T
talotalo
Vieras
Onko täällä ihmisiä jotka ovat eronneet omakotitalon rakennusprojektin takia tai jopa sen aikana? Olen itse mies ja meillä taitaa tulla ero talonrakennusprojektin takia(ansiosta?). Luulin että talo rakennetaan yhdessä (osaamisen mukaan), yhteiseksi kodiksi. Nyt siinä on kuitenkin käynyt niin että itse olen taloa saanut rakentaa, eikä nainen ole osallistunut töihin juuri mitenkään. Omat voimat ja jaksaminen alkaa pikku hiljaa loppua. Olen monesti pyytänyt naiselta apua mutta aina tulee selityksiä selityksien perään miksi ei voi osallistua. Nyt On käynyt ilmi, että nainen ei olisi koko taloa ilmeisti koskaan halunnutkaan, joten siinä taisi tulla vastaus miksi työhön osalistuminen ei kiinnosta häntä.
Jos täällä on muita jotka ovat eronneet talon rakentamisen takia niin mitkä syyt siihen ajoivat? Yleinen väsymys / riiteleminen, vai huomasitteko ettei kumppani olekaan sellainen kun olit luullut tai tajusitteko vain että teille on ihan erilaiset asiat elämässä tärkeitä?
Mielestäni jokainen pariskunta voisi rakentaa elämänsä aikana yhden talon. Sen aikana oppii toisesta niin paljon asioita ettei uskoisikaan. Jos liitto kestää tämän yli niin sitten pitäisi kestää mitä tahansa.
Jos täällä on muita jotka ovat eronneet talon rakentamisen takia niin mitkä syyt siihen ajoivat? Yleinen väsymys / riiteleminen, vai huomasitteko ettei kumppani olekaan sellainen kun olit luullut tai tajusitteko vain että teille on ihan erilaiset asiat elämässä tärkeitä?
Mielestäni jokainen pariskunta voisi rakentaa elämänsä aikana yhden talon. Sen aikana oppii toisesta niin paljon asioita ettei uskoisikaan. Jos liitto kestää tämän yli niin sitten pitäisi kestää mitä tahansa.