V
Vepasto
Vieras
Mietin tänään, kun äiti tuli auttamaan mua lasten nukutuksessa, että onko se väärin tai joltain pois, että saan apua? Mies lähti töihin seitsemän jälkeen ja mun on vaikea saada nuorempaa poikaa nukkumaan. Itse asiassa se on lähes mahdotonta, koska vauva pitää huutokonserttia aina siihen aikaan. Esikoisenkin käyn vain peittelemässä sänkyyn, huutava vauva kainalossa.
Tai pitäisikö mun väkisin käydä kaikkien lasten kanssa kaupassa ja menettää hermoni siellä, vaikka helpommalla pääsen, kun jätän pojat (tai ainakin pienemmän) mummolle siksi aikaa? Kun väkisin välillä tulee mieleen, että kaikilla ei ole mahdollilsuutta saada apua, mutta toisaalta, jos mä saan, niin onko se pois keneltäkään?
Tai pitäisikö mun väkisin käydä kaikkien lasten kanssa kaupassa ja menettää hermoni siellä, vaikka helpommalla pääsen, kun jätän pojat (tai ainakin pienemmän) mummolle siksi aikaa? Kun väkisin välillä tulee mieleen, että kaikilla ei ole mahdollilsuutta saada apua, mutta toisaalta, jos mä saan, niin onko se pois keneltäkään?