Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo, kannattaa varmaan vaihtaa keskustelupalstaa. Hop hop. Saat parempia moderaattoreita.
Lienee jo poistettukin?Mä ymmärrän tämän pointin ihan täysin. Mutta esim. tässä ketjussa Bad Virgin kirjoitti todella törkeän kommentin. Kai sellaiset voisi pyynnöstä poistaa, jos ei omiin silmiin ole sattunut osumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295806:Olisi kyllä mukavaa, jos aikuiset ihmiset osaisivat käyttäytyä kuten aikuiset ihmiset. Silloin ei tarvittaisi edes modeja.
Ehhehhhee
Sorry, nyt ei voi enää kuin nauraa..kaikenkaikkiaan meno kuin lastentarhassa![]()
ja sä melkoinen aikuinen viisas nainen, etkö osaa vastata asiallisesti, no ei tyhmydelle mitään voi![]()
No ei, mutta sitä ei pitäis normi aikuisenkaan tehdä, kuluu mun mielestä jo ihan perustapoihin!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295876:Näinhän se on. Edes omille lapsille ei koskaan tarvinnut antaa tukkapöllyä, mutta palstalla on useampikin, joita voisi pikkasen nippasta
Ei tämä moden homma mikään kiva juttu ole. Viheliäisimpiä asioita, mitä tiedän. Miksi siis vielä jatkan? Hyvä kysymys. Varmaan myötatunnosta muita modeja kohtaan. Jokuhan tätä jioutu kuitenkin tekemään ja mulla on kohtuullisen pitkä pinna.
No, mut olettais kuitenkin, että aikuiset ihmiset osais käyttäytyä niin, ettei noita huoritteluja suustaan laskisi. Jotenki niin hupaisaa, että modet joutuu opettamaan miten pitää käyttäytyä,
ja todennäköisesti vielä niille, jotka lapsilleen arjessa yrittävät opettaa mikä on sopivaa ja mikä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23295899:Hyppää nyt vaikka jo pituutta. Te ette tiedä, paljonko me modet tehdään kaikenmaailman typerysten takia töitä täällä taustalla. Mulla menee nykyisin yli 90% palsta-ajastani pelkkään modehommaan.
On ihan ymmärrettävää, että kukaan ei modeista tykkää. Ainakaan, jos modeilu osuu omalle kohdalle tai jos mode ei tue omia näkemyksiä. Ei ole aina ihan helppoa koittaa olla puolueeton, mutta se on silti tavoite. Ja yllättävän moni närkästyy siitäkin, jos mode yrittää olla puolueeton. Mitäs jos ihan jokainen palstalainen koittaisi alkaa kohdella muita kuten toivoisi itseään kohdeltavan? Onko liian vaikea pyyntö?
Palstalla on piilevää rasismia joka kohdistuu erityisesti virolaisiin, venäläisiin ja thaimaalaisiin. He kun kuulemma tulevat viemään meidän miehet.