Onko kirpparilla hiljasta nyt? Masennuin kun klävin, eikä pöydältä ollu kadonnu mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masennuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masennuin

Vieras
Yleensä aina olen ilahtunut kun on kato käyny ny ei ollu oikeesti menny mitään.

Ja sit sattukin vielä äitienpäiväviikonloppu, mahtaakohan oikeesti mennä kaupaksi...?

No toivottavasti käy muutkin, ku mulla on tapana laittaa KAIKKI eurolla tai alle ja yleensä menee hyvin, ny ei ollu esim farkkutakki edes menny. Eikös nyt ole parasfarkkutakkiaika?

Eikä ollu menny pet shop tamakotzi eurolla. Ei siis niin mitään ollu kadonnu!

mä ainakin kävin tänään ja käyn muutenkin säännöllisesti kaikki e-suomen kirpparit jotka tiedän olevan hyviä. taas löyty lapsille dvd leffoja 2?/kpl (puuha petejä ja disneyä) bodeja 1? ja uuden veroisia. ym. onkohan sulla varmasti hinnat kohdillaan ja tavara hyväkuntoista? (itse en osta pesunukkaisia tai saumankiertoisia esim..)

ois kyl viel ikävämpää jos tosiaan katoaisivat,eli varastettais...ja yleensä just katoaa kaikki parhaimmat ja kalleimmat jutut.
edullisilta kuulostaa sun myyntihinnat,meil lähellä oleval kirppiksel myynnis kauheeta lumppua järjettömään hintaan,esim. joku tahrainen nukkantunu body 2e.

Alkuperäinen kirjoittaja 5:n mutsi:
mä ainakin kävin tänään ja käyn muutenkin säännöllisesti kaikki e-suomen kirpparit jotka tiedän olevan hyviä. taas löyty lapsille dvd leffoja 2?/kpl (puuha petejä ja disneyä) bodeja 1? ja uuden veroisia. ym. onkohan sulla varmasti hinnat kohdillaan ja tavara hyväkuntoista? (itse en osta pesunukkaisia tai saumankiertoisia esim..)

Sulla onkin kiertelemistä.

Yhteistyössä