Onko muilla yli nelikymppisillä naisilla jatkuvat himot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ainavalmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ainavalmis

Vieras
Tiedän, että tämä johtuu hormoneista. Tunnen itseni nykyään suorastaan seksiaddiktiksi, vaikka ennen pystyin olemaan pitkiäkin aikoja täysin ilman seksiä.

Oletteko muut nelikymppiset naiset huomanneet halujen lisääntyneen?

Tiedän, että tämä johtuu hormoneista. Tunnen itseni nykyään suorastaan seksiaddiktiksi, vaikka ennen pystyin olemaan pitkiäkin aikoja täysin ilman seksiä.

Oletteko muut nelikymppiset naiset huomanneet halujen lisääntyneen?

Eikös se sanonta ole, että nelikymppiset naisilla on samat himot kuin kaksikymppisillä miehillä. Ehkä ongelma ratkeaisi, jos nämä kaksi ryhmää kohtaisivat.

En ole. Seksiä en aio enää harjottaa tässä elämässä. Ei sille ole tarvetta, enkä ole koskaan pitänyt siitä, tein vain lapset saadakseni. Vuosia ollut jo ilman ja näin aion jatkossakin.
Ei ole mun juttu.

Ikää ei ole 40 tai yli , mutta jos 38 lasketaan niin minulla on todella selkeästi pari viimeiseä vuotena halut nouseet. Ja näinä aurinkoisina päivinä, jotka olen saanut yksin kotona viettää kun toinen lapsista on leirillä ja toinen ei tullut lomalla kotiin, olen todellakin tuntenut itseni nymphoksi. Ja miestä on tullut kiusattua kyllä senkin edestä iltaisin ja jopa aamuyöstäkin ennen hänen töihinlähtöä. Ja tuntuu vaan että ei saa tarpeekseen. Mies totesi että älä muutu mutta hän ei mahda tietää miltä tuntuu olla jatkuvasti märkänä koko ajan ja kun mieli vaan tekee ja kädestä tai sauvasta ei vaan saa tarpeekseen. Ja niitäkin voi jatkaa tuntitolkulla ja vaikka paikat on rikki niin silti vaan tekee mieli mutta sattuu :/ Toisaalta ihan kivaa mutta toisaalta.. No.. **tuttaa. Ja saattaa puolet päivästä mennä "siinä hommassa" kun ei ole mitään puuhaa. Normaaleina päivinä ei mitään, arki hoitaa homman. Ja miehen kanssa saattaa useampi tunti mennä lemmenleikeissä kun lapset tekemee mitä tekee.

Ei ole haluja eikä koskaan oo tainnut ollakaan, paitsi nuorena kännissä, sillonkin varmain vain siksi että joku mies halusi panna, niin halusi miellyttää. Oikeasti seksi ei tunnu miltään, lähinnä todella vaivaannuttava toimenpide, käyn mielluummin hammaslääkärissäkin.
Joten ei himota eikä paneta enkä myöskään rassaile reikääni enää peniksillä.

Mä en ymmärrä miksi nykyään pitäisi jopa vanhusten himota mulkkua. Vaikka kysymys ei taida varsinaisesti liittyä siihen, eikä nelikymppiset suinkaan ole vanhuksia. Mutta miksi nelikymppisenkään pitäisi himoita seksiä, jos se on nähty ja koettu ja turhaksi todettu.
Mä en ymmärrä. Seksistä on tehty jonkinlainen pakkomielle, vaikka sitä ei tarvita elämässä kuin perheenperustamiseen. Miehillä eri juttu kun laukeavat pillusta.

Täällä myös 40 v mittarissa ja kieltämättä minä haluaisin enemmän kuin mies nykyään. Varmaan joka toinen päivä olisi minulle passeli, miehelle kerta viikkoon.
Olen miettinyt, johtuuko tämä hormoneista. Muutosta kenties luvassa? Itselläni tosin voi johtua ihan siitä, että olen vasta nyt löytänyt minulle sopivan ehkäisyn.

Ei ole. Kolme viikkoa ilman ja menkkoja edeltävinä päivinä joka toinen päivä olisi passeli tahti, jos mieheltä ei kysyttäisi mitään. Muutama vuosi sitten olin paljon innokkaampi. Yleisfiilis sekä nukkumisen ja valon määrä vaikuttaa.

Ei jatkuvaa. Ihan tyydyttävää. Pari-kolme kertaa viikossa riittää, näin oli myös ennen lapsia, mutta tässä välillä pienet lapset rajoittivat avioelämää.

Yhteistyössä