Onko teistä ok, että molemmat vanhemmat juo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kasvatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kasvatus

Vieras
ja lapset on kotosalla?

Aina ollaan muksut aamulla ja muutenkin hoidettu.
herää 7.00 noin joka aamu kaksi lasta.
mies juo olutta ja minä siideriä.
Onko ok?
itse olen alkoholistiperheestä,kummatkin vanhemmat joi ja isäni juo vieläkin ja paljon.

jos lapset pystyy hoitaa niin onko ok et mies juo joskus esim: 6 olutta ja nainen 2-4 siideriä?joskus viisi siideriä vai onko se jonkun listalla ihan ehdottamasti ei?

nuorena tuli juotua rankastakin ja usein oltiin humalassa kun lapsia ei vielä ollut..ja sekoiltiin.

nykyään ei juoda enää niin paljon mut jos 1-2 kertaa kk vedetäään perskännit et muksut on himassa.
onko outoa?
vai ihan ei tai normaalia?

Ystäväni perheessä lapset ovat 19, 17 ja 15 ja heillä on traumoja vieläkin siitä kun vanhemmat joivat.. ja juovat vieläkin kotosalla ja ystäväni (17v) on vieläkin masentunut ku äiti on kännissä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jens_:
Ystäväni perheessä lapset ovat 19, 17 ja 15 ja heillä on traumoja vieläkin siitä kun vanhemmat joivat.. ja juovat vieläkin kotosalla ja ystäväni (17v) on vieläkin masentunut ku äiti on kännissä :/

on mullakin traumoja kun äitini ja isäni joi ja usein harrasti seksiä niin että me muut nähtiin kaikki eikä koskaan lopettaneet yms :(

me voidaan ottaa lapsen seurassa yhdet saunajuomat ja mies voi iltaisin tissutella lapsen nukkumaan menon jälkeen viiniä, minä en juo koskaan humalahakuisesti jos lapsi on kotona. Viedään aina hoitoon jos juhlitaan kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Mun mielestä pitää olla joku ajo kuntoinen jos on lapsia paikalla.Siinä raja.Siis sen yhden voi hyvin juoda mut siihen saa jäädä.

miksi ajokuntoinen?
hertsileijaa mulla edes ajokorttia niin mitä sillä ajokunnolla tekee :o

ps. kaikilla ei tosiaankaan edes ole korttia!

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja sintsu78:
Mun mielestä pitää olla joku ajo kuntoinen jos on lapsia paikalla.Siinä raja.Siis sen yhden voi hyvin juoda mut siihen saa jäädä.

miksi ajokuntoinen?
hertsileijaa mulla edes ajokorttia niin mitä sillä ajokunnolla tekee :o

ps. kaikilla ei tosiaankaan edes ole korttia!

joo,no eipä meillä kaikilla ole ajokorttia,omani jätin kun jäin kiinne rattijuoppoudesta silloin nuorempana.

Yhteistyössä