Onko reilua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mitä eväisiin tulee, niin yleensä kurssipaikoissa on jääkaappi ja mikroaaltouuni... =)

Aivan!!! On siellä muitakin joiden pitää syödä...

No se on kuule oppilaitos, eli ei siellä oo mitään jääkaappeja eikä mikroja. Kouluruuan sais varmaan, mutta maksaa sekin useita euroja.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syötkö kotona ilmaiseksi? Ota eväät mukaan, niin ei tarvitse syödä mitään kallista ruokaa muualla. Tai mene töihin, sekin on yksi vaihtoehto

No en syö kotona ilmaiseks, HALOO! Mut mikäs säilyy siellä laukussa sen 6-8h? En mä ainakaan pelkillä hedelmillä jaksa päivää olla. Ja luuletko etten töihin menis jos vaan pääsisisin.

Hedelmät, pasteijat, leipä, porkkana, onhan noita. Eikö kurssilla ole yhtään taukoa päivän aikana, jolloin ehtisi kaupasta hakea jotain syötävää? Taitaa olla niin, että kurssi ei kiinnosta ja teet nyt asioista vaikeampia kuin ne ovatkaan. Tottakai jokainen makoilee mieluiten kotona, jos siitä maksetaan, Onhan kurssille lähteminen vaivalloisempaa siihen verrattuna. Älä mene kurssille, mutta älä sitten oleta saavasi mitään rahaakaan.

Lähellä ei ole kauppaa, on siellä kahvio, mutta siellä aika kallista. Ja käsittääkseni pastejat jne. olis hyvä säilyttää viileässä, samoin leipä, jos siinä on jotain päälläkin? Pitää vissiin juoda raanasta vettä, syödä räkää ja kynsiä ja pitää suunsa kiinni....

Pasteija myydään kaupassa siinä pullahyllyssä, missä on muutakin kaupassa paistettua. Ei nekään misään kylmähyllyssä ole. Otat pelkkää leipää ja sitten erikseen esim kurkkua ja paloittet vasta paikanpäällä siihen leivälle. Käytä mielikuvitustasi, äläkä rutisi turhasta. Ja kuten muut jo kommentoi, luultavasti siellä on jääkaappi. Oletko selvittänyt asiaa, vai valitatko jo etukäteen?

pitää suunsa kiinni....
Ketjun lukeneena suosittelisin sulle tuota....

Sitäpaitsi, ei sun oo pakko mennä sinne kurssille. Jätät vaan menemättä ja kärsit karenssisi, ei siinä sen ihmeempiä.

Kiva kun kaikkeen on olemassa vaihtoehto, eikös vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aina Marina:
pitää suunsa kiinni....
Ketjun lukeneena suosittelisin sulle tuota....

Sitäpaitsi, ei sun oo pakko mennä sinne kurssille. Jätät vaan menemättä ja kärsit karenssisi, ei siinä sen ihmeempiä.

Kiva kun kaikkeen on olemassa vaihtoehto, eikös vaan :D

Samoin!!! Tympäsee tuollaiset laiskurit jotka vetoaa kaikenmaailman tekosyihin ettei vaan tarvis tehdä mitään....

No jos olette niin sairaan köyhiä ettei ole varaa bussikorttiin, ei parin euron kouluruokailuun (eihän sun kotona syömäsi ruokakaan ilmaista ole, ja koulupäivinä et söisi kotona...lisäksi MONET eväät säilyy huoneenlämmössäkin sen muutaman tunnin ennen lounasta), ja elämä on muutenkin noin uskomattoman vaikeaa, niin teeppäs niin että kieltäydy menemästä kurssille, ja elätte sen jälkeen sitten vielä pienemmillä rahoilla kun sun työttömyyskorvaukset katkeaa.
Miten sä työpaikallekaan koskaan pääsisit, kun sinnekin täytyy bussilla mennä ja se maksaa? |O :headwall:
Ärsyttää tuollaiset elämäntapaluuserit.

Onpas sulla tekosyitä kerrakseen. Mua hatuttaa, kun työkkäri on tunkemassa mua yhteen koulutukseen jonne en halua. Varsinkin kun mulla on jo kurssipaikka toisaalla, mutta sen alkamisajankohta ei ole varma. Jos kuitenkin joudun siihen koulutukseen, niin menen. Vaikka se on kauempana ja ohi mun toiveiden ja vaikka mitä! Työttömän ei kannata valittaa...

Juups eli vaikka sitten vaan paskaa lapioimaan sellaisilla ehdoilla, että maksat siitä ilosta itse päivän palkan. Ja hymyillen sitten tänne kertomaan, miten iiihanaa kaikki onkaan. No ihan miten vaan. Itte poistun nyt keittelemään puuroa ruuaksi. Heipat!

Mua ihmetyttää miksi sen evään pitää 8h säilyä repussa? Ajattelitko syödä aina päivän päätteeksi eväät? Kyllä nyt muutaman tunnin kestää mikä tahansa syömäkelpoisena laukussa!

Siitä reiluudesta, onhan se typerää jos miinuksille menee kurssin takia, mutta kuten joku jo sanoi, ei sinne pakko ole mennä. Silloin vaan jäät miinuksille paljon enemmän..

Yhteistyössä