Onko kenenkään muun mies näin pihi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Jos ostetaan jotain niin aina pitää jakaa kulut, siis jos mies ostaa ja tulee vaikka kauppakassin kanssa niin näyttää kuitista miten paljon mun pitää maksaa. Ostin jo kesällä miehelle kaikkea 400 ?urolla, en vaan pysty olemaan niin saita ja kitsas vaan autan aina muita ja jaan rahani. Kuvittelin, että mieskin osaisi tätä arvostaa, mutta näköjään ei. Itselleen kyllä osti nytkin viime päivinä noin 300 eurolla vaatteita. Nyt mies on väliaikaisesti taas ulkomailla töissä ja oli puhetta, että meen sinne lomalle viikoksi. Kysyin eilen lentolipusta niin äijä vaan totesi, että ostat nyt lähipäivinä, kun katottiin netistä, että olisi nyt aika edullinen hinta (150 euroa). Olisin vaan odottanut, että olis voinut tuon lipun edes maksaa. Ei olla kyllä kauaa seurusteltu, 5 kk vaan, mutta koko ajan tuntuu, että en enää kyllä jaksa katsoa tällaista. Mies aina vaan sanoo, että maksaa kyllä takaisin ja antaa sitten myöhemmin mullekin rahaa, mutta epäilenpä vaan, että milloin mahtaisi tämä alkaa.

Ei onneksi ole.
Kyllä mulla menisi moiseen touhuun hermot.
Ja en kyllä silloin ostelisi miehelle yhtään mitään ja pyytäisin myös yhteisistä ostoksista puolet häneltä.

Seurusteluvaiheessa on ihan normaalia, että kumpikin maksaa itse menonsa ja kulunsa. Kummankin kannattaa ostaa omat ruokansa ja syödä ne omassa kodissaan, niin ei tule epäselvyyksiä. Kuulostaa niin vaikealta tuo teidän homma, että lopettaisin nyt ajoissa seurustelun.

En omasta mielestäni ole ahne. Olen tässä paljon enemmän maksanut kuin mies. Onko se teistä muka oikein, että mun pitäis aina maksaa kaikki? Ja kun ei tosiaan edes nyt asuta yhdessä tällä hetkellä. Mies ei ole tosiaankaan ostanut mulle mitään koko aikana ja itse omien arvioiden mukaan ainakin 400 eurolla olen ostanut miehelle tavaroita, vaatteita ym..

No en minäkään ehkä olisi 5 kk seurustelun jälkeen valmis pistämään rahojani yhteiseenjakoon.

Mutta en ole kyllä myöskään niin pihi, että en omalle seurustelukumppanilleni raskisi mitään tarjota.

Mä en ole vielä saanu käyttää tyyliin euroakaan tuohon nykyiseen :) Tapailtu ollaan jo yli vuos... Aina jos yritän maksaa, niin toinen ehtii eka! Mun mielestä ihan kiva, koska meillä on todella suuret tuloerot... Ei mulla olis varaa käydä syömässä jne jos ei mies maksais. Mutta jos meillä olis tasasemmat tulot, niin olisin kyllä jo sanonu, että kyllä mä oman osuuteni maksan. Ja olettaisin, että maksan oman lentolippuni jos olisin tilanteessasi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En omasta mielestäni ole ahne. Olen tässä paljon enemmän maksanut kuin mies. Onko se teistä muka oikein, että mun pitäis aina maksaa kaikki? Ja kun ei tosiaan edes nyt asuta yhdessä tällä hetkellä. Mies ei ole tosiaankaan ostanut mulle mitään koko aikana ja itse omien arvioiden mukaan ainakin 400 eurolla olen ostanut miehelle tavaroita, vaatteita ym..

Usko jo, ettei tuosta mitään tule. Jos on jo 5 kk seurustelun jälkeen noin isoja ongelmia rahoista, niin tuskinpa helpottaa myöhemminkään.

Jos rakastaisit miestä et laskisi euroja.

Tuota... Miks sä olet ostanut hänelle niin paljon tavaroita ja vaatteita? Toi on jotenkin outoa. Olen seurustellu tässä muutaman kuukaudenn, ei kumpikaan ole toiselle ostellut tavaroita tai vaatteita. Mies on tarjonnu jos ollaan käyty jossakin syömässä tai käymässä, mutta ei hän mulle ole mitään roinaa ruvennu ostamaan enkä sellasta seurustelukumppanilta missään nimessä odottaisikaan.

Niin ja siksi oon ostanut, kun miehellä ei ole ollut rahaa, näin on siis sanonut. Ja kyllä mua toisaalta ärsyttää se, että mun pitää aina maksaa kaikki eikä mies oikein edes osoita edes kiitollisuutta. Luulisi, että kun kerran mä oon maksanut vaikka mitä niin mies voisi edes ruoan tarjota joskus, mutta aina silloinkin pyytää mua maksamaan oman osuuteni tai koko jutun, kun hänellä ei muka ole rahaa. Ja aina sanoo, että maksaa sitten ensi vuoden puolella. En vaan koskaan ole törmännyt tällaiseen mieheen, ajattelin vaan olla hänelle ystävällinen ja jakaa omista varoista mitä on, mutta olisin odottanut edes sitä kiitollisuutta ja muutakin kuin tyhjiä sanoja. Aina vaan sanoo, että maksaa sitten myöhemmin. Mutta ei tästä varmaan tule mitään, parempi varmaan pistää välit poikki. eikä mua niinkään harmita se, että olen "tuhlannut" mieheen enemmän rahoja, en ole niin rahan perään, mutta nuo käytöstavat ja kiittämättömyys ja tyhjät lupaukset enemmänkin harmittaa. No ei mun elämä todellakaan tähän kaadu.

en kyllä ymmärrä moista,vaikka kulut milläkin laitetaan n.puoliks niin ei todellakaan ikinä jaeta jotain kauppalaskuja vaan se kumpi käy maksaa tai yleensä kyllä mies :))
En jaksais hetkeekään tommosta ukkkoo jos kaikki pitää laskee rahassa...

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä en ole vielä saanu käyttää tyyliin euroakaan tuohon nykyiseen :) Tapailtu ollaan jo yli vuos... Aina jos yritän maksaa, niin toinen ehtii eka! Mun mielestä ihan kiva, koska meillä on todella suuret tuloerot... Ei mulla olis varaa käydä syömässä jne jos ei mies maksais. Mutta jos meillä olis tasasemmat tulot, niin olisin kyllä jo sanonu, että kyllä mä oman osuuteni maksan. Ja olettaisin, että maksan oman lentolippuni jos olisin tilanteessasi.

Jaaha, etpä sitten toteuttanutkaan uhkaustasi. Viime viikonloppuna sanoit, että oli viimeinen kerta kun miehesi teki oharit ja että suhde oli sitten siinä...

Alkuperäinen kirjoittaja Mutta eipä ollutkaan:

Jaaha, etpä sitten toteuttanutkaan uhkaustasi. Viime viikonloppuna sanoit, että oli viimeinen kerta kun miehesi teki oharit ja että suhde oli sitten siinä...

Peesi...

Tuota... Miks sä olet ostanut hänelle niin paljon tavaroita ja vaatteita? Toi on jotenkin outoa. Olen seurustellu tässä muutaman kuukaudenn, ei kumpikaan ole toiselle ostellut tavaroita tai vaatteita. Mies on tarjonnu jos ollaan käyty jossakin syömässä tai käymässä, mutta ei hän mulle ole mitään roinaa ruvennu ostamaan enkä sellasta seurustelukumppanilta missään nimessä odottaisikaan.

No kumpis tässä ny pitää paikkansa? Muutama kk vai vuosi?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

No kumpis tässä ny pitää paikkansa? Muutama kk vai vuosi?

Tavattiin yli vuos sitten. Ollaan seurusteltu vasta muutama kuukaus.

Yhteistyössä