?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuinka monta tuntia sä siis soittelet ja yrität myydä asiakkaille viikossa?
Kerro nyt mikä firma se on? Amway, zinzino joku muu tyrnimaito räpellys?
En mä näissä ole... Mutta nyt olin kysynyt muiden kokemuksia, näitä kun on kiva lukea![]()
Niin, että muitten pitäisi kertoa sinulle kokemuksistaan, mutta sinun ei "tarvitse" kertoa?![]()
Eikö tämä ole taas omien yritysten mainostamista! Ei ap sitten opi ikinä.
Niin ethän sä aiemminkaan mainostanut yrityksiäsi ja silti sait siitä syystä vuoden bannin.
Verkostomarkkinointi aka pyramimidihuijaus on eri asia kuin kotikutsumyyntitilaisuudet. Kumpaa harrastat?
En nyt puhuu näistä huhaa yrityksistä. Nyt vakavista yrityksistä on kysymys.
Luitko minun aloitus oikein? Kysyn kokemuksia ko alalta ketkä olivat tai ovat töissä tai ketkä lopettivat ja miksi. Kysyin rehellisistä firmoista vaikka kiitos omasta kokemuksesta, siihen en voi muuta vastata kun että ikinä ei tarvitse lähteä mihin vaan, tutkia pitäisi firmoja ennen ja firmojen taustoja.
Eikö tämä ole taas omien yritysten mainostamista! Ei ap sitten opi ikinä.
Onneksi sinä ystävällisesti olet jokaisessa Milannan ketjussa "opettamassa" häntä maan tavoille.![]()
yks sukulainen hakkas pari vuotta päätään seinään verkostomarkkinoinnin alalla 90-luvulla
en jaksa olla hämmästymättä siitä että vielä tänäkin päivänä jotku menee samaan halpaan
...Ihmettelen miten ihmiset tosissaan luulevat että sillä tienaa.
samaa minä ihmettelen, kuka hullu haluaa ostaa jotain saippuoita tai kynttilöitä aina vaan uudelleen ja uudelleen