Onko Lassie toppahaalari hyvä päväkodissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tavan lassiet ei ole mistäänkotoisin, mutta g-tech ja tec ovat hyviä

Samoilla linjoilla. Meillä oli yksi tavan Lassie haalari ja se nuhraantui todella nopeasti. tec-haalari oli lähes moitteeton talven käytön jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
tavan lassiet ei ole mistäänkotoisin, mutta g-tech ja tec ovat hyviä

Tavan lassie on ihan hyvä.

se on sun mielipide

Tottakai se on minun mielipiteeni kuten tuo toinen on sinun.
Meillä vuosia riittänyt perushaalarit koska olen ostanut kurikset lisäksi,kuten päiväkodissa toivovat.
Halvemmalla päässyt ja haalarit kestäneet kulutusta oikein hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaippa se on munkin sitten opittava itse kantapään kautta tääkin asia..
Osa haalareista on vaan niin sika kalliita että hirvittää!!

No onhan se niinkin, mutta viime talvena ostin tuon lassie g-tech haalarin ja muistaakseni 60? maksoi, että minusta vielä kohtuuhintainen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaippa se on munkin sitten opittava itse kantapään kautta tääkin asia..
Osa haalareista on vaan niin sika kalliita että hirvittää!!

meillä on ollu lassie koosta 86 lähtien ja nyt on 110 menossa (joka vuosi siis kasvun takia ostettu uusi) eli nyt on 4 haalari odottamassa. koskaan ei oo poika ollu märkä sisävaatteilta tai valittanu et olis kylmä.. (tietenkin alle kerrospukeutumista kylminä päivinä) välikausipukukin on lassie ja eipä menny läpi vaikka jäppinen istu lätäkössä

Niin mäkin ostaisin ton 110centtisen. Kaveri todella kova luoksemaan joka paikkaan ja touhuamaan että ei se istuskeluksi menisi..pirskatti että on vaikeaa!! =D
Nyt olis vaan tarjoustalossa tarjouksessa toi tavis haalari..

mä ostin ton tavis lassien eilen, meillä on sitten toinen jonathanin vedenpitävä myös pojalle. oli kivan värinen toi tarj haalari ja ihan ok mun mielestä. kyllä sillä pärjää!

Lassietec toimii sillon ihan ok jos lapsesi on rauhallinen eikä rymyä menemään sillä siinä on valitettavasti huono hankauksen kesto. Se pitää jonkin verran vettä mutta alkaa aika nopeasti päästä kosteutta läpi (varsinkin kun verrataan Reimatec, Rasavil, Ticket haalareihin). Meillä oli viime syksyllä kun poika aloitti päikkärissä ja oli vielä suht rauhallinen. Nykysin ei Lassie tai Lassietec tunnu kestävän kun hetken kovassa menossa. Meillä lassietec on varahaalarina ja siinä se toimii ihan hyvin kun harvakseltaan käytetään ja vältetään märällä kelillä käyttämästä kun poika tykkää pomppia vesilammikkoissa :)

Osta samantien vaikka Remu, se on vedenpitäväkin. Just ostin asiakasomistajapäiviltä ja maksoi n. 60 euroa. Lassie maksaa tarjouksessa ehkä 40 euroa, joten hintaero ei ole suuren suuri. Tänään muuten Prisman lehtimainoksessa oli Cirafin haalarit 19,9 euroa (Tampereella), en tiedä onko kaikissa Prismoissa sama tarjous.

Lassie on kuitenkin ihan ok, meillä oli nyt välikausihaalarina Lassie ja se oli ainakin tosi hyvä ja kestävä. Talvihaalareista ei ole kokemusta.

Muuten, yleensä päiväkodissa puetaan jokatapauksessa kurikset päälle joten ei haittaa, vaikka ei vedenpitävä haalari oliskaan.

Meillä on menevällä pojalla (3v8kk) ollut kaksi talvea ihan se tavan Lassie, viime talven oli myös päiväkodissa ja juuri tossa katselin että viimeisin haalari on vieläkin kuin uusi ja on ilo ottaa uudestaan käyttöön. Ja poika siis todella rymyää pihalla, meillä on monet hyvät rukkaset menneet ihan säpäleiksi, mutta haalarit on vielä toistaseksi pysyneet koossa :)
Tosin päiväkodissa tosiaan laittavat kurikset vaikka olis mikä merkki rinnassa, joten siks ehkä haalaritkin pysyneet paremmin kuosissa vaikka kotipihassa rymyää samoissa...