S
se sama vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja se sama vieras:en. en minä puhu. koska se ei anna minulle mitään. jos haluan ihmetykselleni vastauksia kysyn ihmetyksen aiheuttajalta asiasta. turha sitä on naapurin kanssa vatvoa. mun mielestä on lähinnä naurettavaa kuunnella joidenkin juoruamista. ja ah kuinka olenkaan nauttinut tilanteista joissa olen suvereenisti valehdellut ja liioitellut jollekkin juoruajalle ja myöhemmin saan nauraa omille valheilleni ja juorun jatkajalle päin naamaa. nykyään kukaan tuttuni ei juorua minulle, koska he tietävät saavansa minulta jonkin näköisen ryöpytyksen naamalleen.
Kuten jo aikaisemmin sanoin pitää hommata itselleen elämä jos huomaa elävänsä enemmän toisten elämää kuin omaansa. ensin selvitetään omat asiat juurta jaksain ja sitten vasta muiden. Tällä ajatuksella kun menee eteen päin, niin pian huomaa ettei ole aika muiden ongelmien laverteluun. Eli lyhyesti. Hommaa ittelles elämä ja elä se![]()
kiitos kaunis, se löytyy multa jo. mä haluaisin tavata ihmisen joka ei ikinä puhu sellaisesta ihmisestä joka ei ole paikalla. siskostaan, äidistään, ystävästään jne. edes hyvässä mielessä. mä puhun ystävieni kanssa vanhemmistani, heidän vanhemmistaan, suvuistamme jne. jos anoppi tai joku muu on tehnyt jotain mielenkiintoista.. vaihdetaan kuulumisia myös niistä ikävistä asioista. se on sitä asioiden vatvomista. jos olen kuullut jonkun juorun ystävääni liittyen kerron sen hänellekin..
missä päin maailmaa asut. käydäänkö kahvilla?