Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Mun mieheni on, ja on kyllä enemmän kuin innolla tulossa isäksi. Hän jopa ehdotti ensimmäisenä yrittämistä! Kyllä minusta voi olla, tapauksesta enemmän kiinni kuin iästä.
Oota vaan kun on vauva syntynyt...... :/
Eiköhän siinä ole molemmilla sitten paljon uuden opettelua ja kasvamista edessä kun se vihdoin tapahtuu. Sen tiedän, että siitä kyllä yhdessä selvitään. Mies rakastaa lasta niin paljon jo nyt, että uskon vahvasti siihen ettei koskaan pientä voisi hylätä.
Alkuperäinen kirjoittaja ail:Miun ex oli 21 ku saimme esikoisen.Kolme lasta ja vuosia hyöhemmin iski hälle 30 kriisi ja perheelämä ahistaa.Ei ollu hänestä enää isäks
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:Enkä olisi lähtenyt tähän vauvaprojektiin (puhumattakaan sitten lähestyvistä häistämme), ellen olisi täysin varma, että hänestä tulee vastuuntuntoinen isä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja ail:Miun ex oli 21 ku saimme esikoisen.Kolme lasta ja vuosia hyöhemmin iski hälle 30 kriisi ja perheelämä ahistaa.Ei ollu hänestä enää isäks
Juuri näin käy aikas monelle nuorelle isukille!!!!!! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: Varautukaa mammat jo valmiiksiJa en pahalla sano,vaan varoitan jo etukäteen niin ei tarvi sitten suu pyöreänä hämmästellä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:Ei se 4-kymppinenkään aina oo kypsä isäks |O ei, vaikka hän halusi lasta paljon paljon enemmän kuin minä. Kaikki ei vaan kypsy :/
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:Ei se 4-kymppinenkään aina oo kypsä isäks |O ei, vaikka hän halusi lasta paljon paljon enemmän kuin minä. Kaikki ei vaan kypsy :/
Juu ei todellakaan jokainen 4kymppinenkään ole isäksi kypsä mutta huomattavasti enempi on kypsiä nelikymppisiä kuin kypsiä kaksikymppisiä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:Ei se 4-kymppinenkään aina oo kypsä isäks |O ei, vaikka hän halusi lasta paljon paljon enemmän kuin minä. Kaikki ei vaan kypsy :/
Juu ei todellakaan jokainen 4kymppinenkään ole isäksi kypsä mutta huomattavasti enempi on kypsiä nelikymppisiä kuin kypsiä kaksikymppisiä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Alkuperäinen kirjoittaja Förttiströpö:Ei se 4-kymppinenkään aina oo kypsä isäks |O ei, vaikka hän halusi lasta paljon paljon enemmän kuin minä. Kaikki ei vaan kypsy :/
Mahtaako kuitenkaan ihan noin selkeetä olla.
En usko.Ainakaan kun tässä tuttaviaan,ystäviään,naapureitaan katselee.
Minäkin valitettavasti tiedän liian monen kolme-neljäkymppisen olevan kaikkea muuta kuin kypsä isäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja sad:ja kyllähän se osaako sitoutua parisuhteeseen vai ei kertoo miehestä aika paljon!