Onko täällä ketään, joka ei jauha sontaa muitten asioista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja se sama vieras:
en. en minä puhu. koska se ei anna minulle mitään. jos haluan ihmetykselleni vastauksia kysyn ihmetyksen aiheuttajalta asiasta. turha sitä on naapurin kanssa vatvoa. mun mielestä on lähinnä naurettavaa kuunnella joidenkin juoruamista. ja ah kuinka olenkaan nauttinut tilanteista joissa olen suvereenisti valehdellut ja liioitellut jollekkin juoruajalle ja myöhemmin saan nauraa omille valheilleni ja juorun jatkajalle päin naamaa. nykyään kukaan tuttuni ei juorua minulle, koska he tietävät saavansa minulta jonkin näköisen ryöpytyksen naamalleen.

Kuten jo aikaisemmin sanoin pitää hommata itselleen elämä jos huomaa elävänsä enemmän toisten elämää kuin omaansa. ensin selvitetään omat asiat juurta jaksain ja sitten vasta muiden. Tällä ajatuksella kun menee eteen päin, niin pian huomaa ettei ole aika muiden ongelmien laverteluun. Eli lyhyesti. Hommaa ittelles elämä ja elä se :)

kiitos kaunis, se löytyy multa jo. mä haluaisin tavata ihmisen joka ei ikinä puhu sellaisesta ihmisestä joka ei ole paikalla. siskostaan, äidistään, ystävästään jne. edes hyvässä mielessä. mä puhun ystävieni kanssa vanhemmistani, heidän vanhemmistaan, suvuistamme jne. jos anoppi tai joku muu on tehnyt jotain mielenkiintoista.. vaihdetaan kuulumisia myös niistä ikävistä asioista. se on sitä asioiden vatvomista. jos olen kuullut jonkun juorun ystävääni liittyen kerron sen hänellekin..

missä päin maailmaa asut. käydäänkö kahvilla?

en. en minä puhu. koska se ei anna minulle mitään. jos haluan ihmetykselleni vastauksia kysyn ihmetyksen aiheuttajalta asiasta. turha sitä on naapurin kanssa vatvoa. mun mielestä on lähinnä naurettavaa kuunnella joidenkin juoruamista. ja ah kuinka olenkaan nauttinut tilanteista joissa olen suvereenisti valehdellut ja liioitellut jollekkin juoruajalle ja myöhemmin saan nauraa omille valheilleni ja juorun jatkajalle päin naamaa. nykyään kukaan tuttuni ei juorua minulle, koska he tietävät saavansa minulta jonkin näköisen ryöpytyksen naamalleen.

Kuten jo aikaisemmin sanoin pitää hommata itselleen elämä jos huomaa elävänsä enemmän toisten elämää kuin omaansa. ensin selvitetään omat asiat juurta jaksain ja sitten vasta muiden. Tällä ajatuksella kun menee eteen päin, niin pian huomaa ettei ole aika muiden ongelmien laverteluun. Eli lyhyesti. Hommaa ittelles elämä ja elä se :)

kiitos kaunis, se löytyy multa jo. mä haluaisin tavata ihmisen joka ei ikinä puhu sellaisesta ihmisestä joka ei ole paikalla. siskostaan, äidistään, ystävästään jne. edes hyvässä mielessä. mä puhun ystävieni kanssa vanhemmistani, heidän vanhemmistaan, suvuistamme jne. jos anoppi tai joku muu on tehnyt jotain mielenkiintoista.. vaihdetaan kuulumisia myös niistä ikävistä asioista. se on sitä asioiden vatvomista. jos olen kuullut jonkun juorun ystävääni liittyen kerron sen hänellekin..

Juu mutta on ihan eri asia puhua ihmisten asioista keskenään, etenkin jos pohtii hyväntahtoisesti vaan tosiasioita, kuin että levittelee perättömiä juttuja ympäriinsä :kieh:

Mut juttuhan on näin, että mm. tämä eräs henkilö jota eniten ottaa päähän kotona olemiseni on itse korviaan myöten veloissa ja se on ihan fakta, kun on sen itse sanonut :xmas:

missä päin maailmaa asut. käydäänkö kahvilla?

keski-suomessa =) mistä te puhutte ystävien kanssa jos ette niistä ihmisistä jotka liittyvät ystävienne ja omaan elämään? ette esim puhu et mun mies teki nyt noin jne?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Juu mutta on ihan eri asia puhua ihmisten asioista keskenään, etenkin jos pohtii hyväntahtoisesti vaan tosiasioita, kuin että levittelee perättömiä juttuja ympäriinsä :kieh:

Mut juttuhan on näin, että mm. tämä eräs henkilö jota eniten ottaa päähän kotona olemiseni on itse korviaan myöten veloissa ja se on ihan fakta, kun on sen itse sanonut :xmas:

niin onkin, mä jo aikaisemmin kirjoitinkin et tietoisesti en paskaa puhu, siis et jutun alkuperä on ihan tuulesta temmattu. mutta asioiden vatvomistahan se on kun puhutaan niistä muistakin ihmisistä.. kyllä mä ainakin ystävien kanssa mietin sitä mitä mahtaa ex:n päässä liikkua kun tekee niin tai näin tai lähettää jotain ihme viestejä mulle.

Minusta on hienoa, että olette tehneet oman valinnan lastenhoidon ja muun suhteen. Minulla ei ole mitään ongelmia ymmärtää sitä, eikä siitä ole tarvetta jauhaa yhtään mitään.

Totta kai puhun muidenkin ihmisten asioista (onko joku joka ei ikinä tee sitä?), mutta en kyllä osaa sanoa mikä on sitten sitä p:n jauhamista ja mikä asiallista keskustelua.

me puhutaan kaikesta, mutta ei pahaa. ja juorut ei kuulu minun kaikkiin asioihin. Yleistä elämästä ja nimenomaan omistamme.

sä et siis ikinä sano kenellekään muulle esim: mun mies teki aika paskan tempun? tai et sano ystävälles et ukkos ottaa sua päähän? vai sanotko sen vaan niin et mieskin on paikalla? jos te puhutte omiin elämiinne liittyvistä jutuista niin etkö silloin joudu joskus myös puhumaan esim lapsistasi vaikkeivat he ole itse paikalla..

puhun kyllä mutta vain sellaisia asioita jotka kestävät päivänvaloa. Ja kyllä mä sanon mieheni ollessa paikalla, että teki muuten vittumaisesti eilen. Eli en puhu paskaa, enkä juorua MUIDEN asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
puhun kyllä mutta vain sellaisia asioita jotka kestävät päivänvaloa. Ja kyllä mä sanon mieheni ollessa paikalla, että teki muuten vittumaisesti eilen. Eli en puhu paskaa, enkä juorua MUIDEN asioista.

eli sä puhut ihmisistä jotka ei ole paikalla.. :whistle:

huoh...

huoh...

:D ei pidä sanoa sellaista joka ei pidä paikkaansa, sehän on paskan puhumista :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Miten joku jaksaa vaivata päätänsä sillä, mitä muut ajattelee?? :o

Kun ajattelisivatkin vaan eivätkä levittelisi perättömiä juttuja ympäriinsä tai tulis mulle avautumaan miten minun elämäni kuulemma on :headwall:

Toisaalta tästäkin levittelijästä on suurimmalla osalla ihan tiedossa millainen hän itse on.. oma lehmä ojassa ja pahasti :xmas: Joten eiköhän se ole sitä oman kurjuutensa purkamista..

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Miten joku jaksaa vaivata päätänsä sillä, mitä muut ajattelee?? :o

Kun ajattelisivatkin vaan eivätkä levittelisi perättömiä juttuja ympäriinsä tai tulis mulle avautumaan miten minun elämäni kuulemma on :headwall:

Toisaalta tästäkin levittelijästä on suurimmalla osalla ihan tiedossa millainen hän itse on.. oma lehmä ojassa ja pahasti :xmas: Joten eiköhän se ole sitä oman kurjuutensa purkamista..

Kyllä maailmaan paskapuhetta mahtuu.
Ei niille kannata antaa sijaa omaan elämään. Pääasia että ite tietää asioiden laidan.

jos jauhaa muiden asioita olettamustensa perusteella, eikä usko että ne ovat eri tavalla vaikka asianomainen itse niin sanoisi, niin se on sonnanjauhamista. "Minä tiedän sinun asiasi paremmin kuin sinä itse"

Tällä tekstilläsi puhuit itsesi pussiin! Juuri tuohon sinä syyllistyt, ainakin täällä palstalla!

Minä en jaksa uskoa, että olisi olemassa aikuista ihmistä, joka ei olisi koskaan moiseen
syyllistynyt.

Minä pyrin sitä välttämään, en läheskään aina ymmärrä tai aina hyväksy toisten ihmisten ratkaisuja ja elämää- muta onneksi he elävät omaa elämäänsä eivätkä minun elämääni.
Kevyesti saatan joskus kauhistella :saint: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja just:
jos jauhaa muiden asioita olettamustensa perusteella, eikä usko että ne ovat eri tavalla vaikka asianomainen itse niin sanoisi, niin se on sonnanjauhamista. "Minä tiedän sinun asiasi paremmin kuin sinä itse"

Tällä tekstilläsi puhuit itsesi pussiin! Juuri tuohon sinä syyllistyt, ainakin täällä palstalla!

:kieh: Toisin kun eräät,Emilyn on täällä mustana - nostan sulle hattua että jaksat näitä arvostelijoita kuunnella, ja rohkeana olet nikillä täällä emilyn :flower:

Yhteistyössä