Onko täällä oikeasti kateelliset ihmiset vai onko täällä monilla niin tylsää elämää joka ei mee hyvin ja pakko sen ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23295746]Kyllä palstalaiset osaavat painaa sitä Ilmoita-namiskaa ilman modejakin, kuten myös linkittää tuohon nostoon ketjuja. Te ette omien sanojene mukaan jaksa lukea edes ilmoitettuja ketjuja, joten kysyn edelleen, mihin teitä modeja tarvitaan?[/QUOTE]
Mä ainakin luen nuo nostoketjut joka ainoa kerta, kun palstalle tulen. Ja käyn moderoimassa, mitä palstailija on moderoitavaksi esittänyt. Lisäksi perkaan aika ajoin spämmifiltteriä. Nuo IAV -viestit ei - ONNEKSI - tule mulle, muutoin varmaan seuraisin niitäkin. Mutta mietin kyllä itsekin, mikä ihme päässäni viirasi, kun useiden kieltäytymisten jälkeen suostuin modeksi. Teet niin tai näin, aina saat haukut niskaasi. Koiranvirka :)

montako kertaa se pitää _sanoa_, että "sain timantit, mies mulle auton osti ja farkut" jne.

Ne meistä, joille on NORMAALIA että on yhteiset rahat riippumatta siitä kummalla on kulloinkin parempi palkka, eivät kirjoita koko ajan rahasta. Se on vain elämää. Tulee ihan sellanen olo että sulle on toi rahapuoli älyttömän tärkeetä parisuhteessa. Minua kiinnostaisi, entä jos sä olisit vaihteeksi se parempituloinen? Saisiko miehesikin sillon käyttää yhtä vapaasti sun tienestejä? Elleim katso peiliin. Pitkään. Ja mieti. Raha ei tuo onnea, toki itken mieluummin mersussa kuin ladassa ;D Mutta siis oikeesti, tuntuu että sulle toi raharaharaha on jotenkin ykkösjuttu parisuhteessa

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295806:
Olisi kyllä mukavaa, jos aikuiset ihmiset osaisivat käyttäytyä kuten aikuiset ihmiset. Silloin ei tarvittaisi edes modeja.

Mutta kun eivät osaa, silloin tarvittaisiin modeja jotka käyttäytyvät kuten modet.

[QUOTE="vieras";23295834]Paitsi että lastentarhassa ei taida saada huoritella ja ryssitellä ketään.[/QUOTE]

No ei, mutta sitä ei pitäis normi aikuisenkaan tehdä, kuluu mun mielestä jo ihan perustapoihin!

[QUOTE="vieras";23295811]Mutta kun eivät osaa, silloin tarvittaisiin modeja jotka käyttäytyvät kuten modet.[/QUOTE]
Näinhän se on. Edes omille lapsille ei koskaan tarvinnut antaa tukkapöllyä, mutta palstalla on useampikin, joita voisi pikkasen nippasta :D

Ei tämä moden homma mikään kiva juttu ole. Viheliäisimpiä asioita, mitä tiedän. Miksi siis vielä jatkan? Hyvä kysymys. Varmaan myötatunnosta muita modeja kohtaan. Jokuhan tätä jioutu kuitenkin tekemään ja mulla on kohtuullisen pitkä pinna.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295876:
Näinhän se on. Edes omille lapsille ei koskaan tarvinnut antaa tukkapöllyä, mutta palstalla on useampikin, joita voisi pikkasen nippasta :D

Ei tämä moden homma mikään kiva juttu ole. Viheliäisimpiä asioita, mitä tiedän. Miksi siis vielä jatkan? Hyvä kysymys. Varmaan myötatunnosta muita modeja kohtaan. Jokuhan tätä jioutu kuitenkin tekemään ja mulla on kohtuullisen pitkä pinna.

Ei varmasti ole kiva homma. Mutta ymmärtänet, että näin räikeä eriarvoinen kohtelu pistää ärsyttämään. Ja ainoa kommentti teiltä on se, että "En jaksa lukea".

[QUOTE="vieras";23295869]No nimenomaan. Ja jos ei kuulu, silloin on moden vuoro astua esiin ja muistuttaa, mutta kun eihän nää jaksa, kun ei siitä saa palkkaakaan.[/QUOTE]
Hyppää nyt vaikka jo pituutta. Te ette tiedä, paljonko me modet tehdään kaikenmaailman typerysten takia töitä täällä taustalla. Mulla menee nykyisin yli 90% palsta-ajastani pelkkään modehommaan.

On ihan ymmärrettävää, että kukaan ei modeista tykkää. Ainakaan, jos modeilu osuu omalle kohdalle tai jos mode ei tue omia näkemyksiä. Ei ole aina ihan helppoa koittaa olla puolueeton, mutta se on silti tavoite. Ja yllättävän moni närkästyy siitäkin, jos mode yrittää olla puolueeton. Mitäs jos ihan jokainen palstalainen koittaisi alkaa kohdella muita kuten toivoisi itseään kohdeltavan? Onko liian vaikea pyyntö?

[QUOTE="vieras";23295869]No nimenomaan. Ja jos ei kuulu, silloin on moden vuoro astua esiin ja muistuttaa, mutta kun eihän nää jaksa, kun ei siitä saa palkkaakaan.[/QUOTE]

No, mut olettais kuitenkin, että aikuiset ihmiset osais käyttäytyä niin, ettei noita huoritteluja suustaan laskisi. Jotenki niin hupaisaa, että modet joutuu opettamaan miten pitää käyttäytyä,
ja todennäköisesti vielä niille, jotka lapsilleen arjessa yrittävät opettaa mikä on sopivaa ja mikä ei.

Mä en ole sulle mistään kateellinen. Mua ei todellakaan tollanen spede elämä kiinnostaisi kun sulla, enkä haluais olla mistään hinnasta sun näkönen. Mulla on silti kaikkee kivaa ja hienoo vaikka ei oo miljoonia.

No, mut olettais kuitenkin, että aikuiset ihmiset osais käyttäytyä niin, ettei noita huoritteluja suustaan laskisi. Jotenki niin hupaisaa, että modet joutuu opettamaan miten pitää käyttäytyä,
ja todennäköisesti vielä niille, jotka lapsilleen arjessa yrittävät opettaa mikä on sopivaa ja mikä ei.

Niin olettaisi. Ja silloin kun eivät osaa, mielestäsi sellaista käytöstä pitää katsoa läpi sormien? Vai mitä yrität sanoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295899:
Hyppää nyt vaikka jo pituutta. Te ette tiedä, paljonko me modet tehdään kaikenmaailman typerysten takia töitä täällä taustalla. Mulla menee nykyisin yli 90% palsta-ajastani pelkkään modehommaan.

On ihan ymmärrettävää, että kukaan ei modeista tykkää. Ainakaan, jos modeilu osuu omalle kohdalle tai jos mode ei tue omia näkemyksiä. Ei ole aina ihan helppoa koittaa olla puolueeton, mutta se on silti tavoite. Ja yllättävän moni närkästyy siitäkin, jos mode yrittää olla puolueeton. Mitäs jos ihan jokainen palstalainen koittaisi alkaa kohdella muita kuten toivoisi itseään kohdeltavan? Onko liian vaikea pyyntö?

Näkökään on liikaa pyydetty. Mitä ajattelit asialle tehdä? Antaa ryssittelyn ja huorittelun jatkua? Näytin sinule jo kohdat, missä näin on tehty? Poistitko? Bannasitko? Vai iskikö väsymys? Vai olemmeko me tässä jotenkin erimielisiä siitä, onko tuo hyvää käytöstä?

[QUOTE="vieras";23295913]Niin olettaisi. Ja silloin kun eivät osaa, mielestäsi sellaista käytöstä pitää katsoa läpi sormien? Vai mitä yrität sanoa?[/QUOTE]

No eikö just mode tuossa kirjoittanu, että niitä viestejä on poistettu.
Ja banneista keskustelevat keskenään tapauskohtaisesti.
Näin oon ymmärtäny.

[QUOTE="vieras";23295888]Ei varmasti ole kiva homma. Mutta ymmärtänet, että näin räikeä eriarvoinen kohtelu pistää ärsyttämään. Ja ainoa kommentti teiltä on se, että "En jaksa lukea".[/QUOTE]
Ei tässä ole mitään eriarvoisuutta. Jos joku haluaa provosoida ja tulla provosoiduksi, niin mitä pitäisi sitten tehdä? Jos moden lähettämään asialliseen y-viestiin ei vaivauduta edes vastaamaan? Täällä "taustalla" kyllä tehdään työtä sen eteen, että tämä paska saataisiin loppumaan. Se ei tietysti palstalaisille näy ja siten ehkä tuntuu, että modet eivät tee mitään. Te palstalaiset kuitenkin päätätte, mitä tänne näppiksiltänne suollatte. Aikuiset ihmiset, moni teistä jopa äiti tai isä. Outoa, että aikuiset ihmiset tarvitsevat lapsenvahdin päättämään, mikä kirjoitus on asiallinen ja mikä ei. Normaali aikuinen ihminen kun tajuaa sen ihan itsekin eikä tarvitse modea kirjoitustensa sensuroimiseen.

Yhteistyössä