Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Alkuperäinen kirjoittaja kiehahtaa!!!:Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Jaa pitäisikö sen miehen sitten möllöttää kotosalla sun kanssa jos se ei halua? Mitä jos hankkisit kavereita itelles?
no ei mutta miksi tämmöistä kyselet?
Kummastuttaa kun aina valitetaan että mies roikkuu baareissa ja elää omaa elämäänsä ja ite ollaan surkeana lasten kanssa kotona. Niin enemmän ahistais semmonen mies joka on kotona vasten tahtoaan vaimon käskystä. Antaa miehen mennä niin paljon mukavampaa on sitten kotonakin. Ja luulempa että mies alkaisi viettämään enemmän viikonloppu iltoja kotonakin jos ei aian kuulis nalkuttamista siitä jos jossain käy.
Ja hankkikaa naiset kavereita keitä tavata ettei se mies olisi teidän ainut ihmissuhde jossa roikutte!
Nii ja sinkkuna se elämä helpointa ja hauskinta on :saint:
Nii ja jos antaa miehen tehdä mitä lystää, se muuttuu rapajuopoksi ja lapset kärsii "koska isi on nyt vähän huppelissa, ei se voikkaan mennä teijän kanssa sirkukseen"
Ja ihan sama alkaa tulkuttaan et jätä se, koska isä on aina isä vaikka eri osotteissa asuiskin, mihin se isä muka lasten mielestä häviäis??
Jos hattara-auroora oot sinkku,niin nuo sun kommentit ei auta yhtään, et mee nyplään vaikka ittees eläkä jakele mitään ikisinkun "viisaita" mielipiteitä!
Elikkäs sä olet vastuussa miehestäs ja siitä tuleeko miehestä juoppo vai ei? Ja minun mielestä kukaan ei ole vastuussa kuin itestään eikä sinun tehtävä ole huolehtia lapsesi isä suhteesta. Jos miestä ei kiinnosta niin se on hänen oma häpeänsä
Oon sinkku ja erittäin tyytyväinen semmoinen kun olen päässyt miehestä joka juoksi baareissa ja jota oma jälkikasvu ei kiinnostanut pennin vertaa :xmas:
tuossa lopussahan se tulee. Et sinäkään siitä tykänny kun sen takia sinkuksi päädyit . Jos haluaa olla ja mennä huolettomana on parempi pysyä sinkkuna eikä tehdä niitä lapsia toisen harteille kokonaan.