M
mie
Vieras
Voisitko kertoa kokemuksia. Ja minkä verran siitä jää käytännössä palkkaa käteen kuussa? Mites teoriat?
Kiitos!
Kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ohis olen mutta:oppariopiskelijoilla palkka on tismalleen sama kuin valmistuneellakin. Joten esim täällä peruspalkka on hippasen vaan 2000e/kk ja siitä verot pois, mikä se vero% kullakin sitten onkaa.
Kai tämäkin on työnantajakohtaista, mulla on -10% pätevän hoitajan palkasta, ja nousee vielä ainakin viimeiseksi vuodeksi, niin että palkka on -5%. Koulupäiviltä ei makseta mulle palkkaa, mutta näin voi työnantaja halutessaan tehdä. Oppisopimustoimisto sen sijaan maksaa koulupäiviltä verotonta opintokorvausta.Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Oppisopimusopiskelijan palkka on 85% normaalista ekana vuonna ja siitä sitten nousee, näin ainakin siskolla joka opiskelee lh:ksi viimeistä vuottaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Itse opiskelen parhaillaan:1 koulupäivä vkossa ja se iltaisin. Palkka ihan sama kuin muillakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ei vuoroja kiitos:ihan samaa työvuoroja tietysti kuin muutkin. Itse pyrin jatkossa kuitenkin ihan päivätyöhön. Jahka joku siihen sopiva paikka ilmaantuu
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mites tuo vuorotyö, teettekö iltaa ja yötä opiskeluaikana?