Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja jep:Alkuperäinen kirjoittaja pata kattilaa:no vatvothan sinäkin muiden imetyksiä, raskaudenkeskeytyksiä ja lastenhoitotapoja.
täysin peesi. että ihan turha aloittaa.
Ei se ole sonnan jauhamista, jos ihmettelee jotain tosiasioita. Mun ei kuitenkaan tarvitse keksiä kenenkään elämästä perättömiä juttuja aikani kuluksi.
Tsori tsori, mut ihan pakko kommentoida. Eihän joku toinenkaan perättömiä juttuja keksi, jos ihmettelee miten te pärjäätte jos sä opiskelet ja hoidat lapset kotona...sehän on samanlaista tosiasioiden ihmettelyä, eikö?
Mä en epäile hetkeäkään ettettekö te pärjäisi vallan mainiosti, mutta jotkut saattavat tietämättömyyttään luulla asiat pahemmiksi kuin mitä ne on. Samoin kuin ehkä sä tietämättömyyttäsi luulet jotain vaikkapa lastenhoitotavoista...
Ei se ihan sama asia ole, jotkut kun eivät tunnu ymmärtävän että monet kykenevät elämään sillä kh-tuella, koska heillä itsellään ei ole siihen varaa. Ja jos joku on ottanut niin paljon velkaa ettei ole varaa, niin ei se tarkoita sitä että joku (velaton) ei voisi hoitaa lapsiaan kotona kh-tuella. Mitä ihmettelemistä siinä silloin on.. Etenkin jos henkilölle on sanottu, kuinka asiat oikeasti ovat ja siltä hän on sitä mieltä, että tietää meidän taloudellisen tilanteemme faktat paremmin kuin me itse :xmas:
Scarlett kirjoittikin asiaa.. teki niin tai näin, aina väärinpäin.