Onko muita mainosten orjia/uhreja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nykyisin juurikaan. Muutama vuosi sitten olin karkkilakossa sata päivää ja ihan lakon alussa tuli Fazerin chilisuklaa markkinoille. Kuolasin sen perään kaikki sata päivää ja kun lopetin lakon, ostin sitä suklaata heti :D

Minä olen, mutta inoa mihin haksahdan on lastenvaatteet... Ei tarvitse kuin jossain blogissa olla joku ihana vaat eniin ryntään ostamaan sen.
Tai sitten näen kerhossa jolloin penskalla ihanan vaatteet ja sitten mun on pakko saada se !

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
En nykyisin juurikaan. Muutama vuosi sitten olin karkkilakossa sata päivää ja ihan lakon alussa tuli Fazerin chilisuklaa markkinoille. Kuolasin sen perään kaikki sata päivää ja kun lopetin lakon, ostin sitä suklaata heti :D

No oliko sen arvoista? Minä pidin siitä chilisuklaasta, mutta muistan myös sen kun mulla oli just silloin hampaassa reikä. :$

:D Kyllä.. Varsinkin puhdistusaineet/välineet jos luvaan ees astetta puhtaampaa/pölyttömänpää tulosta niin johan purnukan ostan.. :snotty: ja johon noita puhdistusputeleita on tonne kaappiin kertynytkin.. :kieh: ja kämpän pitäis kiiltää, olla pölytön ja tuoksua hyvällä, näin ei ole kyllä kieltämättä tapahtunut..

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Tuntuu olevan... :ashamed: Menin sitten minäki ja ostin sen Zumban... :whistle:
No, mut pääsääntöisesti en.

Oih, oletko päässyt kiinni zumbaamiseen?

Yhteistyössä