V
"vieras"
Vieras
Oon alkanut miettimään, että olenkohan masentunut. Mua ei oikein kiinnosta mikään, en innostu mistään, en halua/kaipaa mitään/ketään. Ei kiinnosta toisten asiat eikä kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin. Lapsivapaat (olen yh) vietän yksin ja katson leffoja, se tuntuu olevat ainut asia joka tällä hetkellä jaksaa kiinnostaa. Töissä käyn ja tykkään kovasti työstäni. Nukun huonosti ja syön huonosti (ei ole nälkä). Oon myös erittäin saamaton. Kotityöt teen tai kaupassa käyn vasta kun on ihan pakko. Lapseni kuitenkin hoidan hyvin. Mulla ei ole harrastuksia eikä miestä eikä juuri ystäviäkään. Eikä varmaan tulekaan kun en vaan jaksa enää kuunnella muitten murheita. Mulle on aina sanottu, että mulle on niin helppo puhua ja sitten kaikki tosiaan avautuvat murheistaan enkä jaksa sitä enää. Siksi välttelen suurin piirtein kaikkia kavereita. En myöskään enää halua avautua omista asioista ja alkaa ärsyttää nopeasti jos joku kyselee (esim. mitä tein lomalla) Tuntuu ettei se kuulu muille mitä teen.
Periaatteessa mulla on kaikki hyvin. On hyvä työ, oma koti, ihanat ja terveet lapset, itse oon terve jne. Olo on vaan tasaisen harmaa kokoajan ja pelkään jääväni yksin loppuelämäksi.
Periaatteessa mulla on kaikki hyvin. On hyvä työ, oma koti, ihanat ja terveet lapset, itse oon terve jne. Olo on vaan tasaisen harmaa kokoajan ja pelkään jääväni yksin loppuelämäksi.