Onko minussa jotain vikaa, kun en tykkää, että tyttövauvoja ja pieniä tyttölapsia sanotaan prinsessoiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Siis sellaisia, jotka ei vielä itse elä mitään prinsessavaihetta.

Ärsyttää, kun ihmiset onnittelee prinsessasta. Ei meillä mitään prinsessaa ole, vaan ihan tavallinen tyttö! (Toki aivan erityisen ihana yksilö, mutta ei siltikään kuninkaallinen.)

Jos meille tulee tyttö, en todellakaan halua että häntä kutsutaan prinsessaksi. En minäkään mikään kuningatar ole :D
Toinen mistä en tykkää, on neiti. "meidän neiti sitä ja tätä"

Meilläkin on isommat sisarukset poikia. Ei ole tarvinnut kuunnella aiemmin mitään tuollaista prinsessahölinää. Nyt meinaa keittää yli joka päivä.

Tähän asti oon vielä jaksanut vain kauniisti kiittää, mutta saa nähdä, koska kärsivällisyys loppuu. Pitäisi kai laittaa johonkin jokin ilmoitus, jossa kerrotaan, että me ei olla kuninkaallisia, joten meille ei ole tullut prinsessaa.

ei ole vikaa ap:ssä. Tai sitten samaa vikaa on monessa muussakin.

Minä alan kutsua lapsiani presidenteiksi, komendanteiksi tai vastaaviksi. Itse olen yhä styrankien styrankin, Ylimmäinen Käskynhaltija ja Absoluuttinen Vallanpitäjä, Mielivaltainen hallitsija.

Alkuperäinen kirjoittaja en minäkään;22409330:
Jos meille tulee tyttö, en todellakaan halua että häntä kutsutaan prinsessaksi. En minäkään mikään kuningatar ole :D
Toinen mistä en tykkää, on neiti. "meidän neiti sitä ja tätä"

Minäkin inhoan tuota neitiä! Sitäkin oon jo joutunut kuuntelemaan. :(

Minä olen kotini kuningatar ja luonnollisesti tyttäreni on prinsessa. Ja neitikin hän on ja elämäni valo. Teinit on vuosikaudet halutessaan olla ikäviä tituleeranneet minua kodin kuningattareksi.

Mutta ei minua haittaa enkä tarvitse ibumaxia, jos muut eivät ymmärrä.

[QUOTE="mä";22409299]Siis sellaisia, jotka ei vielä itse elä mitään prinsessavaihetta.

Ärsyttää, kun ihmiset onnittelee prinsessasta. Ei meillä mitään prinsessaa ole, vaan ihan tavallinen tyttö! (Toki aivan erityisen ihana yksilö, mutta ei siltikään kuninkaallinen.)[/QUOTE]

Et ole yksin. Ärsyttää kun kaverit ovat viesteillään ilmoittaneet että "pikku prinsessa syntyi..". Sanoin miehelle että ei ikinä viesti niin meidän tytöstä.

Minulla on viisi tytärtä.
On ollut Peppi ja Keiju ja Warrior kid ja Welho...

Nykyinen viisivuotias on ensimmäinen prinsessa, osin omasta halustaan, osin epäilemättä anopin vaikutuksesta. Anoppi oli pikkutyttönä itse isänsä prinsessa ja toivoi kovasti moista itselleenkin sitten aikanaan. Sai kuitenkin vain yhden pojan joten tämä "seuraavan sukupolven kuninkaallinen" on anopille kultaakin kalliimpi bonus elämältä.

Suon sen mielelläni heille molemmille.

:)

[QUOTE="palma";22409418]Mä varaan sit herttuan ja herttuattaren, on noi meidän muksut vaan sen verran erityistä sakkia.[/QUOTE]

Sori... entinen nikkini oli JONSERED Baroness of Bastardia, eli jos jonkun muun herttuakunnan arvonimiä käytät, en ole pakotettu sotatoimiin;)

[QUOTE="Mä";22409356]taas en tykkää meiän "pikku-neiti" tai "pikku-herra" nimityksistä,en kyllä käytä prinsessaakaan.[/QUOTE]

Entäs sitten pikku-ukko tai pikku-ukkeli. Yksi kaveri kutsuu poikaansa noilla nimillä.
Yöks =X

[QUOTE="Mä";22409356]taas en tykkää meiän "pikku-neiti" tai "pikku-herra" nimityksistä,en kyllä käytä prinsessaakaan.[/QUOTE]

Joo, voi että noi on äryttäviä....grrr.

Joo mää inhoon kanssa, yök...ja samoin pikkuneiti saa karvat pystyyn..meidän neiti kun sitä ja tätä aarg.. En mä kyllä omia pokiakaan kutsu miksikään pikku herraksi tai vastaavaksi pyh..

Eipä taida munkaan suuhun mitkään prinsessanimittelyt sopia. Mut ei mua haittaa jos joku muu kutsuu tyttöä prinsessaksi.
Jotai typyä ja typykkää voisin käyttää. Ja tyty. Ehkä kuitenki tyttö vaan enimmäkseen.

Yhteistyössä