, loppuviikosta en ehkä enää. Lapset kyselee isiä aina välillä, onneks niillä tuntuu kuitenkin olevan kivaa kun keksitään yhdessä sit aina tekemistä viikoiksi. ja on mullaki nyt sentään sit aina kivaa, mut kyl sunnuntait on mun inhokkilistassa ykkösenä.
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mä en tajua, miten voitte vaan tottua siihen. Mä en totu varmaan ikinä. Itken joka hiivatin sunnuntai ja maanantai ja tiistai, loppuviikosta en ehkä enää. Lapset kyselee isiä aina välillä, onneks niillä tuntuu kuitenkin olevan kivaa kun keksitään yhdessä sit aina tekemistä viikoiksi. ja on mullaki nyt sentään sit aina kivaa, mut kyl sunnuntait on mun inhokkilistassa ykkösenä.
Tämä voi olla ikäjuttukin. Nuorena voi olla vaikeampaa ja vanhempana helpompaa.
Alkuperäinen kirjoittaja näin minullakin:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mä en tajua, miten voitte vaan tottua siihen. Mä en totu varmaan ikinä. Itken joka hiivatin sunnuntai ja maanantai ja tiistai, loppuviikosta en ehkä enää. Lapset kyselee isiä aina välillä, onneks niillä tuntuu kuitenkin olevan kivaa kun keksitään yhdessä sit aina tekemistä viikoiksi. ja on mullaki nyt sentään sit aina kivaa, mut kyl sunnuntait on mun inhokkilistassa ykkösenä.
Tää vois olla minun kirjoittama!
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja näin minullakin:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mä en tajua, miten voitte vaan tottua siihen. Mä en totu varmaan ikinä. Itken joka hiivatin sunnuntai ja maanantai ja tiistai, loppuviikosta en ehkä enää. Lapset kyselee isiä aina välillä, onneks niillä tuntuu kuitenkin olevan kivaa kun keksitään yhdessä sit aina tekemistä viikoiksi. ja on mullaki nyt sentään sit aina kivaa, mut kyl sunnuntait on mun inhokkilistassa ykkösenä.
Sentään joku muukin. Vaikka en toki kellekään toivois.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin minullakin:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja näin minullakin:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mä en tajua, miten voitte vaan tottua siihen. Mä en totu varmaan ikinä. Itken joka hiivatin sunnuntai ja maanantai ja tiistai, loppuviikosta en ehkä enää. Lapset kyselee isiä aina välillä, onneks niillä tuntuu kuitenkin olevan kivaa kun keksitään yhdessä sit aina tekemistä viikoiksi. ja on mullaki nyt sentään sit aina kivaa, mut kyl sunnuntait on mun inhokkilistassa ykkösenä.
Ei kyllä toivois kellekään tällasta, mutta eipä tässä nyt auta kun kestää:/
Mutta onneksi tänään on JO keskiviikko, tuleeko teillä isi perjantaina kotiin? Meillä tulee, ja olenkin tässä tsempannut itteeni, että oikeestaan tätä päivää ei enää lasketa, kun lapsi nukkuu jo, ja perjantaita ei lasketa myös koska sillon iskä tulee kotia. Eli yksi päivä enää jälellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja näin minullakin:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja näin minullakin:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mä en tajua, miten voitte vaan tottua siihen. Mä en totu varmaan ikinä. Itken joka hiivatin sunnuntai ja maanantai ja tiistai, loppuviikosta en ehkä enää. Lapset kyselee isiä aina välillä, onneks niillä tuntuu kuitenkin olevan kivaa kun keksitään yhdessä sit aina tekemistä viikoiksi. ja on mullaki nyt sentään sit aina kivaa, mut kyl sunnuntait on mun inhokkilistassa ykkösenä.
Mutta onneksi tänään on JO keskiviikko, tuleeko teillä isi perjantaina kotiin? Meillä tulee, ja olenkin tässä tsempannut itteeni, että oikeestaan tätä päivää ei enää lasketa, kun lapsi nukkuu jo, ja perjantaita ei lasketa myös koska sillon iskä tulee kotia. Eli yksi päivä enää jälellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wilma:Mies lähtee kohta neljäksi kuukaudeksi yk-joukkoihin. Minä jo nyt ikävöin valmiiksi ja mietin kuinka arki sitten sujuu lasten kanssa (4,5 v, 3v ja 2 kk ).
Alkuperäinen kirjoittaja wilma:Mies lähtee kohta neljäksi kuukaudeksi yk-joukkoihin. Minä jo nyt ikävöin valmiiksi ja mietin kuinka arki sitten sujuu lasten kanssa (4,5 v, 3v ja 2 kk ).
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja näin minullakin:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja näin minullakin:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Mä en tajua, miten voitte vaan tottua siihen. Mä en totu varmaan ikinä. Itken joka hiivatin sunnuntai ja maanantai ja tiistai, loppuviikosta en ehkä enää. Lapset kyselee isiä aina välillä, onneks niillä tuntuu kuitenkin olevan kivaa kun keksitään yhdessä sit aina tekemistä viikoiksi. ja on mullaki nyt sentään sit aina kivaa, mut kyl sunnuntait on mun inhokkilistassa ykkösenä.
Sama homma, ei lasketa niitä päiviä ku se kotia tulee ja tääki päivä alkaa olla ohi. Meillä on IHANA erikoisviikko ja mies tulee jo huomenna!! Joku on huomenna iloinen ku aurinkoOnneksi teilläki pian alkaa viikonloppu
Voimia sulle. Onko teillä mitään loppua näkyvissä reissailulle? Meillä ei, jos en muuta perässä ja sitä en nyt ihan heti ole tekemässä, ihan lastenkaan takia ku niiden kaverit ja kerhot on täällä. Siellä muualla olisi vain isi. Aika julmaa mut niin se vaan menee :/
Niin ja selvyydeksi jos joku paheksuu, niin mä kyl päivällä olen iloinen niinku yleensä olen, iltaisin lasten mentyä nukkumaan mulle välillä iskee ikävä kun yksin aikaani vietän ja sit mä tirauttelen.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Meneekö Tsadiin vai Afganistaniin? Vai onko jossain muuallakin neljän kuun pätkiä?
Meilläkin isäntä meinasi lähteä Tsadiin. Minä ja muksut olisi menty Etiopiaan siksi aikaa.Mutta lopulta miestä ei sitten valittukaan.