onko muilla käynyt: vessapaperia jäänyt perävakoon gynetutkimuksen aikaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja allu tupparainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiettävästi ei, mutta kun sinne takaosastolle on itse vaikea lääkärikeskuksen vessassa kurkkia niin kai sekin mahdollista on.

Itse pelkään pieraisevani lääkärin naamalle, kun rentona pitäisi olla.

Ja huom, jostain luin ettei pitäisi hinkata itseään putipuhtaaksi juuri ennen vastaanottoa, lekurilta jää jotain valkovuoto- tms. juttuja huomaamatta.
 

Yhteistyössä