onko se nyt sitten niin että vähän päälle parikymppisistä miehistä ei ole isäksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sad
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sad

Vieras
eikä ole sitoutumaan oikeesti naiseen? mä alan pikku hiljaa ymmärtää jos joku ajattelee asian niin että ku se on niin nuori. nyt on meinaa sitten 2kertaa koettu sama homma. että mies lähtee litoo kun nainen on raskaana, ja molemmat miehet vielä halusi lapsen! miten sitä ihminen voikaan olla näin tyhmä? :headwall:

jos mä tästä toivun en vilkaisekkaan alle 26 miehiin, ja alle 30 joutuu niin tarkkaan ja pitkään syyniin että ei ole tosikaan. ja yhtään lasta ei tule vaikka mies iulvoisi kyyneleet silmissä yhteistä vauvaa ,niinku viimenen herra teki, ja nyt sit kuitenkin jätti.

mua oikeesti on ärsyttänyt suunnattomasti se kun vanhemmat ihmiset ajattelee välillä minustakin asoita nuoren iän esim. että enhän mä voi ymmärtää lasten kasvatuksesta mitään kun oon niin nuori(täytän kyllä 26v syksyllä,mutta näytän sellaselta 20v).mutta nyt on pakko ajatella itsekkin että ei alle 30v ole perhe elämään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Santtu81:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Todellakin että muka alle 30 vuotias mies ois henkisesti valmis isäksi??? :o :o Nyt kaadoin teemukin syliin :laugh: :laugh:

Kyllä meillä oli. Mies oli 27 kun ensimmäinen syntyi. Tosint uo on lähellä 30... :ashamed:

Näinpä ;) 27 vuotias ei käy parikymppisestä,ei ;)

No ei se aina taida olla pelkästä iästä kiinni..
Itse tunnen perheen, jossa lähes 5-kymppisestä miehestä ei ollut isäksi
vaan kyllästyi totaalisesti vaimoonsa ja pariin alle kouluikäiseen lapseen= perhe-elämään ja hävisi sille tielle :/

Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Mun mieheni on, ja on kyllä enemmän kuin innolla tulossa isäksi. Hän jopa ehdotti ensimmäisenä yrittämistä! Kyllä minusta voi olla, tapauksesta enemmän kiinni kuin iästä.

Oota vaan kun on vauva syntynyt...... :/

No mun "mies" oli vasta 14v kun alettiin kimpassa kulkea ja 19-vuotiaana se jo lapsen sai,nyt on 26-vuotias kolmen lapsen isä ja sen parempaa tai vastuullisempaa isää ei voisi kuvitellakkaan.Perhe on hänelle se ykkönen ja kaikki muu tulee perästä.

Ehkä olet tavannut vain vääriä miehiä ja niitä kypsymättömiä ja itsekkäitä tapauksia.

hyvä että jollain on hauskaa,minulla ei ole! itkettää vaan. joo niin minullakin molemmat miehet halusi itse lasta. ja nykyisen masuvauvan isä jopa itki kyyneleet silmissä silloin kun vielä kieltäydyin vauvasta. Mä niin luulin että hän olisi todella ollut erilainenvaan kuinka ollakkaan ku iski sitoutumiskammo minuun! ja siitä viikon päästä jo jättikin minut. :(

Kyllä se vanha viisaus vaan tässäkin pitää paikkansa, että kaikki se lähtee kotikasvatuksesta. Jos kotona on kasvatettu poika vastuulliseksi, niin ei se tollasta tee, olkoon vaikka kuinka parikymppinen. Tuollainen ihminen yleensä toimii muutenkin elämässään vastaavanlaisesti, valitettavasti.

Tsemppiä sinulle !

Eiköhän tuo ole aika ihmisestä kiinni. Oma mieheni oli 20v kun esikoisemme syntyi. Toivottu ja suunniteltu raskaus. Nyt ikää on hänellä 24v ja jännäillään juuri että olisiko kolmas lapsemme saanut alkunsa.

Rakastava ja huolehtiva mies ja isä. Osallistuu kodin ja lastenhoitoon. Ei lyö.

Parempaa miestä en olisi voinut löytää. Tai parempaa isää lapsilleni.

Kaippa minulla kävi tuuri. Tiedän kyllä sitten näitä huonoja isiä niin nuorissa kuin vanhoissakin. Niinkuin äideissäkin.

Ei se ikä yksistään mitään takaa tai kerro

niin että kyllä minusta tuntuu että nää kaksikymppiset oli tässä,jos tästä suosta ylipäätänsä jaksaa enään nousta jos ylipäätänsä enään uskaltaa luottaa keneenkään mieheen. omaan isääni ja veljiini mutta en kyllä kenenkään muuhun ja just nyt tuntuu että ei todellakaan kannata!!! mulla on niin pahaolla

mistälie miehenne kaivatte, mut älkää sortuko yleistykseen. eräskin kaverini otti parikymppisenä hoitaakseen tyttöystävänsä lapsen (myöhemmin saivat vielä yhteisen vauvan) ja elättämään perhettä tunnollisesti.
ja mun veli sai tyttärensä ollessaan 26v, ja on varmasti paras isä ikinä :)

eiköhän tää oo tosi tapauskohtaista, joistain ei oo isäks vielä viiskymppisinäkään.
Mun mies oli 23v kun esikoinen syntyi ja nyt täyttää juur 25 ennen tulokkaan laskettua aikaa.Tosi hyvä isä,vastuullinen ja huolehtiva.Aluks olikin niin päin etten minä ollut valmis äidiksi, kun taas mies oli "heti" valmis isäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Mun mieheni on, ja on kyllä enemmän kuin innolla tulossa isäksi. Hän jopa ehdotti ensimmäisenä yrittämistä! Kyllä minusta voi olla, tapauksesta enemmän kiinni kuin iästä.

Oota vaan kun on vauva syntynyt...... :/

Eiköhän siinä ole molemmilla sitten paljon uuden opettelua ja kasvamista edessä kun se vihdoin tapahtuu. Sen tiedän, että siitä kyllä yhdessä selvitään. Mies rakastaa lasta niin paljon jo nyt, että uskon vahvasti siihen ettei koskaan pientä voisi hylätä.

Alkuperäinen kirjoittaja sad:
niin että kyllä minusta tuntuu että nää kaksikymppiset oli tässä,jos tästä suosta ylipäätänsä jaksaa enään nousta jos ylipäätänsä enään uskaltaa luottaa keneenkään mieheen. omaan isääni ja veljiini mutta en kyllä kenenkään muuhun ja just nyt tuntuu että ei todellakaan kannata!!! mulla on niin pahaolla

No ei muuta kuin tästä eteenpäin kattelet yli 35v miehiä :wave: :wave: :wave:

Mies tuli isäksi 21-vuotiaana, nyt ajatellen on molempien ajatusmaailma muuttunut siitä aika tavalla. Mutta aina on ottanut ja kantanut vastuun, ja hoiti meidän esikoista kyllä niin varmoin ottein. Itse katsoin vierestä että miten se tuon tekee. Vastaavasti taas tiedän miestäni 10v vanhempia, joille lapsen saaminen ei ole ollut kuin pakolliset elatusmaksut. Kaiken ikäisissä näitä ihmisiä valitettavasti taitaa olla. Kyllä se on ihmisestä kiinni.

Yhteistyössä