onko muita jotka toivovat että kumppani menis edes joskus johonki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuPuLi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PuPuLi

Jäsen
08.09.2007
521
0
16
meillä kun mies saa kauheat omatunnon tuskat jos lähtee kavereiden kanssa baariin kerran vuoteen....
onko sekään normaalia loppuviimein?
eri asia on jos on jatkuvasti menossa ja pienet on murheet mulla mutta joskus sitä toivoo että toinen tajuais pitää omista kavreitsaan kiinni ja menis edes harrastamaan mutta ei...ei ainakaan meidän ukko.
on vaan kotona kokoajan ja vaikka oon jankuttanu samaa asiaa sata kertaa että mua ei tod haittaa jos menee.että olis kiva että miehellä olis edes joku harrastus vaikka salibandy tai muuvastaava.
kait mä ruikutan turhasta mut mun mielestä jokanen tarvii omaa aikaa ja muutaki elämää ku perhe.
mulla tosin ei oo kokemusta siitä kun toinen vaan baarittelee joten vaikee sanoo.
mä ajattelen siten että jokaisella on omaa elämää sen verran että irrottautua täytyy edes joskus siitä arjesta.
en ittaa tällä mihinkään erityiseen.joakisella omat syynsä tähän,kiinnostaa vaan tietää miten se "aina"menee tähän...

Munkin mies sanoi aloittavansa uudelleen kuntosalilla käynnin, mut ei se viel oo sinne asti päässyt, tai aloittavansa kotona taas vatsalihas treenit ei oo kyll sitäkään viellä tehnyt.. asiasta oon kyll sanonut..viimeks n.1 h sitten. Mut ois se kiva itekkin päästä joskus jonnekkin.. mut en oo vaan lähtenyt..

:wave:
Tänä syksynä puolisko onkin käynyt sentään muutamassa saunaillassa ja matseja katsomassa. Mun työni luonne vaan hankaloittaa arki-iltoina menemistä. Onneksi puoliskolla on harrastus, joka vie hänet pois kotoa muutaman viikonlopun vuodessa. Kamala minä: onneksi mies on poissa kotoa :laugh: !

Yhteistyössä