Onko koolla väliä?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Siis miehen elimen?

Itsellä kokemusta parista prinssinakista eikä kyllä ole kehumista :whistle: Että mulle on koolla väliä, mutta silläkin on merkityksensä että mies osaa sitten käyttää sitä vehjettään ja osaa muutenkin hommat :D B)

mä sanoisin että ei se prinssinakki nyt varmaan ihan kiva ois,semmonen sopiva ihan normi kokonen on hyvä,ja se miten sitä vekotinta käytetään..en haluis isomunasta ukkoa,ihan oikeesti en haluis.että on sillä jotain väliä sillä koolla ;)

Ei se koko vaan sen käyttö! Kyllä tuo 'jorma karvanen' sopiva on :D ihan normikokoinen-luulisin.

(exällä oli melko iso- ja suuret oli luulot myös sen käytön suhteen...jooopa joo :( )

ei se välttämättä oo parempi vaik ois isompi,enemmän ehkä väliä sillä osaako sitä käyttää.exällä oli himpun verran isompi ku nyksällä mut se oli niin avutonta räpellystä et sitä ei ois kyllä pelastanu edes se metrinen halko!

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
ei se välttämättä oo parempi vaik ois isompi,enemmän ehkä väliä sillä osaako sitä käyttää.exällä oli himpun verran isompi ku nyksällä mut se oli niin avutonta räpellystä et sitä ei ois kyllä pelastanu edes se metrinen halko!

Ja mun ex:sällä oli niin iso ettei se mahtunut mun sisään! Hyvä niin onpahan 1 seksikumppani vähemmän ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:

Ja mun ex:sällä oli niin iso ettei se mahtunut mun sisään! Hyvä niin onpahan 1 seksikumppani vähemmän ;)

juu,meilläki piti jonku aikaa harjotella ennen ku onnistu,enkä ois jääny mistään paitsi vaikkei ois onnistunukkaan :D muuten ihana tyyppi vaan tuossa asiassa plaah...

Todellakin on väliä!Mulla oli eräs hellu jolla oli niin pieni pili että olisin voinut aktin aikana vaikka lueskella iltalehteä samalla kun oli niin tylsää. "etsä kulta viittis hangata sitä kaupunginpuoleista reunaa kans välillä?" :D

Joo-o, jos siis miehellä liian pieni, se tarkoittaa että emännällä liian väljä. Hyvä logiikka. Siispä, kun joku mulle vihjaa, että taitaa "rouvalla" olla himpun verran löysät paikat taidan sanoo, että ei vaan herralla liian pikkuinen nakki... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onhan sillä väliä. Liian pieni on yhtä huono kuin liian suuri.
Keskikokoinen on paras.

:wave: samaa mieltä. ei missään nimessä isoa. ei nyt ihan olematontakaan. sellainen normi on hyvä =) turhaan ne äijät sitä isoa itselleen haluaa kun kerran ei sellainen ole hyvä

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Joo-o, jos siis miehellä liian pieni, se tarkoittaa että emännällä liian väljä. Hyvä logiikka. Siispä, kun joku mulle vihjaa, että taitaa "rouvalla" olla himpun verran löysät paikat taidan sanoo, että ei vaan herralla liian pikkuinen nakki... ;)

joo kyllä mä luulen et varmaan yleisimmin meneekin niin et jos seksihommat ei tästä kyseisestä syystä suju niin ukon mielestä vika on eukon värkissä ja toisinpäin..kumpi sit on oikeessa,noh,sitähän myö ei voida tietää.. :whistle:

Sellanen himpun verran keskikokoista isompi on aika mukava :whistle: Ja siitä naisen värkin löysyydestä, tiukaksi on mun omaa sanonut ihan normaalivarusteinen mies :whistle: Ja tämä siis synnytyksen jälkeen

Yhteistyössä