I
ihmettelen
Vieras
Siis pissan lisäksi myös kakkaa vallan vaippaan. Ei käy potalla lähestulkoon lainkaan. Onko tämä vielä ihan normaalia ja yleistä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Siis pissan lisäksi myös kakkaa vallan vaippaan. Ei käy potalla lähestulkoon lainkaan. Onko tämä vielä ihan normaalia ja yleistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:En osaa sanoa onko yleistä mutta mielestäni ei ole normaalia. Meillä kaksi ensimmäistä lasta oppinut kuivaksi vähän 2- vuotissynttäreiden jälkeen. Itse en ole heitä edes mitenkään "opettanut" vaan aloin vaan tuoda pottaa viereen kun alkoivat ilmaista vessahätää. Kyllä se on enemmän vanhemman laiskuudesta kertoo kuin mistään muusta jos tuon ikäinen on vielä kokonaan vaipoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:En osaa sanoa onko yleistä mutta mielestäni ei ole normaalia. Meillä kaksi ensimmäistä lasta oppinut kuivaksi vähän 2- vuotissynttäreiden jälkeen. Itse en ole heitä edes mitenkään "opettanut" vaan aloin vaan tuoda pottaa viereen kun alkoivat ilmaista vessahätää. Kyllä se on enemmän vanhemman laiskuudesta kertoo kuin mistään muusta jos tuon ikäinen on vielä kokonaan vaipoissa.
Vaikka teillä on oppinut niin se on vielä aivan normaalia.
Joillakin se vain vähän viivästyy. Minulla on ihan jo itsellä kokemusta kuudesta lapsesta ja kaikki olleet ihan normaaleja vaikka ovat oppineet eri aikaan kuivaksi. vanhin oppi jo reilu vuoden ikäsenä mut vielä 7 vuotiaanakin kasteli yöllä. ja yks lapsi oppi kuivaksi vasta 3vuotta täytettyä ja opetettiin kyllä, mut ei vielä ollut valmis.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:En osaa sanoa onko yleistä mutta mielestäni ei ole normaalia. Meillä kaksi ensimmäistä lasta oppinut kuivaksi vähän 2- vuotissynttäreiden jälkeen. Itse en ole heitä edes mitenkään "opettanut" vaan aloin vaan tuoda pottaa viereen kun alkoivat ilmaista vessahätää. Kyllä se on enemmän vanhemman laiskuudesta kertoo kuin mistään muusta jos tuon ikäinen on vielä kokonaan vaipoissa.
Vaikka teillä on oppinut niin se on vielä aivan normaalia.
Joillakin se vain vähän viivästyy. Minulla on ihan jo itsellä kokemusta kuudesta lapsesta ja kaikki olleet ihan normaaleja vaikka ovat oppineet eri aikaan kuivaksi. vanhin oppi jo reilu vuoden ikäsenä mut vielä 7 vuotiaanakin kasteli yöllä. ja yks lapsi oppi kuivaksi vasta 3vuotta täytettyä ja opetettiin kyllä, mut ei vielä ollut valmis.
Ap kirjoitti että lapsi on ihan kokonaan vaipoissa eikä käy potalla. Eri juttu siis jos vanhempi opettaa kuitenkin ja siellä potalla käydään edes istuskelemassa useammin kuin kerran viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:Varmaan se on normaalia ja nimen omaan tänä aikana ja tässä länsimaisessa kulttuurissa. Vaippateollisuuden teesit "yksilöllisestä oppimisesta" on opittu hyvin ja niitä käytetään nätisti oman laiskuuden ja viitsimättömyyden tukena.
Neljä poikaani ovat olleet päiväkuivia noin 2-vuotiaina ja kokonaan ilman vaippaa ennen kuin olivat 2 ja puoli vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä kävi ilmi,ettei käytetä tai ole yritetty?
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Ei käy potalla lähestulkoon lainkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä kävi ilmi,ettei käytetä tai ole yritetty?
No vaikka tässä:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Ei käy potalla lähestulkoon lainkaan.
Mun mielestäni tuo tarkoittaa ettei potalla käytetä useinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Joku muuten kirjotti et varsinki pojilla vielä normaalia olla 3 vuotiaana vaipois, miks?
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Joku muuten kirjotti et varsinki pojilla vielä normaalia olla 3 vuotiaana vaipois, miks?
Pojat kehittyvät hitaammin kuin tytöt.
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Kaikki lapset eivät suostu istahtamaan potalle, vaikka kuinka houkuteltaisiin. Ei potalla voi käydä niin, että vanhempi pitää väkisin lapsesta kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja suski:Kaikki lapset eivät suostu istahtamaan potalle, vaikka kuinka houkuteltaisiin. Ei potalla voi käydä niin, että vanhempi pitää väkisin lapsesta kiinni.
Aika hassua, että ennen lapset olivat kuivia ennen vuoden ikää mutta nykyään kyllä keksitään kaikenlaisia selitykset vanhempien laiskuudelle: Lapsi ei ole "valmis" tai lasta ei saa potalle.