Oon 28, kumppaneita ollut joku 45. Siellä on poikaystäviä, rakastajia, jokunen nainenkin, yhden illan juttuja, kavereita, jne. Myönnän olevani kovin seksuaalinen, mutta mulla ei lähes koskaan ole ns. haku päällä, sillä en ole kovin kiinnostunut seurustelusta, eli en etsi miestä itselleni.( Eikä siinä mitään vaikka joku muu etsisikin.) Huvittavia noi kommentit siitä että ''jakaa kelle vaan'', itse ''oon antanut'' ehkä joka kahennelle-kolmannelle sadannelle pokailijalle. Toki oon myös pokannut ja pakkejakin saanut. Koko spektri nähty. Ja kyllä, sattuuhan sitä välillä niin että tulee jotain väärinkäsityksiä tms. mutta sellaista sattuu parisuhteissakin, ja kuulkaa ihan ystävyys-suhteissanikin. Myös joku ''trendikkyys'' lähinnä hymähdyttää. Aijaa, että himot olis jotenkin liitännäisiä siihen mikä on just nyt in ja pop? Hah hah. Sitäpaitsi, mun seksielämä on mun seksielämä, en mä sitä mun ystävien ja tuttavien kanssa kovin yksityiskohtaisesti ruodi, ellei erikseen kysystä, sillä se nyt vaan kuuluu hyviin käytöstapoihin ettei niin hirveästi revitellä.
Ja P.S. Ihmiset eroavat seksuaalisuuksiltaan hirveästi. Toiset eivät halua seksiä kuin rakastuneina, toisille se ei ole välttämättömyys. Toiset ovat toisia yksiavioisempia, eivätkä nää ole mitään sukupuolisidonnaisia asioita. Ottakaa asioista selvää. Jos et pysty samaistumaan jonkun aikuisen ihmisen vapaaehtoisesti viettämään seksielämään, niin ehkä kyse ei ole siitä että hän tekee jotain väärin, ja sinä jotain oikein, vaan että hänen libidonsa eroaa omastasi.