V
"vieras"
Vieras
Erosin pitkästä suhteesta, tapasin uuden miehen ja menimme naimisiin. Pari vuotta avioliitossa kituuttamista, kunnes erottiin. Nyt elän yksin, mietin että saanko koskaan perhettä ja löydänkö rinnalleni miestä, jonka kanssa todella viihdyn. Tuntuu, että olen tehnyt vain vääriä ja huonoja valintoja, ja olen säälittävä ihminen kaikin puolin. Avioero tietysti söi itsetuntoa.
Ikää mulla 28 vuotta. Valmistuin vastikään ja etsin oman alani töitä. Kaikki tuntuu niin keskeneräiseltä, elämäni ja minä itse. Olen tehnyt paljon virheitä ihmissuhteissa, mikä hävettää. Tähän ikään mennessä pitäisi olla jo perhe ja vakiintunut elämäntilanne. Kuvittelin elämäni ihan toisenlaiseksi tässä vaiheessa, mutta eipä elämä mene niin kuin suunnittelee.
Olenko säälittävä?
Ikää mulla 28 vuotta. Valmistuin vastikään ja etsin oman alani töitä. Kaikki tuntuu niin keskeneräiseltä, elämäni ja minä itse. Olen tehnyt paljon virheitä ihmissuhteissa, mikä hävettää. Tähän ikään mennessä pitäisi olla jo perhe ja vakiintunut elämäntilanne. Kuvittelin elämäni ihan toisenlaiseksi tässä vaiheessa, mutta eipä elämä mene niin kuin suunnittelee.
Olenko säälittävä?